AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Jeg kjøpte en womanizer for ganske mange måneder siden, men jeg har ennå ikke klart å få orgasme når jeg bruker den. Har prøvd med glidemiddel og forskjellige styrker men det fungerer ikke. Noen som har tips og råd? Anonymkode: f96c7...b89
Fioljenta Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har ikke womanizer, men we-wibe melt som bygger på samme konsept. Min erfaring er at jeg bør ha den på lavt nivå en stund. Når jeg kjenner jeg er klar, skrur jeg den på maks en kort periode. Uavhengig av om jeg kommer eller ei, går jeg ned til et lavt nivå igjen etterpå. Har jeg den på for høyt nivå lenge, så kommer jeg ikke. Det er også enklere for å meg å komme hvis jeg bruker glidemiddel (lukke tett rundt), ligger godt og kun bruker den i «sluttfasen», altså varmer opp med noe annet.
spludre Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Treffer du på klitoris med trykkpunktet? Den er litt vrien å treffe, synes jeg - men når du har lirket klitoris inn i hullet, så er det bare å skru opp styrken og finne en rytme du liker. Jeg liker å ha vibratoren i en "kort kort lang" - rytme, og skru opp og ned på klitoris-stimulatoeren i takt med vibratoren (av når vibratoren er av og på når vibratoren er på). Har vibratoren på styrke 8, kanskje og klitoris på omtrent styrke 4 (og ned til 1)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Jeg fikk den heller ikke til å funke. Ga opp og returnerte den (kjøpt på Nelly, sendte bare mail og spurte om jeg kunne benytte meg av den orgasmegarantien 😅) Anonymkode: 589d2...643
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Den fungere ikke rett på klitoris nubben for meg. Men klitoris er faktisk mye mer en den liten ert ikke sant. Jeg fant ut at jeg er MYE mer sensitiv litt på siden ned på en av de klitoris "ben" og DA er hvor jeg ble stimulert og med womanizer har aldri hatt så sterke orgasmer. Kanskje prøve litt andre punkter og i tillegg fungert det mye bedre på lavere hastighet og. Anonymkode: 415a2...848 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 womanizer er jo grusom. suger til seg klitten, kun vondt og ikke godt overhodet. Man kan jo bli skadet av den. holder meg til min fantastiske hitachi magic wand. Anonymkode: a8e15...659 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Den fungere ikke rett på klitoris nubben for meg. Men klitoris er faktisk mye mer en den liten ert ikke sant. Jeg fant ut at jeg er MYE mer sensitiv litt på siden ned på en av de klitoris "ben" og DA er hvor jeg ble stimulert og med womanizer har aldri hatt så sterke orgasmer. Kanskje prøve litt andre punkter og i tillegg fungert det mye bedre på lavere hastighet og. Anonymkode: 415a2...848 Hvor holder du den da for å treffe disse klitorisbena? Anonymkode: dce02...7b6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Gjør heller ikke jobben for meg, kjøpte meg fordi alle sier den er sååå bra. Synes den bare er ubehagelig tbh. Vibrator er nok det som funker best for meg Anonymkode: aeaa8...a6a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): womanizer er jo grusom. suger til seg klitten, kun vondt og ikke godt overhodet. Man kan jo bli skadet av den. holder meg til min fantastiske hitachi magic wand. Anonymkode: a8e15...659 Skadet faktisk😂 Anonymkode: 4fb9b...7ac
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor holder du den da for å treffe disse klitorisbena? Anonymkode: dce02...7b6 Litt på siden av kliten, ikke midt på. Anonymkode: 415a2...848
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #11 Skrevet 18. februar 2021 Har dere ikke hender?? Må være leit å måtte bruke ekstrem boredrill for å komme. Dere er stresset og nyter ikke. Det sitter i hodet. Anonymkode: de391...eae 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere ikke hender?? Må være leit å måtte bruke ekstrem boredrill for å komme. Dere er stresset og nyter ikke. Det sitter i hodet. Anonymkode: de391...eae 😂😂😂😂👀👀. Har du en penis får du ikke lov å skrive i tråden. Anonymkode: 415a2...848 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dere ikke hender?? Må være leit å måtte bruke ekstrem boredrill for å komme. Dere er stresset og nyter ikke. Det sitter i hodet. Anonymkode: de391...eae Får senebetennelse om jeg alltid skal bruke hånda Anonymkode: bcac9...d3d
Peanut Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 Womanizer er ikke for alle, jeg for min del foretrekker en annen vibratortype 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 6.06): Jeg kjøpte en womanizer for ganske mange måneder siden, men jeg har ennå ikke klart å få orgasme når jeg bruker den. Har prøvd med glidemiddel og forskjellige styrker men det fungerer ikke. Noen som har tips og råd? Anonymkode: f96c7...b89 Tips... finn deg en pikk. Er det ikke litt patetisk at vi mennesker driver å knuller plastikk gjenstander? Hvor fjerne har vi blitt? Anonymkode: 935ec...ad0
Ariana807 Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 6.06): Jeg kjøpte en womanizer for ganske mange måneder siden, men jeg har ennå ikke klart å få orgasme når jeg bruker den. Har prøvd med glidemiddel og forskjellige styrker men det fungerer ikke. Noen som har tips og råd? Anonymkode: f96c7...b89 Helt ærlig, mitt tips er å prøve en satisfyer pro 2: https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator Jeg og hadde en womanizer, fikk den ikke til å fungere. Men jeg ville ikke gi opp teknologien, og prøvde meg på denne. Den er billig (ikke noe tilbud akkurat nå ser jeg, men er ofte et tilbud på denne), så følte ikke at det ble mye jeg evt. kastet bort på den. Og denne fungerte 😄🙌🏻 Tok ikke mange minutter før jeg var i mål 😂 Endret 21. februar 2021 av Ariana807
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 Ariana807 skrev (4 minutter siden): Helt ærlig, mitt tips er å prøve en satisfyer pro 2: https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator Jeg og hadde en womanizer, fikk den ikke til å fungere. Men jeg ville ikke gi opp teknologien, og prøvde meg på denne. Den er billig (ikke noe tilbud akkurat nå ser jeg, men er ofte et tilbud på denne), så følte ikke at det ble mye jeg evt. kastet bort på den. Og denne fungerte 😄🙌🏻 Tok ikke mange minutter før jeg var i mål 😂 Jeg har ikke fått det til å funke med satisfyer.. men må nok ta den frem igjen og gi den en ny sjanse. Anonymkode: 2c41c...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå