Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slik jeg vet er det ingen vei tilbake om du har gjort det engang :( Det blir akkurat som å drepe et menneske.

Anonymkode: cad6c...9fb

Så du sidestiller altså tarot med å drepe et menneske? Den synes jeg var ganske drøy.

Ts

Anonymkode: 3840f...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så du sidestiller altså tarot med å drepe et menneske? Den synes jeg var ganske drøy.

Ts

Hei. Nei jeg mente magi. Jeg har gjort en feil og blandet sammen magi og spådom. Disse to er forskjellige greier så det beklager jeg. Jeg har undersøkt litt nå og finner ingenting om spådom og helvete å gjøre. Det eneste jeg fant ut er, om en person bekrefter at en spåkone fikk rett eller vet om fremtiden, da blir den personen vantro. Det er bare Gud som vet fremtiden. Noen mennesker kan få delvis info. Så dere kan se bort fra mine tidligere innlegg, for de gjelder bare magi eller trolldom. Da betyr det at alle kan bli tilgitt om en angrer. At det er ingen vei tilbake er feil, unnskyld. Spådom er fortsatt forbudt da, men det er deres liv og dere som bestemmer. Peace.

Anonymkode: cad6c...9fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 23.08):

Du må rydde bort det gamle for å få plass til det nye, mer positive. Dagens situasjon gagner deg ikke lenger, men når du gir slipp på det så vil noe mye bedre komme til deg. Du må lukke en dør for å åpne en annen! Legg fortiden bak deg og ta imot nye muligheter med åpne armer. Det kan være vanskelig, men du vil se hvor godt det gjør deg å legge det gamle bak deg. Gi altså slipp på det du ikke vil ha i livet ditt og det som ikke lenger gagner deg.

Tusen takk! Beklager sen tilbakemelding, jeg glemte det rett og slett. Det gir mening at jeg må legge det gamle bak meg, jeg skal fortsette å prøve på det. Jeg tror nok at det innebærer en del endringer som jeg har tenkt på en stund ... jeg må bare fortsette å «sikte» mot dem.

Skrevet

En gang du har tid, så vil jeg sette stor pris på om du kan legge kort for meg! Lover å gi tilbakemelding. 

K24. Hvordan ser kjærligheten ut for meg? 

Skrevet

For noe forbaska tull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...