Gå til innhold

Inspirert av annen tråd: Hvilke interesser har kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den tråden hvor en lurer på hvilke interesser menn som ikke gamer har, så stiller jeg meg spørsmålet: Hvilke interesser har kvinner egentlig?

For meg så virker det som at de fleste kvinner ikke har interesser på samme måte som menn har. Altså ting de kan holde på med i timesvis uten å bli lei.

Jeg er mann, og mine to hovedinteresser er fotball og gaming. Men kona mi har ingen slike interesser. Hun kan se på diverse serier på TV, men jeg vil jo ikke si at det er en interesse egentlig...

Så kvinner, hvilke interesser har dere egentlig?

Anonymkode: b3f44...e9d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ingen interesser? 

Anonymkode: 6d84d...aa7

• Liker 13
Skrevet

Er mange kvinner som blir fanget i kavet om å kun bry seg om barna og huset. 
Så det har ikke tid til annet. Ofte mens mannen har sine egne hobbyer som gjør at kvinnen blir mer opptatt.

Anonymkode: 57a1e...946

• Liker 16
Skrevet

Strikking, hekling, jakt, fotball, sang/kor, lesing, dans, ski, volleyball, teater, spill, sying, all sport egentlig, film, musikk, maling, oppussing, interiør, teknologi

jeg har ikke alle disse hobbyene, men det er hobbyer kvinner jeg kjenner har. Mine er sang, teater, strikking og fotball. 

Anonymkode: 8d160...46e

• Liker 5
Skrevet

Hund, diverse håndarbeid, bøker, friluftsliv, baking, hytteoppussing (sammen med mannen), båtliv og fiske.

Regner i grunn ikke tv-titting som hobby/interesse, men min guilty pleasure er å se endeløse timer med true crime. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg fotograferer, Ipo med min malle, skriver, maler, leser, reiser, leser på kvinneguiden og ler 

Anonymkode: 6d84d...aa7

• Liker 1
Skrevet

Mine hobbyer: gaming, shopping, cafe, interiør og hesteridning.

Bruker mest tid på gaming i disse dager. Og tv-titting. 

Anonymkode: 280c9...6ca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Inspirert av den tråden hvor en lurer på hvilke interesser menn som ikke gamer har, så stiller jeg meg spørsmålet: Hvilke interesser har kvinner egentlig?

For meg så virker det som at de fleste kvinner ikke har interesser på samme måte som menn har. Altså ting de kan holde på med i timesvis uten å bli lei.

Jeg er mann, og mine to hovedinteresser er fotball og gaming. Men kona mi har ingen slike interesser. Hun kan se på diverse serier på TV, men jeg vil jo ikke si at det er en interesse egentlig...

Så kvinner, hvilke interesser har dere egentlig?

Anonymkode: b3f44...e9d

Jeg er kvinne og har mange interesser. Shopping er det værste jeg vet og sminke har jeg aldri brukt. Jeg er naturlig pen og fornøyd med at jeg slipper å bruke timesvis på badet før jeg kan møte verden. Jeg liker å mekke og styre med elektrisitet. Lærte det av faren som kunne alt innen El-fag. Brødrene mine påvirket meg med dataspill, så har visse spill jeg like spille. Ellers spiller jeg piano og cello og liker å tegne og å male. Liker også å være mye i naturen. Friluftsliv er gøy. Liker også å se på serier, men også dokumentarer og vitenskap. Drømte om å bli astronaut og advokat som barn, men prøver å være kunstner og musiker nå. 

Så vi kvinner er forskjellige. Akkurat som menn. 

Anonymkode: b6fd7...981

• Liker 5
Skrevet

Og jeg elsker DYR!!! 

Anonymkode: b6fd7...981

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det å se tv-serier kan være en interesse det vel? Film er jo en interesse så hvorfor ikke tv-serier? 

Vil tro kvinner har mange ulike interesser, men noen blir nok fanget i den der ta seg av hus, mann og barn bobla kanskje. 

Mine interesser/hobbyer er foto, gaming eller spill siden man ikke har "lov" til å kalle seg gamer av de som er hardcore, bøker, se tv-serier og film og er på jakt etter ny hobby. Kanskje noe kreativt. Vet ikke om det å dra på konserter og frivillig arbeid teller, men det drev jeg eller driver jeg med også. 

Det har blitt litt mye serier etter at koronaen kom. 

Skrevet

Jeg går mye ute i naturen, fjellturer i sommer halvåret, alpint nå på vinteren. Men jeg ser også mye på serier og ser på det like mye som en interresse som gaming er.

Anonymkode: e49b4...3b0

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg liker gaming, geocaching, matlaging og dyr (hund og taranteller). Er også glad i å lære nye språk og reise når jeg kan. Jeg ser også på fotball med typen og spiller fantasy PL, men det er mest som en kjærestegreie

Skrevet

Mine største interesser er fantasy (leser bøker, spiller rpgs, ser mye på twitch og YouTube) og matlaging (bruker mye tid på å lese blogger, oppskrifter, se videoer og selve matlagingen - har en 2 år gammel surdeigsstarter også). 

Anonymkode: ccf78...ae9

Skrevet

Fotball, lese bøker, gå tur i skogen, fjellturer, trening, fotografering. 

Anonymkode: ed538...33d

Skrevet

Kampsport, pistolskyting, strikking, fjelltur.

Anonymkode: 4fc15...a1f

Skrevet

Trening, hund, friluftsliv, geocaching, reising og opplevelser (lite av det nå da), har en liten YouTube-kanal så det går litt tid til filming og redigering. Prøver meg litt på noen kunstprosjekter innimellom (type installasjoner, jeg eier ikke evne til tegning eller maling), synes det er veldig gøy å få utløp for det kreative. Pusler litt med interiør, synes det er artig å fornye gamle ting og er nettopp ferdig med et prosjekt der jeg renoverte game dører og dørhåndtak. Jeg har en utdannelse der linja mellom jobb og fritid er ikke så tydelig, så jeg kan like gjerne lese og skrive vitenskapelige artikler for moro skyld som for jobb. 

Anonymkode: 36778...952

Skrevet

Fotball, sjå tvseriar, fallskjerm, trening, fjellturar... 😊 brukar nokre timar i veka på Candy Crush, så er vel ei slags interesse/tidsfordriv det og.. 

Skrevet

Trening, samfunn og politikk, musikk, bøker, shopping, interiør. 

Anonymkode: 2eddd...eca

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trening, samfunn og politikk, musikk, bøker, shopping, interiør. 

Glemte språk, reise og vitenskap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...