AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Hei, hva tjener folk med en bachelor fra BI og ansatt i en bank/forsikringsselskap som vikar og jobber med kundeservice og 100% arbeidstid? Jeg fikk jobben gjennom et bemanningbyrå, så ikke direkte av banken. Vet at noen stillinger er timelønnsbaserte, hva tjener dere? Anonymkode: 18280...afb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, hva tjener folk med en bachelor fra BI og ansatt i en bank/forsikringsselskap som vikar og jobber med kundeservice og 100% arbeidstid? Jeg fikk jobben gjennom et bemanningbyrå, så ikke direkte av banken. Vet at noen stillinger er timelønnsbaserte, hva tjener dere? Anonymkode: 18280...afb 30’ brutto i måneden Anonymkode: ccf3b...832
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Lurer på det samme. 30 000 mnd er lite, men mindre du er 22 år kanskje.. Jeg ville tjent mer som butikkansatt (om butikken følger tariff) Anonymkode: d73bd...ba6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Fast ansatt med bachelor i bank. 560.000,- Vil tippe du får tilbud om et sted mellom 450.000-490.000 Anonymkode: 7d2fa...385
Summeer Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Du har fått oppdrag med Kundeservice gjennom bemanningsbyrå, ikke blitt ansatt i en bank. Det er forskjell. Vil tro du blir timelønnet. Jeg startet sånn jeg også mens jeg var student, gjorde en god jobb, fikk etterhvert tilbud om fast jobb og jobbet meg oppover til en lederstilling idag.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Summeer skrev (1 minutt siden): Du har fått oppdrag med Kundeservice gjennom bemanningsbyrå, ikke blitt ansatt i en bank. Det er forskjell. Vil tro du blir timelønnet. Jeg startet sånn jeg også mens jeg var student, gjorde en god jobb, fikk etterhvert tilbud om fast jobb og jobbet meg oppover til en lederstilling idag. Det er vel normen. Anonymkode: 03f37...111
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Hei, hva tjener folk med en bachelor fra BI og ansatt i en bank/forsikringsselskap som vikar og jobber med kundeservice og 100% arbeidstid? Jeg fikk jobben gjennom et bemanningbyrå, så ikke direkte av banken. Vet at noen stillinger er timelønnsbaserte, hva tjener dere? Anonymkode: 18280...afb Hva tjener du da? Anonymkode: d73bd...ba6
Summeer Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 (endret) Da jeg startet var det dårlig betalt, og jeg hadde kontrakt på 12 og 12 uker og på hver kontrakt underskrev jeg på at jeg ikke kunne avvikle ferie i den perioden. Jobbet også røde dager uten helligdagstillegg. Var bare om å gjøre å få inn penger, og få foten innafor i selskapet jeg var hyret inn til, så jeg kunne få søke på interne stillinger som jeg fikk tilgang på via intranettet. Man er slave og nederst når man starter i arbeidslivet. Man starter "i oppvasken" og jobber seg videre. Jeg gjorde aldri ferdig graden jeg holdt på med før jeg fikk fulltidsjobb. Men jeg tok påbygging med it fag ved siden av fulltidsjobben for å få papirer på det jeg var selvlært på (Jeg var en av svært få jenter som var codekid på 90-tallet) så jeg jobber på it-siden i finans nå. Nå er jeg der jeg skal være lønnsmessig ifht ansiennitet og ansvar... Jeg hadde tjent betydelig mer i en konsulent stilling innenfor fin-tech ledelse som er det jeg driver med, men trygg jobb og fleksible rammer er viktigere for meg enn de ekstra pengene! Endret 14. februar 2021 av Summeer
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 12 hours ago, Summeer said: Du har fått oppdrag med Kundeservice gjennom bemanningsbyrå, ikke blitt ansatt i en bank. Det er forskjell. Vil tro du blir timelønnet. Jeg startet sånn jeg også mens jeg var student, gjorde en god jobb, fikk etterhvert tilbud om fast jobb og jobbet meg oppover til en lederstilling idag. Riktig gjettet. Jeg blir timelønnet. Får jeg lov å spørre hva din timelønn lå på? Hhv hvilket år du startet i jobben? Anonymkode: 18280...afb
HenrikML Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 12 hours ago, Summeer said: Da jeg startet var det dårlig betalt, og jeg hadde kontrakt på 12 og 12 uker og på hver kontrakt underskrev jeg på at jeg ikke kunne avvikle ferie i den perioden. Jobbet også røde dager uten helligdagstillegg. Var bare om å gjøre å få inn penger, og få foten innafor i selskapet jeg var hyret inn til, så jeg kunne få søke på interne stillinger som jeg fikk tilgang på via intranettet. Man er slave og nederst når man starter i arbeidslivet. Man starter "i oppvasken" og jobber seg videre. Jeg gjorde aldri ferdig graden jeg holdt på med før jeg fikk fulltidsjobb. Men jeg tok påbygging med it fag ved siden av fulltidsjobben for å få papirer på det jeg var selvlært på (Jeg var en av svært få jenter som var codekid på 90-tallet) så jeg jobber på it-siden i finans nå. Nå er jeg der jeg skal være lønnsmessig ifht ansiennitet og ansvar... Jeg hadde tjent betydelig mer i en konsulent stilling innenfor fin-tech ledelse som er det jeg driver med, men trygg jobb og fleksible rammer er viktigere for meg enn de ekstra pengene! Kjerringa til bruttern startet i en bank som fast ansatt 8 dager etter fullført master. Hu tjen minst 800k, ettersom hu kjøpte bolig for 4,5 mill alene.
Gjest hva som helst Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 HenrikML skrev (1 time siden): Kjerringa til bruttern startet i en bank som fast ansatt 8 dager etter fullført master. Hu tjen minst 800k, ettersom hu kjøpte bolig for 4,5 mill alene. Hva slags stilling var dette da? 800k er langt over det de fleste kan for ente å få i begynnerstillinger i bank
HenrikML Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 3 hours ago, Flyndrefisken said: Hva slags stilling var dette da? 800k er langt over det de fleste kan for ente å få i begynnerstillinger i bank Det var analytiker stilling i Storebrand, hu jobbe som aktuar. Hu æ hef10 i hard core matte. Men har itj spurt ho om lønna hennes da.... men tru d æ såpass mye. Fattig æ ho ihvertfald itj
Gjest hva som helst Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 HenrikML skrev (3 timer siden): Det var analytiker stilling i Storebrand, hu jobbe som aktuar. Hu æ hef10 i hard core matte. Men har itj spurt ho om lønna hennes da.... men tru d æ såpass mye. Fattig æ ho ihvertfald itj Da gir det mening. Aktuarer er ganske etterspurt, og studiet er ganske så tungt. 800k virker litt høyt men 700k kan være oppnåelig
HenrikML Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 1 hour ago, Flyndrefisken said: Da gir det mening. Aktuarer er ganske etterspurt, og studiet er ganske så tungt. 800k virker litt høyt men 700k kan være oppnåelig Kanskje d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå