Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Batman123 skrev (37 minutter siden):

Jeg lurer på om jeg vil oppnå drømmejobben og hvis det skjer, når skjer det? K30 og væren om det har noe å si :)

Drømmejobben får du nok, men når - det vet jeg ikke. Kortet viser at du får til det du vil, og du vet hva du vil ha. Kortet viser en mulighet. Om du vil at det skal bli suksessfullt så blir det akkurat det! Du må være bevisst på intensjonene dine, og du vil få det du ønsker. Det er du som har makten! Dette er et positivt kort som sier at du bør gå for det du ønsker, og du må holde fokus for å få det til!

Anonymkode: 3840f...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
M4mmsen skrev (45 minutter siden):

Har tre barn, et med spesielle behov. Utrolig slitsom livssituasjon nå. Hvordan ser fremtiden ut?

Det første steget er å akseptere din situasjon akkurat nå. Livet kan væreuforutsigbart akkurat nå, men livet består av sykluser og det kommer ikke alltid til å være like slitsomt som nå. Prøv å ta vare på de små gledene, vi må sette pris på dem. Du må være optimistisk å ha tro på at situasjonen din løser seg til det bedre. Ta også imot hjelp fra andre om du trenger det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om hva jeg må gjøre for å tiltrekke meg med jenter.

Anonymkode: 7537d...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Drømmejobben får du nok, men når - det vet jeg ikke. Kortet viser at du får til det du vil, og du vet hva du vil ha. Kortet viser en mulighet. Om du vil at det skal bli suksessfullt så blir det akkurat det! Du må være bevisst på intensjonene dine, og du vil få det du ønsker. Det er du som har makten! Dette er et positivt kort som sier at du bør gå for det du ønsker, og du må holde fokus for å få det til!

Takk for svar ❤️ Ja jeg er veldig målbevisst men har noen hindringer i livet som gjør at jeg ikke helt vet når jeg får sjansen til å følge drømmen. Ble enda mer målrettet etter dette svaret 😄 ❤️ Er det lov å spørre om ett til spørsmål? Klarer du å se når hindringene jeg har nå løser seg eller letter litt som åpner mine muligheter for å kunne følge drømmen?

Skrevet
Sveva skrev (1 time siden):

Jeg er langt nede og føler snart ikke jeg har noen vei å gå. Jeg trenger noe mer i livet mitt. Hvordan vil dette gå? Føles helt håpløst nå.

Du må rydde bort det gamle for å få plass til det nye, mer positive. Dagens situasjon gagner deg ikke lenger, men når du gir slipp på det så vil noe mye bedre komme til deg. Du må lukke en dør for å åpne en annen! Legg fortiden bak deg og ta imot nye muligheter med åpne armer. Det kan være vanskelig, men du vil se hvor godt det gjør deg å legge det gamle bak deg. Gi altså slipp på det du ikke vil ha i livet ditt og det som ikke lenger gagner deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blir livet mitt fremover? Jobb, økonomi osv

Takk for at du gjør dette! Setter stor pris på det!

Skrevet
Nåleputa skrev (1 time siden):

Lurer på kjærligheten for meg🥰
Kommer han jeg er forelska i til å bli kjæresten min?

Kortet viser muligheter. Enten for deg, for han eller dere begge. Men ikke i den forstand at det kommer seg til å utvikle seg til et forhold. Det KAN gjøre det, men det virker som om det er så mange muligheter når det gjelder jobb/studier/ reiser m.m. Det kan skille dere, men det kan også handle om at om det først blir noe mellom dere - så kommer det likevel til å være en avstand mellom dere pga jobb/studier/ reiser o.l.

Skrevet
hablador skrev (1 time siden):

Takk for det. Har spørsmål ift helse - Når vil jeg kjenne bedring ift medisinering? Er medisin dosen for lav? K 41.

Hei, jeg kan ikke svare på medisinske spørsmål, dessverre. Men jeg kan uansett trekke et kort for deg.  Om dette nedenfor er helt feil, gi tilbakemelding så skal du få et nytt kort når jeg er mer våken.

Kortet viser en situasjon som ikke ble som du hadde håpet. Har det skjedd noe som ikke var så bra? Unngå å være i selvmedlidenheten for lenge. Holder du fast på fortiden? Ikke se på deg selv som et offer for livets utfall. Du må gå videre i livet. Klarer du å gå videre, vil du oppleve mye mer positivitet i livet. Kanskje du lærte noe av situasjonen. Nye muligheter vil komme din vei, ikke se mørke på fremtiden

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kortet viser muligheter. Enten for deg, for han eller dere begge. Men ikke i den forstand at det kommer seg til å utvikle seg til et forhold. Det KAN gjøre det, men det virker som om det er så mange muligheter når det gjelder jobb/studier/ reiser m.m. Det kan skille dere, men det kan også handle om at om det først blir noe mellom dere - så kommer det likevel til å være en avstand mellom dere pga jobb/studier/ reiser o.l.

Ja, dette stemmer. Vi jobber i samme kommune, men han bor i en annen kommune. Han har store barn som bor hos han og mora mi bor i nabohuset mitt. Han vil ikke involvere barnet...eller komme til meg. 

