AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Leser ofte at damer i den alderen har selvtillit og er fornøyd med seg selv. Jeg er ikke sånn. Negativt? Skulle ønske jeg var sånn. Har ikke partner og vært mange år alene. Ønsket kjærest og ikke funnet. Dette styrker absolutt ikke selvtilliten akkurat. Noen har ønsket sex. Så hva gjør man? Anonymkode: 37f7b...003
SlemUlv Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Man gjør det man kan, for å bygge opp sin egen selvtillit. Og prøver å finne en måte å bli fornøyd med seg selv på. 2
Bamseklemmer Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Hvis du ikke er fornøyd med deg selv, skulle du ha treft på en mann som elsker deg uansett. Det er kun han som kan bygge opp selvtilliten den. Noen ganger må man bare ut av komfortsonen, prøve litt, feile litt... de fleste må gjennom det nåløyet for å finne den rette partneren. Jeg skulle gjerne ha sett deg med et stort smil og tenkt: Hvorfor har jeg ikke gjordt det for lenge siden? Poenget er at du ikke må være så skeptisk til deg selv, vær heller en optimist på at du klarer og fortjener det🧡 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Er noen fornøyd med seg selv i dag? Trist å høre egentlig. Ser mange feite menn med skjegg og tatoveringer vise frem sin maskulinitet, der folk håner han. De hater gubben, og latterliggjør han foran alle han følgere. Mange feminine gutter i kjoler blir hatet for deres mot. De får dødstrusler og blir mobbet. Feite kvinner derimot, får ros og blir hyllet for deres usunne kroppsdeler. Flere som ser dette?? Anonymkode: dfc35...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Hva er du ikke fornøyd med da? Anonymkode: 9501b...c9b
Kåte Anders Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Ingen er perfekte! Du har garantert noen meget gode sider som tiltrekker og tenner menn. Definer dem og spill på det. Dette ordner seg. 1
Fioljenta Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har i mange år gått rundt med dårlig selvbilde. Helt unødvendig! Ikke det at jeg er perfekt, men jeg blir en mye bedre utgave av meg selv når jeg aksepterer meg selv som jeg er. Hele meg. Akkurat sånn jeg er. Med feil og mangler. Det første jeg gjorde var å ta tak i min indre kritiker - hun var direkte slem mot meg. Hver gang jeg sa noe stygt til meg selv, sa jeg at «det der er ikke pent å si». Etterhvert lærte hun å tie og jeg fikk blomstre. Nå har jeg det mye bedre med meg selv og folk rundt meg slapper også mer av ser det ut som. Så, uansett om det er negativt med tanke på å få partner, så vil jeg absolutt anbefale deg å ta tak i selvtilliten din. Da vil du få det bedre. 💜 3
Gjest Paramount Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Leser ofte at damer i den alderen har selvtillit og er fornøyd med seg selv. Jeg er ikke sånn. Negativt? Skulle ønske jeg var sånn. Har ikke partner og vært mange år alene. Ønsket kjærest og ikke funnet. Dette styrker absolutt ikke selvtilliten akkurat. Noen har ønsket sex. Så hva gjør man? Anonymkode: 37f7b...003 Man slutter å tro på alt en leser. Og tenker på alle som har det verre enn deg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 Man bør være omkring 80% fornøyd med seg selv. 100 blir for mye og 0 er alt for lite. Anonymkode: 91f6f...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 Du kan trøste deg selv med at ingen er fornøyd med seg selv i dag. Jeg er 39 og orker ikke se meg i speilet engang. Anonymkode: 14828...257 1
I Grosny Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 (endret) Kåte Anders skrev (På 14.2.2021 den 4.50): Ingen er perfekte! Du har garantert noen meget gode sider som tiltrekker og tenner menn. Definer dem og spill på det. Dette ordner seg. Anders, jeg motsier deg ikke, for du er klok, men legger til mine tanker om perfekt. Den eneste måten å bli ganske perfekt på er å senke krav og ambisjoner. Gi litt mer blaffen. Innse at det er umulig å være både perfekt og normal, for de normale er slett ikke perfekte. Innse fordelen av å være uperfekt. Dama mi er perfekt uperfekt. Hun er dårligere i husarbeid enn mine ekser. Det er behagelig for meg som absolutt ikke er noen turbobørste, og det får meg til å ikke føle meg dårlig når jeg underpresterer med støvkluten. Kanskje det er fint å se på seg selv som "perfekt uperfekt"? Man har svake sider som tilfører noe mykt og menneskelig. Og man har sterke sider. Jeg er absolutt ikke perfekt, og mener det er perfekt nok. Men jeg holder allikevel på med vedlikehold og oppgradering, fysisk og intellektuelt. Ikke for å bli så innmari perfekt, men fordi jeg ønsker bedre og lettere fysikk og for å forbedre yrkessituasjonen. I tillegg trives jeg med oppgraderingsprosessene. Endret 15. februar 2021 av I Grosny 1
I Grosny Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan trøste deg selv med at ingen er fornøyd med seg selv i dag. Jeg er 39 og orker ikke se meg i speilet engang. Anonymkode: 14828...257 Untatt meg som er mye styggere enn deg, men det gjør ingenting 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå