AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hei! Jeg er 27 år og jeg har aldri opplevd å være nær et annet menneske, som i en kjærlighets relasjon. Har aldri holdt hender, blitt strøket på eller kysset som eksempel. Ønsker gjøre noe med det, men er også litt redd for det å være så sårbar og nær. Noen som har noen gode råd å komme med? Anonymkode: e12f1...b14
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Mann eller dame? Anonymkode: ee00d...bd3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mann eller dame? Anonymkode: ee00d...bd3 Dame. Anonymkode: e12f1...b14
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg er 27 år og jeg har aldri opplevd å være nær et annet menneske, som i en kjærlighets relasjon. Har aldri holdt hender, blitt strøket på eller kysset som eksempel. Ønsker gjøre noe med det, men er også litt redd for det å være så sårbar og nær. Noen som har noen gode råd å komme med? Anonymkode: e12f1...b14 Husk at du ikke må åpne opp fullt med én gang. Du kan ta det trinnvis. Det er også lov å si at du er litt nervøs og ikke har så mye erfaring med forhold. På en date kan det være fint å gjøre noe sammen, kanskje noe som gjør at dere må ta litt i/på hverandre. Så blir du gradvis mer vant. Anonymkode: 9c2ed...aa5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Har du opplevd noe vanskelig i barndommen? Som mobbing, avvisning fra omsorgspersoner eller overgrep? Eller har du vokst opp i en sammenheng hvor det var strenge regler på hva som sømmet seg og ikke? Da kan det være vanskelig å gjøre seg sårbar. Og det må man jo for å komme så nært et annet menneske. Anonymkode: 15335...269
Badevannet Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Dame. Anonymkode: e12f1...b14 Hmmm.. Jeg kjenner meg godt igjen. Mens alle andre gutta festa og koste seg med damene var jeg alltid den som aldri turte å spørre damen om kanskje en liten dans? Jeg har desverre ikke så mange gode råd bortsett fra en ting: Det finnes alreite mannfolk der ute. "We're not all total cocksmith's" - quote unknown -
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Har ikke så mye gode råd men du kan trøste deg med at det er lettere for deg en for en mann i den samme situasjonen. er selv 31 i nokså lignende situasjon og kan ikke skryte av at Maslow sin pyramide er fylt og det går utover psyken i så stor grad at det er invalidiserende og man detter mer og mer ut av samfunnet for eldre man blir. er mye mer aksept å være helt grønn som kvinne. Som mann så blir man enda mindre interessant og det hele blir en spiral som dras bortover og påvirker livskvaliteten som igjen gjør at man går i depresjon og faller ut av arbeidslivet helt. Anonymkode: f17e9...25c 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 På Reddit kan man finne flere folk i deres situasjon som forteller hvordan de har fått hjelp og kommet seg fremover. Anonymkode: 834df...bae
The Rosestarwoman Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Ta kontakt med noen du har et godt øye til og prøv å spør om en date først. 😇nærhet er kjempeviktig og det føles veldig godt😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå