Gå til innhold

Fortell om din villeste fantasti 🤤🤤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få høre om deres skitne tanker 😅😜

Anonymkode: c9fc8...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fantasi er vel å bli råpult av John Krasinski

Skrevet

Få sove uforstyrret til langt utpå formiddagen 😄

• Liker 5
Skrevet

Vinne masse i lotto, bygge fett hus, reise jorden rundt. Men burde jo kanskje først begynne å spille lotto da. Andre fantasier er private 😆😆😆😆

Anonymkode: e20d9...fdf

• Liker 2
Skrevet

Mine skitne tanker handler om at jeg ikke vet om jeg gidder å vaske håret i dag.

Anonymkode: 2cbf3...255

• Liker 2
Skrevet

Spise kake og se på Netflix.

Anonymkode: 8a19c...413

• Liker 2
Skrevet
Spicymami skrev (12 minutter siden):

Min fantasi er vel å bli råpult av John Krasinski

Haha....Han er deilig ❤️

Anonymkode: 5fcaa...6a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spise kake og se på Netflix.

Anonymkode: 8a19c...413

Enig. Pluss potetgull med ost 😋

Anonymkode: 5fcaa...6a9

Skrevet

Drømmer fortsatt om den deilige sexy mora til en kamerat av meg.  Har drømt  om henne i flere år, og runket "litervis" av sæd med henne i tankene. Klesstilen hennes, sminken og parfymen og måten hun beveger seg på. Alt er til å bli sprøyte pine gal av.

Anonymkode: 0130d...3af

• Liker 2
Skrevet

Sex med ei nonne på et alter, mens de andre nonnene sitter og ser på mens de fingrer seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...