Peppop Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Denne uken har vært en jævlig uke her i huset. Vi ble samboere i desember og har egentlig hatt et veldig fint og gode forhold. Litt små ting her og der, men aldri en stor krangel. Denne uken har han vært rar og fraværende. På fredag smalt det og han gikk til en kompis og kom hjem kl 01 på natten. Vi snakket ikke og i går våknet han og ville avslutte alt. Etter noen timer sa han at han ikke ville flytte likevel. Han dro for å fikse noe og skulle ikke bli lenge. Når jeg gikk ut en tur kom han tilbake og pakket alle tingene sine. Jeg ble helt knust når jeg så det og ringte han. Spurte om han flyttet fra meg likevel? Han sa han ikke viste hva han ville og jeg sa du kan ikke flytte fra meg. Han sa nei det kan jeg ikke. Vi ble enig om å møtes for å snakke. Snakket i mange timer, han var redd for å miste meg, men viste ikke hva han ville lengre. Ba om tid for seg selv og vi ble enig om til kl 15 i dag. Jeg er helt knust g ødelagt. Dette er det beste forholdet jeg har hatt og jeg er så redd han ikke kommer hjem. Vi har ikke felles barn, men til sammen har vi 6. Hvor en av de er min datter som ser på han her som sin pappa. Noen med erfaring på dette hvor partneren kom hjem igjen? Og hvordan skal jeg kunne stole på at han ikke går fra meg når jeg er vekke en gang til? 1
petterm Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Hva er grunnen til at han ønsker å forlate deg? Når dere prater i flere timer så må han vel ha sagt noe om hvor skoen trykker? Hva er grunnen til at han flyttet fra barnas mor? Ikke godt for oss å vite om han kommer tilbake når vi ikke vet hva som er problemet. Hvis problemet er mulig å løse så er det vel strengt tatt bare du som kan løse det. 5
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2021 Han sier han har for mye stress i livet nå og da bare låser han seg og vet ikke hva han vil. Da dytter han alt og alle fra seg. Han har gått i kjelleren. Det bare koker i hodet og da tar han dårlige valg. Sa selv han trodde han kom til å angre hvis han gikk. Derfor ba han om kvelden og natten alene. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet selv hvorfor han vil gå. Barnemor var utro, men er mange år siden og de har god tone nå. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Vil du ha ham i livet ditt? Dette kommer neppe til å bli siste gang han stikker når livet blir litt stress eller vanskelig. Vil du utsette deg og barna dine for en som vil skyve dere fra seg med jevne og ujevne mellomrom? Anonymkode: 1f93c...836 6
MortenMinstelønn Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 (endret) Hvis han blir borte i tre år kan du regne med at det trolig er slutt. Det er gjennomsnittet som statistisk sentralbyrå opererer med. Endret 14. februar 2021 av MortenMinstelønn 5
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil du ha ham i livet ditt? Dette kommer neppe til å bli siste gang han stikker når livet blir litt stress eller vanskelig. Vil du utsette deg og barna dine for en som vil skyve dere fra seg med jevne og ujevne mellomrom? Anonymkode: 1f93c...836 Dette har jeg også tenkt. Jeg har sagt at hvis han velger oss kan dette aldri skje igjen. Men jeg vet jo det er en fare for det. Men akkurat nå er jeg så redd for å miste han, men vet at dette kan bli et problem for meg 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Uff avslutt det.. denne mannen kommer til å stikke av hver gang det oppstår noe. Og det er sånn som svir i hjertet. At de bare stikker fra problemene. Spesielt sårende når det er barn inni bilde (selvom det ikke er hans,men ser på han som en pappa) så blir det så usikkert og ustabilt. Vært der selv. Jeg ble syk av det, for det var sånn annenhver dag. Det er tøft, men kom deg ut av det forholdet 🤗 Anonymkode: ff77a...73a 8
