Gå til innhold

Rart å forvente at svigermor skal sende mld på morsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er sårt. Siden min samboer mistet sin far, har mine foreldre, og da spesielt pappa, stilt litt ekstra opp for han. Spesielt på de dagene det kunne være ekstra tungt, men også i hverdagen når min kjære har behov for litt råd eller input fra en annen mann/farsfigur. Og jeg vet at pappa setter veldig stor pris på at han har fått lov å ha denne rollen i min samboers liv ❤️ 
Det hadde vært hyggelig av din svigermor å vise litt ekstra omtanke på den første morsdagen uten din mamma, men samtidig så er det mange som synes det er vanskelig å vite akkurat hva de kan si eller gjøre uten at det blir rart. 
Hvis hun i tillegg ikke har vist noe særlig omtanke i tiden hvor din mor var syk, tenker jeg at den ekstra omtanken kanskje ikke er noe du kan forvente fra din svigermor. 

Når det gjelder kommentarer om at man ikke kan si gratulerer med morsdagen til andre egen egen mor/bestemor: Jeg og min samboer gjør stas på våre mødre/fedre på disse dagene sammen, gaven og gratulasjonen er fra oss begge fordi vi setter stor pris på dem. Jeg blir mor om noen måneder, og i år fikk jeg er gratulasjon tilbake også, det var veldig koselig :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...