AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Dette skulle være en rolig lørdag for min del. Kl 21 ringte samboer og sa at han skulle ha fest, så kl 22.20 kom han og gjestene. Så vell i denne covid-situasjonen er det heldigvis ikke mer enn 4-5 gjester, men dette vet jeg kommer til å dra seg utover langt på natt. Jeg skjønner at vi fortsatt er i 20-årene og liker å feste, men jeg synes det er absurd at vi alltid skal ha huset åpent vær gang han ønsker fest. For min del så kunne de heller dratt et annet sted, «men ingen andre kan ha det hos seg», så da må vi alltid åpne opp hvis kompisene hans vil feste. Hvor tilgjengelige er dere på dette? Jeg begynner å bli lei. Vi bor også litt utti huttaheita, så det blir alltid flere overnattingsgjester av det også. Anonymkode: bb8a3...4fa
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Det er bare en ting å si, NEI!!! Anonymkode: d7293...409 5
Nymerïa Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor tilgjengelige er dere på dette? Ikke i det hele tatt. Selv da vi var i 20-årene var fest noe vi planla i fellesskap. Hadde han plutselig sagt klokka 21 en kveld at han skulle ha fest så hadde jeg spurt "Hvor da?" Og hvis svaret hadde vært hjemme hos oss så hadde jeg spurt hva som feila han. Dette hadde ikke vært aktuelt noen gang og han er heller ikke av typen til å komme på noe sånt. 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Absolutt ikke. Jeg hadde sagt nei, og at de må finne en annen plass å feste. Anonymkode: 03044...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Spontan fest uten å ha avtalt med samboer? Nope. Selv i et kollektiv må man si fra først. Anonymkode: 6fcbb...ec2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå