Gå til innhold

Vil ha nr 2, men mensen kommer jo «aldri»...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg først ble gravid, bestemte vi oss for at vi ville ha to tette, siden det er så langt sprang mellom oss og søsknene våres. Vi hadde jo egentlig håpet på å få ca 1,5 år mellom barna, men her sitter jeg 8 mnd etter fødsel, og har ikke så mye som en antydning til mens - annet enn at jeg er mer hormonell i enkelte perioder. Ammer på natt, og føler ikke helt for å gi opp det for å bli gravid, er veldig følsom på dette med morsmelk og babyens immunforsvar.

Når fikk dere mens etter fødsel? Kjenner jeg nesten er sjalu på alle i termingruppen min som har fått mensen, og ihvertfall de som er på vei med en til...:/

Anonymkode: 78956...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den 8-9 mnd etter fødsel. Det er ganske normalt det at den lar vente på seg, du ammer jo. Men eggløsning kommer før mensen, så det er mulig å bli gravid før du ser noe til mens. Ville ikke stresset med det, det er nok ikke lenge til den dukker opp uansett. 

Anonymkode: 0b176...616

Skrevet

Fikk den på dagen ett år etter første dag i forrige mens, altså tre måneder etter fødsel. :) Men normalen er stor, her var det over ett års forskjell i termingruppa mellom første og siste som fikk tilbake mens.

Kjenner også de som ble gravide før de fikk tilbake mens også.

Anonymkode: 92d9b...649

Skrevet

Jeg rakk ikke få mens, ble gravid etter ca 9 mnd. 18 Mn mellom mine.

Anonymkode: a43da...42f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når jeg først ble gravid, bestemte vi oss for at vi ville ha to tette, siden det er så langt sprang mellom oss og søsknene våres. Vi hadde jo egentlig håpet på å få ca 1,5 år mellom barna, men her sitter jeg 8 mnd etter fødsel, og har ikke så mye som en antydning til mens - annet enn at jeg er mer hormonell i enkelte perioder. Ammer på natt, og føler ikke helt for å gi opp det for å bli gravid, er veldig følsom på dette med morsmelk og babyens immunforsvar.

Når fikk dere mens etter fødsel? Kjenner jeg nesten er sjalu på alle i termingruppen min som har fått mensen, og ihvertfall de som er på vei med en til...:/

Anonymkode: 78956...318

Fødte i desember, fikk mensen i november året etter og så var jeg gravid med nr 2. 20 mnd mellom.

Anonymkode: 07862...7bc

Skrevet

For meg tok det 11 måneder før mensen kom tilbake, ammet fremdeles et par ganger om dagen. 

Anonymkode: 78b4b...c39

Skrevet

Tok rett over et år her. Ammer fremdeles nå seks måneder senere. 

Anonymkode: 734b1...ee1

Skrevet

Jeg fikk mensen 6 uker etter fødselen. Jeg ble faktisk lei meg at mensen kom tilbake så fort...😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...