Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal endelig på babysang i morgen, men til min store fortvilese ser jeg at det blir ganske kaldt i morgen også. Jeg har ikke turt å være ute med baby, sist trilletur var for mange uker siden da det har vært kaldere enn -10 lenge nå. Men hvor farlig er det for baby å ligge i vogna i 7 minutter bort til lokalet babysangen skal være? 

Det er i 11-12 tia, vet ikke helt tidspunkt enda. 

Screenshot_20210214_093545.jpg

Anonymkode: 3f6ca...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er babyen? 

Anonymkode: caf03...c3e

Skrevet

Det kommer til å gå helt fint. Husk at nedi vognbaggen blir det varmere enn ute i friluft, med sol i tillegg vil ikke det være noe problem når det er snakk om minutter. Husk at det er mange som også med hente og levere eldre barn med baby i den kulden, folk må på butikken osv.

Anonymkode: 8ca33...242

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor gammel er babyen? 

Snart 4 mnd 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kommer til å gå helt fint. Husk at nedi vognbaggen blir det varmere enn ute i friluft, med sol i tillegg vil ikke det være noe problem når det er snakk om minutter. Husk at det er mange som også med hente og levere eldre barn med baby i den kulden, folk må på butikken osv.

Anonymkode: 8ca33...242

Takk for svar, ja det er absolutt sant! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Snart 4 mnd 😊

Da er det absolutt ikke noe problem. 

• Liker 2
Gjest Ordsmed
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint. Det er ikke anbefalt at de sover ute hvis det er altfor kaldt, og man bør også unngå lange trilleturer hvis det er sprengkaldt, spesielt hvis det blåser surt i tillegg. Men syv minutter jo ingenting. Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...