AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Har du blitt forlatt av partner for noen som du syntes er mindre pen en deg selv? Eller har du fått ny partner som er mindre pen enn den du har vært med, men føler kjemien og alt er bedre med? Anonymkode: 3aeb7...603
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Ja til begge. Anonymkode: 363e7...6f4 7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Hvis man er har levd i noen år, og vært i flere enn ett forhold, så blir det fortvekk slik - at svaret blir ja til minst av et spørsmålene. Da jeg var ung var jeg en liten stund sammen med ei som var en soleklar 10-er. Grei jente, men ikke noe fulltreffer når det kom til kjemi. Har hatt en partner i ettertid som var veldig opptatt av det som i hennes øyne ble en nedgradering, veldig synd, fordi vi hadde det mye, mye bedre sammen, men hun ble preget av usikkerheten det ga. Hadde "10-ern" som venn på facebook, og selv om vi ikke engang pratet sammen lenger, så ble forholdet ødelagt av det som ligner mest på sjalusi. Det var leit, men hun klarte aldri å legge det fra seg. Ei jeg tidligere var sammen med, ble sammen med en kar som de aller fleste vil anse som mindre pen enn meg. De har nå vært sammen i godt over ti år, og jeg kjenner de som et flott par fordi de virker som de har det så godt sammen. De fleste av oss ser forskjellig ut. Takk og pris har det ikke så mye å si. Kjemi, vennskap, respekt, glede og kjærlighet. Der har du en god start på hva som faktisk betyr noe. Anonymkode: 363e7...6f4 30
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har aldri blitt forlatt av partner til fordel for noen andre. Men en eks av meg var sammen med en som var mindre pen enn meg en stund etter vi slo opp. Nye partnere har vært både mer eller mindre pene enn ekser, det viktigste er jo kjemien. Anonymkode: e1c9f...e89 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Ikke direkte forlatt for, men ei stund etter det ble slutt mellom oss, ble min eksmann sammen med ei dame som ihvertfall i mine øyne er mindre pen enn meg. Men det som betyr noe, er jo om de har kjemi og ikke minst passer sammen. Han sa da han gikk at han trengte å være sammen med en som var mer normal, og hun ser normal ut. Jeg synes jo alle mine kjærester har vært pene og vakre. Men han jeg er sammen med nå er nok den objektivt kjekkeste mannen jeg har vært med. Damer snur seg og glor etter ham når vi leier på gata. Ironisk nok møttes vi via nett og jeg var betatt av hans nerde-personlighet før jeg visste hvordan han så ut. Han er kjempesær og virkelig ikke "normal", og jeg elsker det. Han kunne sett ut som et troll og jeg hadde vært med ham uansett. Anonymkode: 16e38...4b4 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 De fleste elskerinner er mindre attraktive en kona hjemme. Det er hvordan de får mannen til å føle seg som her hemmeligheten. Plei hans ego og at hun begjærer han og han kan plukkes ut at forholdet han er i. De som aktivt jobber for å kapre en gift mann klarer ofte det ved å nettopp vise oppmerksomhet. Anonymkode: 4680c...55f 7
Gjest Alterego666 Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De fleste elskerinner er mindre attraktive en kona hjemme Dette er en påstand jeg aldri før har hørt eller lest. Finnes det noen slags statistikk eller undersøkelser på dette som du kan lenke til?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Alterego666 skrev (9 minutter siden): Dette er en påstand jeg aldri før har hørt eller lest. Finnes det noen slags statistikk eller undersøkelser på dette som du kan lenke til? Ja, dette er velkjent. Og det er mannen selv som oppgir det. Her for eksempel: https://malestandard.com/new-survey-finds-majority-of-cheaters-find-their-partners-more-attractive-than-their-lovers/amp/ Anonymkode: 1ac8c...e96 4
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, dette er velkjent. Og det er mannen selv som oppgir det. Her for eksempel: https://malestandard.com/new-survey-finds-majority-of-cheaters-find-their-partners-more-attractive-than-their-lovers/amp/ Anonymkode: 1ac8c...e96 Jøss, det var nytt for meg at malestandard.com er forskning. 7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (Akkurat nå): Jøss, det var nytt for meg at malestandard.com er forskning. Du klarer kanskje ikke å lese engelsk? Anonymkode: 1ac8c...e96 5