Murer litt på hva du mente med: Viser muligheter for meg, han eller begge. Betyr det at det kan være andre personer som kan være aktuelle partnere? 

Han drar mye på tur i helger og har mange kompiser som han kan være med på disse turene. Jeg vil gjerne være med han, men jeg tror han er redd for å slippe meg inn i hjertet.

(Og så tror Jeg er han redd for å vise at han har følelser for andre. At en blir sårbar da.)

Lurer litt på om han har følelser for meg. 

Skrevet
Nåleputa skrev (1 time siden):

Ja, dette stemmer. Vi jobber i samme kommune, men han bor i en annen kommune.

Murer litt på hva du mente med: Viser muligheter for meg, han eller begge. Betyr det at det kan være andre personer som kan være aktuelle partnere? 

Lurer litt på om han har følelser for meg.

Kortet handler om muligheter og beslutninger, og avstand. Om han hadde hatt de riktige følelsene for deg, ville jeg nok fått opp et tydeligere kort som viser sterk kjærlighet og glede. Men dette kortet viser avstand som har med jobb,studier og reiser å gjøre. Tror at kortet mener at du ikke bør låse deg helt fast i tanken på han, og at han helst er opptatt på sin side/ikke interessert i forhold akkurat nå. Men det betyr jo ikke at det aldri kommer til å bli noe. Råder deg til å spørre han rett ut om du vil ha et klart svar! Man bør også ikke handle i den tro at gresset er grønnere på den andre siden. Viktig å sette pris på det man har i øyeblikket. Dette må du nesten tolke som du vil

Hilsen Ts

Skrevet

I dag er det jo valentinsdagen. Kommersen til å få en BJ?

Skrevet
tussien skrev (13 timer siden):

Hvordan blir min arbeidssituasjon? Lurer på om jeg forblir i mitt yrke eller om jeg får ønsket mitt

Kortet henviser til at, om du ikke gjør noe med dine drømmer, så vil det bare forbli en drøm. Du føler deg kallet til å oppleve noe annet, og det er nå den riktige tiden å gjøre noe med det. Samtidig virker det som om du ikke har det travelt med å realisere dette, husk da på hva jeg sa i starten. Muligheten er stor for at du kan få "ønsket ditt". Om du venter på svar fra en søknad, eller vurderer å søke noe annet så viser kortet positivt resultat

Skrevet
loveli skrev (13 timer siden):

Hei! :)

Kommer mitt største prosjekt for 2021 til å gå bra? :)

Tusen takk på forhånd, lover å gi tilbakemelding. 

Kan du utdype hvilket type prosjekt dette innebærer?
Ts

Skrevet
Ginny skrev (13 timer siden):

Hva skjer på jobbfronten? 

Så lenge du greier å balansere gjøremålene dine og samtidig ha kontroll på tiden du bruker på det, kommer dette til å gå fint. Men det å balansere gjøremål suksefullt og det å plutselig ha for mange gjøremål og for liten tid, kan fort ende med at du ikke får tid til alt. Beholder du fokus på både tid og oppgaver kommer dette til å gå helt greit!
Av og til er det mest produktive du kan gjøre å faktisk ta en pause. Samtidig må du ikke være redd for å sitte med alt ansvaret selv. Trenger du hjelp, be om det. Som sagt, du skal ikke sitte med for mange arbeidsoppgaver om du føler at det blir det. Du må ha tid til deg selv og selve livet også. Balanse. Husk på det

Ts

Skrevet

Kan du leggja eit kort for meg også? 

:)

Skrevet
Tough cookie skrev (13 timer siden):

Klarer jeg å få kjøpt meg bolig snart, og blir helsa bedre?

Takker på forhånd og gir deg selvfølgelig tilbakemelding🙂

Sett en fot foran den andre. Hold deg til ditt mål og din plan! Med tiden så kommer du til å få deg en bolig. Hold øyet på målet og du kommer frem til slutt :)

• Liker 1
Skrevet

Tenker eksen på meg?

Anonymkode: d3b1e...80f

Skrevet
Fortauet skrev (15 timer siden):

Hvordan blir livet mitt fremover? Jobb, økonomi osv

Takk for at du gjør dette! Setter stor pris på det!

Hei. Jeg trakk to generelle kort for livet ditt. Begge kortene som kom på deg forteller at du må bruke mer tid på deg selv. Som i kjærlighet for seg selv, hobbyer, kreativitet. Begge kortene viser også at det kan eller har oppstått en slags følelsesmessig blokkering, der du har fått vanskeligheter med å uttrykke følelsene dine - eller at den stenger for din kreativitet/ ideer. Et tips du får er å uttrykke deg gjennom skriving, kreativitet o.l. Kom deg også ut i naturen hvor du kan få et pusterom og ny energi. Det er ikke alltid man får svar på akkurat det man lurer på, men da ting som er viktige å vite for deg akkurat nå. Nå fikk du to kort som handlet om å øke kjærligheten til seg selv og følelsesmessige eller kreative blokkeringer. Var dette kjent for deg?

Skrevet

Blir jeg å få meg en kjæreste/sexpartner i år?😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...