AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Okei. Har kjent/visst av fyren hele livet. Gått på skole sammen da vi var mindre. Jeg flyttet nylig hjem til hjembygda mi, der bor han og. Aldri i mitt liv tenkt på han eller sett på han som noe mer enn en bekjent av meg. På en fest forrige helg så havnet vi til sengs av alle ting hehe..så spurte han om jeg ville komme på besøk dagen etter, jeg dro, vi snakket litt, så dro jeg hjem uten at det skjedde noe mer. Så har vi sendt noen snaps utover uka, vi dro til noen felles venner i går og tok noen øl. Da vi skilte lag inviterte meg til å komme i dag for å se en film, jeg dro. Vi satt egentlig bare å snakket hele kvelden nå og da jeg skulle dra reiste han seg opp å ga meg en klem. Det ble dødskleint så jeg sa det bare, så han ga meg en ny😅 han sendte meg ei melding etterpå å beklaget over den kleine klemmen.. det har jo ikke skjedd noe etter den fylleepisoden, jeg føler at vi absolutt må bygge opp en relasjon før vi kan gjøre noe mer med det eventuelt.. men vi kommer inn på sex i samtaleemnene våre 🤷♀️ Vi har avtalt å møtes igjen.... hva tenker dere? Er det noe der eller ? Eventuelt noen tips til å komme litt mer innpå, vi begge er sjenerte.. har tenkt på han hele uka 😅 Anonymkode: e23c2...bdc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Høres ut som det kan være noe der ja Bare ta det med ro, bli kjent med hvem han er. Anonymkode: 918d0...2eb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Umulig å si om det er følelser eller ikke - erfaringsmessig er det gjerne for tidlig da menn ofte bruker lengre tid på å få følelser. Men interesse er det definitivt! Dere må fortsette å bli bedre kjent rett og slett. Det sies at kvinner faller for en mann basert på potensialet hun ser i ham og i fremtiden deres sammen, men menn faller for kvinner for den hun er der og da. Dermed begynner ikke han å falle før han kjenner deg bedre! Anonymkode: 344b5...234 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Han er jo tydelig interessert, sender meldinger/snap, inviterer deg over etc. Kanskje du kan ta mer initiativ om du er litt interessert og nysgjerrig... Anonymkode: 3c768...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Må bare fortsette å bygge på forholdet videre, om det bare er som venner er han uansett koselig å være med! ts Anonymkode: e23c2...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå