Gå til innhold

Når slutter det å være så sykt kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så sinnsykt kaldt 24/7!!!

Anonymkode: fe9b5...be3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du ikke på værmeldingen? Der spår de at temperaturen skal stige utover uka. Og dessuten så er det helt normalt med kulde på denne tida.

• Liker 3
Skrevet

Det skal tilsynelatende snu til uka, men når det først er et stabilt høytrykk som har bygd seg opp, så kan det i prinsippet være ennå lengre. Værmeldingen hos oss har meldt mildere vær etter noen dager i noen uker nå, men det har til nå blitt skjøvet  fremover i tid. I dag er det ennå kaldere her i dag enn i går, selv om det skulle vært motsatt så vidt jeg husker.  Men fordelen er at vi slipper sølevær, og det er lyst og fint ute. Men kjipt med strømregningen for mange, den kan jeg se.

Men det er ikke noe uvanlig med dette, januar og februar er ofte kalde måneder. Ikke nødvendigvis hvert eneste år, men statistisk sett er jo februar den kaldeste måneden i løpet av året. Vi har også hatt flere ennå kaldere februarmåneder enn dette tidligere i i livet hos oss hvert fall.

Anonymkode: 10be5...c44

Skrevet

Merkelig å spørre her istedenfor å sjekke yr.no.

Anonymkode: db31f...d19

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: fe9b5...be3

Værmelding og tjenester som yr.no og storm.no er ganske gode steder å starte, når man lurer på når været kommer til å endre seg.

Landet er for øvrig også ganske stort, det kan være mange titalls grader i temperaturforskjell fra et sted til et annet.

Anonymkode: 507f4...f54

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dette fortjener en tråd. Det er uspiselig kaldt.

Ja, jeg vet det var vanlig før, men nå har vi blitt vant til milde vintre. Jeg hater minusgrader. Jada, jeg kan flytte..

Skrevet

Dette er fimbulvinteren. Den skal vare i 3 år. Verdens undergang nærmer seg.

Anonymkode: 17b18...13a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette er fimbulvinteren. Den skal vare i 3 år. Verdens undergang nærmer seg.

Verden går under? Hvordan skjer det, sånn rent praktisk? Det har jeg alltid lurt på. 

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (32 minutter siden):

Verden går under? Hvordan skjer det, sånn rent praktisk? Det har jeg alltid lurt på. 

Var det ikke noe i mytologien om en orm (meteor) som skulle sluke jorden?

Anonymkode: 3f2c9...e12

Skrevet

I følge værmeldingen, blir det mildere i løpet av neste uke.

Anonymkode: 556da...dbf

Skrevet

Enig ts, forferdelig kaldt. Var så dum at jeg kjøpte meg en stueplante på plantasjen som frøs ihjel når jeg sto og ventet på bussen, så dagen etter var bladene helt brune.

Men synes det har blitt litt varmere nå denne uka ☺️

Anonymkode: f38d8...0ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 7.57):

Merkelig å spørre her istedenfor å sjekke yr.no.

Anonymkode: db31f...d19

Vi norske liker jo å snakke om været 😅

Anonymkode: f38d8...0ca

Skrevet

Enig med deg. Det er altfor kaldt ute nå. Gleder meg til varmere vær. Jeg liker å snakke om vær og vind på forum fordi noe må en jo skrive om😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...