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du klarer kanskje ikke å lese engelsk? Anonymkode: 1ac8c...e96 Atte..? Når ble det relevant?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (9 minutter siden): Jøss, det var nytt for meg at malestandard.com er forskning. Forskninga er gjort via utroskapssida Victoria Milan. Anonymkode: 16e38...4b4 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (Akkurat nå): Atte..? Når ble det relevant? Det virket som om du trodde det var malestandard som hadde utført undersøkelsen, men de bare gjenga den. Anonymkode: 1ac8c...e96 2
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det virket som om du trodde det var malestandard som hadde utført undersøkelsen, men de bare gjenga den. Anonymkode: 1ac8c...e96 At du tolket det slik, sier mer om deg. Jeg er nok ikke så enkel, nei. Jeg er godt vant med å lese forskning, også på engelsk. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (Akkurat nå): At du tolket det slik, sier mer om deg. Jeg er nok ikke så enkel, nei. Jeg er godt vant med å lese forskning, også på engelsk. Men du refererte jo til mediet undersøkelsen var gjengitt i. Her er en annen undersøkelse: NB! (GJENGITT, ikke utført av) https://www.theglobeandmail.com/life/high-infidelity-men-dont-stray-just-for-sex/article1064504/ Anonymkode: 1ac8c...e96 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (17 minutter siden): Jøss, det var nytt for meg at malestandard.com er forskning. Her er samme undersøkelse gjengitt i Huffington Post, hjelper det? https://www.huffpost.com/entry/cheating-study_n_4032035 Anonymkode: 1ac8c...e96 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Har aldri blitt forlatt men hvis jeg hadde spurt hvor venner og familie ville plassert min nye kjæreste kan det jo være at de ville sagt at han er mindre pen enn eksen min. Jeg synes ikke det, jeg syns han er dritfin. Men så tror jeg at jeg faktisk blir veldig blind på utseende når jeg blir forelsker også da. Anonymkode: 25d58...34d 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste elskerinner er mindre attraktive en kona hjemme. Det er hvordan de får mannen til å føle seg som her hemmeligheten. Plei hans ego og at hun begjærer han og han kan plukkes ut at forholdet han er i. De som aktivt jobber for å kapre en gift mann klarer ofte det ved å nettopp vise oppmerksomhet. Anonymkode: 4680c...55f Dette er noe sårede koner trøster seg med. Og noe mennene sier for dårlig samvittighet. Greit at det er gjort forskning på dette vis en såkalt nettside for utroskap, men her i Norge hvor vi bor syntes jeg ikke den påstanden stemmer. Ofte blir jo elskerinna «stygg» for de hun er slem som tillater seg å være med en gift mann. Men rent fysisk, så syntes jeg ofte at elskerinner, både er yngre og en oppgradert versjon av kona/samboer. Jeg vet om noen utroskaps historier blandt venner/kolleger. Og i alle tilfellene er elskerinnen både yngre og mer attraktiv. Men hun blir på en måte «stygg» for det hun har gjort. Hadde hun ikke vært en elskerinne og man plasserte konen og hun ved siden av hverandre, er hun i de aller fleste tilfeller en yngre og mer attraktiv versjon av kona. Anonymkode: af563...c35 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #20 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er noe sårede koner trøster seg med. Og noe mennene sier for dårlig samvittighet. Greit at det er gjort forskning på dette vis en såkalt nettside for utroskap, men her i Norge hvor vi bor syntes jeg ikke den påstanden stemmer. Ofte blir jo elskerinna «stygg» for de hun er slem som tillater seg å være med en gift mann. Men rent fysisk, så syntes jeg ofte at elskerinner, både er yngre og en oppgradert versjon av kona/samboer. Jeg vet om noen utroskaps historier blandt venner/kolleger. Og i alle tilfellene er elskerinnen både yngre og mer attraktiv. Men hun blir på en måte «stygg» for det hun har gjort. Hadde hun ikke vært en elskerinne og man plasserte konen og hun ved siden av hverandre, er hun i de aller fleste tilfeller en yngre og mer attraktiv versjon av kona. Anonymkode: af563...c35 He he, ja en persons "observasjoner" sier jo mer enn all verdens forskning. Tror nok ikke du kjenner til alle utroskapshistorier, selv ikke de rundt deg. I de aller, aller fleste tilfeller får ikke omgivelsene vite noe som helst. Og nei, jeg tror ingen misunner elskerinner. De må ta til takke med smulene og vite at de tenker sånn ca 1000 ganger mer på mannen enn han gjør på dem. (Men de har vel god tid da, siden de er så "unge og attraktive"). Anonymkode: 1ac8c...e96 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå