Gå til innhold

Har aldri klart å få orgasme, hva kan være galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 30 år gammel kvinne som aldri har opplevd å få orgasme. Jeg trodde ikke det var mulig og begynner å lure på om det er noe fysisk galt med meg som gjør at det ikke er mulig. Jeg har virkelig prøvd ALT, men ingenting har fått meg i nærheten av orgasme en gang. Kan nevne blant annet: dusjstråle, dildo, womanizer, pute, fingre, vibrator +++ 

Noen som har råd å komme med? Eller som har lignende erfaring?
Kan det være noe fysisk galt? Er det en problemstilling man kan ta opp med fastlegen?

Anonymkode: a4775...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror heller det er mere psykisk enn fysisk... har du lest artikkler om problemet ditt?

Hvordan er sexlysten din da? er den på topp eller bunn? Medisinbruk? Tenker du for mye på dette og ikke greier å slappe av? Det er iallefall noe som blokkerer for orgasmen din... det er jo hjernen som utløser orgasmen, så jeg vil tro at det er noe uromomenter som ikke sender signalene dine tilbake til sammentrekninger... En sexolog vil nok gi deg bedre svar enn fastlegen, såfremt du ikke bruker medisiner som hemmer deg...

Forresten, siste spørsmål, kjennes det deilig når du tirrer erogene soner og masserer klitten?

• Liker 1
Skrevet

Har du fokusert på pusten din, og å holde pusten litt igjen 1 sekund nå og da mens du presser på og bruker musklene der nede? 

Anonymkode: 77735...52b

Skrevet

Jeg brukte 4.5 år fra jeg ble seksuelt aktiv til jeg fikk orgasme. Jeg trodde det var noe galt med meg. For meg var det superviktig å ikke jage orgasmen. Da glapp den som et glatt såpestykke. I stedet måtte jeg slappe helt av, bygge sakte opp og fokusere på nytelsen. 

Det høres ut som om du har prøvd mye sånn rent teknisk. Men klarer du å legge vekk orgasmehåpet og fokusere på nytelsen? 

En sexolog vil uansett kunne gi deg et bedre svar. Vi bare gjetter. 💜 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...