Gå til innhold

Kåss til kvelds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit program, men jeg synes Else skal le så veeeldig av alt. Hyggelig å le av gjestene altså, men det blir veldig tilgjort. 

Anonymkode: 58af5...600

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte Thomas Alsgaard som gjest.

Anonymkode: b730a...676

• Liker 11
Skrevet

Thomas er veldig behagelig å høre på.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Likte Thomas Alsgaard som gjest.

Anonymkode: b730a...676

Han burde seriøst blitt programleder.

• Liker 2
Skrevet
Oppland skrev (1 minutt siden):

Thomas er veldig behagelig å høre på.

Og han er en veldig fin person i virkeligheten også! Han har jeg møtt.

Else virker også trivelig, men litt slitsom.  Har ikke møtt henne.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke programmet er sååå bra, men akkurat i kveld var det morsomt og jeg lo flere ganger 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette er et av de bedre feelgood programmene som går på tv. Føler det blir god stemning hver gang, selv om jeg også synes Else kan bli litt slitsom i lengden. 

Anonymkode: ca097...04e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hører ofte på The Kåss Furuseths I bilen og syntes at Else virker litt stiv på Kåss til Kvelds i forhold til da. Syntes ikke hun er irriterende i det hele tatt,bare søt og egentlig ganske klok. 

Anonymkode: 00c92...e1f

• Liker 1
Skrevet

Alt er så fake....De får sikkert beskjed om å skape «stemning», men må man overdrive så fælt? 

Anonymkode: d73bf...e9f

• Liker 4
Skrevet

Er det noen som faktisk synes han som kler seg likt som han gjorde i 1998 er noe morsom? Jeg synes han er helt vanvittig irriterende, slitsom og egentlig ofte litt frekk mot gjestene. Synes han ødelegger stemningen når avbryter gjestene. De burde kutte ham ut, og heller få inn en annen fyr. 

Anonymkode: d38aa...3dd

• Liker 5
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Thomas Alsgaard, da! Du trenger ikke være flau, du gjør deg på tv :) 

Skrevet

Syns det er et ganske bra talkshow. Jeg liker ikke Senkveld, Skavlan og Lindmo o.l, men liker denne typen talkshow hvor det er god stemning hele veien. Jeg klarer ikke helt å like Markus Neby da. Syns han er flink til å putte andre inn i morsomme roller i musikkinnslagene, men han selv finner jeg bare irriterende.

Anonymkode: 81954...1ca

• Liker 5
Skrevet

Jeg digger Else og jeg liker at det er et underholdningsprogram hvor ikke gjestene skal snakke ut om den tunge tiden. 

Anonymkode: eb70a...904

• Liker 7
Skrevet

Else er egentlig litt den norske utgaven av Melissa McCarthy 😊

Anonymkode: 5d798...296

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så teit at Ingebjørg Bratland forteller en gammel vandrerhistorie i kveldens program. Den med sjokoladen og wienerbrødet har jeg hørt av andre før😅

Anonymkode: 01cf9...597

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...