AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg har kjøpt en lite flaske med Garnier micellar water for å teste den. Huden min er veldig sensitiv. Reagerer på alt av duft og ekstrakter. Har sjekket ingredienslisten og den ser trygg ut. Kan noen med sensitiv hud gi meg tilbakemelding på om den funker for oss med sensitiv hud? Anonymkode: 715c9...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 14. februar 2021 #2 Del Skrevet 14. februar 2021 den fungere for min sensitive hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Del Skrevet 14. februar 2021 MiaHI skrev (6 minutter siden): den fungere for min sensitive hud Så bra! Bruker du den istedenfor vanlig rens eller renser du med annet etterpå? Bruker du den 1 eller 2 ganger om dagen? Jeg har aldri brukt rensevann før 🙈 Anonymkode: 715c9...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 9.33): Så bra! Bruker du den istedenfor vanlig rens eller renser du med annet etterpå? Bruker du den 1 eller 2 ganger om dagen? Jeg har aldri brukt rensevann før 🙈 Anonymkode: 715c9...0cb Ikke meg du spør, men jeg ville kun brukt denne om kvelden for å fjerne sminke, og så ville jeg brukt en vanlig rens etterpå. En som ikke skummer siden du har sensitiv hud, f.eks. cerave hydrating cleanser. De dagene du ikke bruker mye sminke trenger du ikke micellarvann. Anonymkode: c5c31...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 Er Bioderma sitt bedre? Anonymkode: 00dd0...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 9.33): Så bra! Bruker du den istedenfor vanlig rens eller renser du med annet etterpå? Bruker du den 1 eller 2 ganger om dagen? Jeg har aldri brukt rensevann før 🙈 Anonymkode: 715c9...0cb Jeg bruker den som regel bare på kvelden og vasker ansiktet med bare vann på morgenen før jeg smører meg Renser huden med rens når jeg dusjer, ellers bare rensevannet. Endret 21. februar 2021 av MiaHI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå