AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Jeg er en kvinne på 27 år og jeg har alltid tenkt at jeg ikke skulle ha barn, men i det siste har jeg begynt å bli usikker og har til og med tenkt at jeg skulle ønske at jeg var gravid selv om jeg ikke har kjæreste en gang. På den ene siden er jeg veldig redd for å bli en av de som angrer på å ha fått barn og på den andre siden er jeg redd for å komme i overgangsalder og angre på at jeg ikke fikk barn. Hvordan tar man det rette valget? Hvordan vet man hva man virkelig vil? Anonymkode: f4289...4fa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Det er veldig enkelt. Du må være helt sikker. Ikke bare fordi du ikke kan levere det tilbake men fordi det er en enorm omveltning. Anonymkode: 5f034...23f 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Den avgjørelsen er det bare du som kan ta, og du må aldri la deg presse til verken det ene eller det andre. Jeg har valgt å ikke få barn, og møter mange som føler seg presset inn A4-livet og angrer. Men det tør de jo ikke å si til noen andre enn "sånne som meg", så utad virker det som om det å få barn er det største i livet selv for de som egentlig ikke ville ha barn. Anonymkode: eebf3...4b3 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Hva er vits med å få en skrikerunge? Det er nok barn i verden. Anonymkode: eb8da...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har 3 barn som var ønsket. Men angrer nå dessverre. Jeg elsker dem selvfølgelig over alt på jord, men de gjør livskvaliteten min dårligere nå som de er halvstore. Ville tenkt nøye over dine egne og evt barnefars gener og ting du sliter med i alle fall. Stor sjans for at barna kommet til å slite med de samme tingene. Anonymkode: 2ff16...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Jeg fikk første uplanlagt og visste ikke om jeh skulle bli mor før det. Ikke fordi jeg ikke ville men var usikker på hvorvidt jeg kunne få barn og hadde ikke helt hel med forhold. Nå venter jeg på andremann. Det tar tid å ha barn og man bør finne egen måte å gjøre det. Det kommer også mange krav og meninger fra omverdenen når man får barn. Det er greit å være klar over det. Ellers så elsker man de små manneskene og det er kjekt å ha dem og se dem vokse. Viktig også å ta vare på seg selv og velge priøriteringer selv. Det viktigste er å ikke la deg påvirke av andre. Det finnes mange måter å gjøre ting på. Anonymkode: 63c31...8b3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Vær forsiktig hvem du får barn med. Anonymkode: ec1ce...669 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Når du er 80 år gammel og ser tilbake på livet ditt. Vil du angre på at du ikke har fått barn? Anonymkode: a80f9...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå