AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Del Skrevet 14. februar 2021 Hvilke sunne snacks som smaker godt finnes der? Eple med peanøttsmør er ikke så værst synes jeg, eller kesam med bær. Anonymkode: c44cf...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Del Skrevet 14. februar 2021 Gulrøtter Tørket mango (kjøpes typisk helse butikker som sunkost osv) Tørket ananas (kjøpes der mangoen kjøpes) Anonymkode: 18aa0...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Del Skrevet 14. februar 2021 - Cottage cheese med sukkerfritt syltetøy - Jordbær dyppet i sukrin - Yoplait vanilje med enten epler eller blåbær, og event sukrin gold, kanel og nøtter Anonymkode: 4bbba...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 14. februar 2021 #4 Del Skrevet 14. februar 2021 Sprøstekt grønnkål er kjempegodt som kveldsmat, synes jeg. Eller noen nøtter med litt mørk sjokolade til. Frukt eller grønn te med kaneldryss er også godt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Del Skrevet 14. februar 2021 Gele laget med sukkerfri saft og med vaniljesaus uten tilsatt sukker 😋 Anonymkode: fee58...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Del Skrevet 14. februar 2021 Vaniljekesam med sukkerfritt syltetøy Frossen sukkerfri yoghurt Anonymkode: 3e211...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Del Skrevet 14. februar 2021 All frukt, dadler, grønnsaker og hummus(hjemmelaget er best), bær og grønnkålchips. Anonymkode: c100f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Del Skrevet 14. februar 2021 Frosne druer Rista kikerter Friggs maiskaker med hummus,agurkskiver og et dryss urtesalt Dadler med hjemmelagd peanøttsmør Anonymkode: 94138...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Del Skrevet 14. februar 2021 Det sunneste er å droppe snacksen. Anonymkode: 07ccb...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Del Skrevet 14. februar 2021 Hummus med noe godt surdeigsbrød Ovnsbakte rotgrønsaker; gresskar, rødbeter, søtpotet. Hell på feta og ruccula etterpå. Ostekake; knus mandler, dadler, kokosolje til bunn. Mix snøfrisk, honning og sitron som topping. Ha på bær. Lomper! Lompe med smør, kanel, honning. Sjokolade: mørk sjokolade Anonymkode: 59cc0...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gele laget med sukkerfri saft og med vaniljesaus uten tilsatt sukker 😋 Anonymkode: fee58...c54 Den er nok kalorifattig og slankenat, men ikke sunn slik hun spurte etter. Aspertam omdannes bokstavelig talt til tresprit i kroppen. (Beklager) Anonymkode: 59cc0...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Del Skrevet 14. februar 2021 Anonymkode: 28fbd...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Del Skrevet 14. februar 2021 Banan med peanøttsmør Frosne druer (tin dem opp i noen min før spising) Anonymkode: 40baa...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Del Skrevet 14. februar 2021 Sorbet av frosne bringebær og avokado Anonymkode: 40baa...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 14. februar 2021 #15 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den er nok kalorifattig og slankenat, men ikke sunn slik hun spurte etter. Aspertam omdannes bokstavelig talt til tresprit i kroppen. (Beklager) Anonymkode: 59cc0...165 Du er jo helt på bærtur. Aspartan er bare giftig hvis du drikker enormt store mengder lettbrus som et menneske uansett ikke hadde klart om den hadde prøvd. Dette konkluderte de allment med for noen år siden og et kjapt Google søk vil vise deg det. Slutt å spre feilinformasjon! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er nok kalorifattig og slankenat, men ikke sunn slik hun spurte etter. Aspertam omdannes bokstavelig talt til tresprit i kroppen. (Beklager) Anonymkode: 59cc0...165 Deg om det 😉 Anonymkode: fee58...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg er veldig glad i krydrede ovnsstekte kikerter når jeg skal ha litt sunnere snacks. Og hummus eller bønnemos. Eller ovnsstekte cherrytomater med olivenolje, salt og pepper. Noen ganger har jeg litt fetaost over også. Av søte ting foretrekker jeg bær med kesam som jeg har bittelitt hjemmelaget vaniljesukker i. Kunstig søtning kan også brukes, men jeg tåler ikke det. Pære stekt i panne med kanel er også veldig godt synes jeg. Anonymkode: 22007...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #18 Del Skrevet 14. februar 2021 Sunne pannekaker laget av grovt mel, egg og kesam/cottage cheese. Supert sammen med rørte bær! Anonymkode: e9d09...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 14. februar 2021 #19 Del Skrevet 14. februar 2021 Jordbær smoothie eple med cottage cheese og kanel lett vaniljeis med fryste bær (ja iskrem er ikke sunt, men vil si at lett is er sunnere enn vanlig is). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junine Skrevet 15. februar 2021 #20 Del Skrevet 15. februar 2021 - Cottage cheese med eplebiter og kanel - Smoothie - Vanilje kesam med rosiner og hakkede mandler - Oppskåret frukt og grønt - Stangselleri med hummus - Speltlomper med jordbærsyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå