Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2,5 år på nr en, 2,5 år med aktiv prøving på nr to, 10 mnd uten prøving på nr tre. Jeg hadde akkurat rukket å dra til legen for å spørre om oppfølging da jeg ble gravid med nr en. Vi jobbet hardt med å få nr to og. Nr tre derimot kom som en overraskelse😅

Anonymkode: 098e2...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre forsøk med barn nummer en. Første forsøk med barn nummer to. 

Anonymkode: eb1a9...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang ble jeg gravid med en gang vi begynte å prøve, til vår store overraskelse. Nå skal vi straks i gang med å prøve på nr to, men jeg tar det på ingen måte for gitt at det skal gå like lett nå. Det kan like gjerne ta årevis for alt vi vet, sånne ting er så tilfeldige. 

Anonymkode: ceb96...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. forsøk. Tror statistikken sier at 30% av friske par som har sex på riktig tidspunkt blir gravide på 1. forsøk, så det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første var uplanlagt, andre kom på pp2, nå prøver vi på nr 3 og er så langt på pp4. Tenker at det ikke er sikkert det går like raskt eller i det hele tatt denne gangen, regner med å måtte bruke en stund. Skjønner at vi var heldige med de 2 første, da var vi også en del yngre enn nå. 

Anonymkode: 004e0...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Første forsøk hver gang. 2 stykker.

Anonymkode: 10b37...259

Samma her.

Anonymkode: 6c5ea...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ble jeg gravid i første prøveperiode. Andre gang uplanlagt etter å ha kjent hverandre 3 måneder.

Anonymkode: 831cc...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første var uplanlagt, andre etter 5 pp. Nå er jeg i gang med forsøk på nr 3, foreløpig pp1, skal teste på slutten av uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøk. Hadde gått på p-pille i mange år så jeg trodde det ville ta lang tid.

Anonymkode: dff07...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt gravid på første forsøk to ganger, men den første graviditeten endte i SA i uke 12. Vi skal snart begynne å prøve på et søsken, er spent på hvor lenge vi bruker nå (var 33 da, snart 36 nå).

Anonymkode: c8513...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...