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uff avslutt det.. denne mannen kommer til å stikke av hver gang det oppstår noe. Og det er sånn som svir i hjertet. At de bare stikker fra problemene. Spesielt sårende når det er barn inni bilde (selvom det ikke er hans,men ser på han som en pappa) så blir det så usikkert og ustabilt. Vært der selv. Jeg ble syk av det, for det var sånn annenhver dag. Det er tøft, men kom deg ut av det forholdet 🤗 Anonymkode: ff77a...73a Ja jeg burde vel egentlig det, men må innrømme at jeg er livredd for å være alene. Har ikke så mange rundt meg, så merker en panikk med tanken på å leve hver dag alene.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Hvorfor kjemper du for denne mannen. Slutt å te deg som ei underkuet hu bikkje. Reis deg opp og si at han har til 18 i dag. Har han ikke bestemt seg er det bare å flytte. Si at skjer dette igjen må han flytte på dagen. Da er det ingen nye sjanser. Forstår meg ikke på kvinner som driver å ødelegger seg på denne måten. Anonymkode: d08c2...c03 12
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kjemper du for denne mannen. Slutt å te deg som ei underkuet hu bikkje. Reis deg opp og si at han har til 18 i dag. Har han ikke bestemt seg er det bare å flytte. Si at skjer dette igjen må han flytte på dagen. Da er det ingen nye sjanser. Forstår meg ikke på kvinner som driver å ødelegger seg på denne måten. Anonymkode: d08c2...c03 Jeg finner meg vel i det siden jeg er ødelagt fra eksen. Blitt fortalt så mange ganger at jeg ikke er god nok og ingen vil ha meg. Han har fått til kl 15 i dag, men jeg sa han skulle gi beskjed hvis han bestemte seg for at det ikke var oss før dette. Og at hvis han velger oss skal han love dette aldri skjer igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Forstår du er glad i han og redd for å miste han, men her må du slutte å trygle og be. Dere har pratet ut, om han likevel ønsker tid for seg selv, så gir du han det. Si at du er glad i han, og hadde håpet dere kunne fikse det, men at han må gjøre det han må. Så er du stille etter det. De fleste mannfolk, når de får tenkt seg om (gitt at forholdet er bra fra før og de har fortsatt følelser for deg) kommer tilbake når de får dummet seg. Hvis ikke, så hadde forholdet ryker før eller siden likevel. Anonymkode: 7f2fd...503 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Peppop skrev (24 minutter siden): Ja jeg burde vel egentlig det, men må innrømme at jeg er livredd for å være alene. Har ikke så mange rundt meg, så merker en panikk med tanken på å leve hver dag alene. Det samme var jeg.. Derfor jeg aldri turte å gå. Men i ettertid angrer jeg til de grader. Han gjorde meg kjempe syk. Tenk på dine barn og deg! Du kommer til å klare deg. Barna dine trenger en mamma som er sterk, og de merker at du går og er stresset hele tiden over denne mannen. Jeg vet du kanskje ikke ser lys i tunellen, men ting ordner seg alltid på en eller annen måte. Han er ikke verdt det Anonymkode: ff77a...73a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Dette er ikke bra for barna dine. Avslutt nå. Når det er så store problemer allerede 2 måneder inn i samboerskap, skjønner du nok innerst inne at du ikke kan fortsette slik. Skjønner heller ikke hvordan gan kan være pappa for barnet ditt på et så tidlig tidspunkt. Hvor lenge var dere sammen? Anonymkode: 05532...60a 7
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det samme var jeg.. Derfor jeg aldri turte å gå. Men i ettertid angrer jeg til de grader. Han gjorde meg kjempe syk. Tenk på dine barn og deg! Du kommer til å klare deg. Barna dine trenger en mamma som er sterk, og de merker at du går og er stresset hele tiden over denne mannen. Jeg vet du kanskje ikke ser lys i tunellen, men ting ordner seg alltid på en eller annen måte. Han er ikke verdt det Anonymkode: ff77a...73a Off, ja jeg kan love jeg ikke ser mye lys i enden her nå. Var så sikker på at jeg hadde funnet han jeg skulle bli gamle med. 1
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er ikke bra for barna dine. Avslutt nå. Når det er så store problemer allerede 2 måneder inn i samboerskap, skjønner du nok innerst inne at du ikke kan fortsette slik. Skjønner heller ikke hvordan gan kan være pappa for barnet ditt på et så tidlig tidspunkt. Hvor lenge var dere sammen? Anonymkode: 05532...60a Har vært sammen i over et år. Dette barnet har ikke en pappa i livet, så da har han vært den eneste mannen i hennes liv.
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Forstår du er glad i han og redd for å miste han, men her må du slutte å trygle og be. Dere har pratet ut, om han likevel ønsker tid for seg selv, så gir du han det. Si at du er glad i han, og hadde håpet dere kunne fikse det, men at han må gjøre det han må. Så er du stille etter det. De fleste mannfolk, når de får tenkt seg om (gitt at forholdet er bra fra før og de har fortsatt følelser for deg) kommer tilbake når de får dummet seg. Hvis ikke, så hadde forholdet ryker før eller siden likevel. Anonymkode: 7f2fd...503 Det er jo helt sant. Jeg har sagt jeg ikke kommer til å overtale han til å bli hos meg, men at jeg vet hva jeg vil og han får finne ut hva han vil. Sa at hvis han velger oss så må han gå all in. Jeg vet han har følelser for meg og er redd for å miste meg, men at han ikke klarer å tenke nå.
Gjest Skogsalv Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Kjære TS ❤ Et år sammen er ikke lenge. Samboere i 2 mnd. - kanskje dere flyttet sammen for tidlig? - samt det å likestille han som " pappa" for dine barn. Tyder på at det har gått fort i svingene,og han nå har litt panikk. Å presse på vil gjøre vondt verre. Forstår drømmen om felles fremtid,men nå bør du bare fokusere på barna. Er det liv laga,så kommer han tilbake.
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2021 Skogsalv skrev (4 minutter siden): Kjære TS ❤ Et år sammen er ikke lenge. Samboere i 2 mnd. - kanskje dere flyttet sammen for tidlig? - samt det å likestille han som " pappa" for dine barn. Tyder på at det har gått fort i svingene,og han nå har litt panikk. Å presse på vil gjøre vondt verre. Forstår drømmen om felles fremtid,men nå bør du bare fokusere på barna. Er det liv laga,så kommer han tilbake. Nei jeg vet det ikke er lenge. Men i disse tider ble det mye tid sammen fordi all annen kontakt med mennesker har vært begrenset. Panikk har han ikke, men han har fått en knekk psykisk og vet ikke hvordan han skal åpne opp. Vi lagde en plan for når vi skulle flytte sammen tre mnd frem i tid slik at vi begge skulle kjenne på dette før vi tok steget. Jeg sa også til han da at dersom du flytter inn må du kjempe for dette, for vi kan ikke gå gjennom et samlivsbrudd til. Er vel derfor det er ekstra sårende at han nå bare ga opp for livet ellers ble for tøft. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 Hvis dere hver for dere, men tilsammen har seks barn, er det på høy tid å planlegge bedre fremover. Det er en grunn til at det har skåret seg så ekstremt mange ganger tidliere. Fokuser på å fikse det, så alle barna slipper å vokse opp med seksten bonusforeldre. Og det burde være unødvendig å si dette, men om du lar ham komme tilbake etter å ha kuka rundt hele helgen, viser du ham og barna at du har NULL resepekt for deg selv. Anonymkode: f80f3...db8 4
Peppop Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #20 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis dere hver for dere, men tilsammen har seks barn, er det på høy tid å planlegge bedre fremover. Det er en grunn til at det har skåret seg så ekstremt mange ganger tidliere. Fokuser på å fikse det, så alle barna slipper å vokse opp med seksten bonusforeldre. Og det burde være unødvendig å si dette, men om du lar ham komme tilbake etter å ha kuka rundt hele helgen, viser du ham og barna at du har NULL resepekt for deg selv. Anonymkode: f80f3...db8 Hvem har sagt det har skåret seg ekstremt mange ganger før? Verken mine eller hans barn har mange bonusforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå