Gå til innhold

Mulig å bli kvitt sinnarynke uten Botox?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er vanskelig om rynken er etablert?

Hvorfor ikke bare sette Botox?

Anonymkode: 172ee...720

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det tror jeg er vanskelig om rynken er etablert?

Hvorfor ikke bare sette Botox?

Anonymkode: 172ee...720

Neeeeeei. Det er jo gift. 

Anonymkode: 77880...065

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox er ikke gift nei, men du kan evt høre om det går med hyaluronsyre isreden, det finnes naturlig i huden. 

Anonymkode: 4e101...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at sinnarynken blir mye mindre framtredende i de periodene jeg er flink til å massere musklene rundt og bruke Frownies. Har ikke noen motforestillinger mot Botox, har tatt det èn gang med godt resultat, men har ikke rom i budsjettet for det akkurat nå. Du kan forsøke med microneedling/dermarolling i tillegg, enten hjemme eller hos hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til optiker og få briller.
Og bruk solbriller når det er sol ute. 

Anonymkode: 8b8ea...412

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste og billigste er å godta at rynkene kommer til oss alle etter hvert, det er en helt naturlig del av det å bli eldre.  Veldig glad for at jeg ikke er en utseendefiksert tulling som kaster bort tusenvis av kroner i måneden på å se yngre og penere ut.  Slutt å se deg så mye i speilet....

Anonymkode: 4c150...38a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 10.20):

Noen som har klart det? 😊

Jeg er straks 40 og ingen rynker. Jeg spiser ikke noe med gluten og ingen melkeprodukter, og spiser mye frukt og grønt og vann, og tar mine vitaminer. Viktig med søvn også. 

Tarmen gjenspeiler huden, så tenk på hva du putte i deg. 

Jeg tar også et fantastisk og naturlig tilskudd gjort mye bra for meg. Bestilt fra USA. 

Anonymkode: f6945...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det enkleste og billigste er å godta at rynkene kommer til oss alle etter hvert, det er en helt naturlig del av det å bli eldre.  Veldig glad for at jeg ikke er en utseendefiksert tulling som kaster bort tusenvis av kroner i måneden på å se yngre og penere ut.  Slutt å se deg så mye i speilet....

Egentlig, så er det lett å se på ansiktet til folk at de har vitaminmangel og at de spiser gluten og melkeprodukter. 

Anonymkode: f6945...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enig! Beste kommentaren her hittil.Tusen takk for at du finnes💖Godt å se at man ikke er alene om å tenke som dette🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 10.20):

Noen som har klart det? 😊

Den personen hadde i så fall blitt millionær og verdensberømt. Å bli kvitt rynkene uten inngrep er jo alle kvinner (og menns?) store drøm, noe alle vil.

Så nei. Det har nok ingen klart. Rynker er kommet for å bli. Det er en naturlig del av livet. Slutt å jag etter evig ungdom, det er bare tåpelig.

Anonymkode: 39dd9...414

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen av de som har tatt botox kan man se en V - blodåre i pannen. Det er ikke noe finere enn en sinnarynke...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du å se "psykopat" ut? Når man har levd noen år og faktisk bruker ansiktet er det naturlig med noen rynker. Dukke-looken er fryktelig creepy.

Anonymkode: 0f100...4bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å kunne variere uttrykket i ansiktet mitt, så skjønner at du ikke vil ta botox 😅

Anonymkode: 8431a...50d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gå til optiker og få briller.
Og bruk solbriller når det er sol ute. 

Anonymkode: 8b8ea...412

Har begge deler jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor ønsker du å se "psykopat" ut? Når man har levd noen år og faktisk bruker ansiktet er det naturlig med noen rynker. Dukke-looken er fryktelig creepy.

Anonymkode: 0f100...4bc

Ikke dukke, men sinnarynke får meg til å se ut...Ja, sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærligtalt75 skrev (3 timer siden):

På noen av de som har tatt botox kan man se en V - blodåre i pannen. Det er ikke noe finere enn en sinnarynke...

Jeg spurte jo ikke om Botox! Jeg vet at det ikke er fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...