AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Hei. Vurderer å kjøpe oss Skoda Kodiaq når familien øker. Vi har da 1 barn som bruker forovervent beltestol og 2 yngre som bruker babystol/småbarnstol. Vi elsker baby- og småbarnstolene våre med isofix og svingfunksjon. Noen som VET om man får plass til 2stk isofix og en forovervent beltestol i Kodiaq? Tester vi leser på nettet uansett bilmerke er i hovedsak med kun beltemonterte barnestoler.. Anonymkode: 1add3...60f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Venner av oss har plass til to bakovervendte og en beltestol, men jeg vet ikke om de har isofix. Men de fleste har kanskje det? Anonymkode: dce31...bae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Vi har 2019-modellen, men bare ett isofix-montert barnesete. Det er OK plass bak (til to skolebarn uten stoler i tillegg), men jeg tror ikke det er plass med tre med isofix. Det ble knapt til tre med én isofix-baby/smålbarnsstol og en isofix beltestol. Men det kan du nok finne ut om du prøvekjører en Kodiaq, veldig kjekk og fin bil :) Anonymkode: 6428d...6e9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Du får ikke plass til tre barnestoler på rad i kodiaq. Da må du sette en unge bakovervendt foran og presse en voksen bak når dere er alle i bilen. Det blir trangt. Ta det fra en som trålet hele(!) bilmarkedet for å prøve å slippe de store familiebilene da jeg skulle få nr tre... bare gi opp. Du må ha en bil med tre fulle seter i baksetet hvis du skal ha tre barneseter i baksetet. (Vi har samme løsning som deg. To bakovervendte og en beltestol) Vi endte opp på en Ford s-Max, og angrer egentlig ikke. Og så så er det kjekt med et kompissete en gang i blant da Anonymkode: 7b677...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå