Gjest Lizbet Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Merker at jeg ikke er rustet for høsten på skofronten. Noen som har sett noen fine, ikke altfor høye høstsko??
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Alt for høye opp på leggen eller høye hæler? Denne høsten/vinteren kommer støvletter som er til å dø for Og endelig er stilett hælen på vei ut og støvlettene ser ut til å være bedre å gå i, med mere moderate hæler (Ja stilett hælen er her jo fortsatt, men ikke ene og alene)Dessuten har de mere runde tupper og ikke lange spisse... Favorittene mine hittil finner du hos Roots og VagaBond Har sette mange super kule støvletter, men er du ute etter lave sko kan jeg ikke hjelpe...
Arwen Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Roots har noen skikelig fine boots (som jeg bare måtte ha) Eller tror jeg jeg skal ha noen helt enkle sko fra din sko også. Fant noen helt lyse med pels inni som var litt søte der.
Gjest Lizbet Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Og lønningen kommer i morra....Får nok ta en tur på et av sentrene. Og jeg tenkte høye som i høye heler. Tenkte sko jeg kunne bruke litt - gå i. Men de bør være litt høye. Ellers går buksene i stykker....Er for kort i bena rett og slett. Og sko verdt dø for bør jo være bra :kgblunk:
Dagensdiva Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 ohh...cowboy..Immaa cowboy...yes yes...de er fullt inne..tror jeg har 5 par av de.. Jeg er stor fan av spisse sko jeg da..og kommer ikke til å slutte..men har da kjøpt noen med rund tupp også..selvom de ikke bruke så ofte!
nina alice Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Har kjøpt meg et par høyhælete og høyskaftede støvletter i fargen "cognac-brun", men de ble kjøpt på en ikke-kjede-butikk, men er meget lekre. De har rundt tå og middels kraftig hæl. Har sjekket med "mote-ekspert", og hun sier jeg har skutt blink med dette kjøpet, artig Men skulle gjerne hatt noe mere praktisk, til lange dager på butikker og handlesentre hi hi.. Nina
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Og lønningen kommer i morra....Får nok ta en tur på et av sentrene. Og jeg tenkte høye som i høye heler. Tenkte sko jeg kunne bruke litt - gå i. Men de bør være litt høye. Ellers går buksene i stykker....Er for kort i bena rett og slett. Og sko verdt dø for bør jo være bra :kgblunk: ← Ble det sko på deg? Jeg synes at utvalget fortsatt er litt dårlig på butikkene. Ikke alle har tatt inn alt det nye enda (Her hos meg i alle fall:))
Annevenn Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Fant DE lekre støvlettene i uka, og slo til. 1000 kroner er ikke avskrekkende, men det er hælene.... Får veksle litt på dem og noen mer fornuftige lave i høst. Men at det er støvletter for alle penga i høst, det er i alle fall sikkert!
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2005 #9 Skrevet 20. august 2005 Men at det er støvletter for alle penga i høst, det er i alle fall sikkert! ← Enig! Og for meg som elsker støvletter er det farlig å shoppe nå.... Har i grunn nok par, men bare MÅ ha flere
Gjest synseren Skrevet 20. august 2005 #10 Skrevet 20. august 2005 Enig! Og for meg som elsker støvletter er det farlig å shoppe nå.... Har i grunn nok par, men bare MÅ ha flere ← Kjenner meg igjen der....
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 Kjenner meg igjen der.... ← Jeg også.. En venninne som var innom i går sa at jeg hadde et fargekart i støvlettform i gangen. Jeg har tatt moten med brune støvletter på alvor iallefall: har absolutt alle nyanser av brunt.
smil Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 Og hvordan får dere råd til det...? Har et par brune støvletter jeg kjøpte i fjor, men kunne tenkt meg et litt mer cowboyaktig par. Jeg burde kanskje unne meg det. Hvor finner jeg kule, men ikke altfor dyre støvletter som er gode å gå i?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #13 Skrevet 21. august 2005 Ja det er mange lekre støvletter, men hva hjelper det når man ikke får dem over leggene. Sukk, det får bli ankelhøye boots i år og.
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #14 Skrevet 21. august 2005 Og hvordan får dere råd til det...? Har et par brune støvletter jeg kjøpte i fjor, men kunne tenkt meg et litt mer cowboyaktig par. Jeg burde kanskje unne meg det. Hvor finner jeg kule, men ikke altfor dyre støvletter som er gode å gå i? ← Det spørs hva slags støvletter du er ute etter. Din Sko har iallefall et godt utvalg av ikke så veldig dyre støvletter, på Eurosko og Dna vil du nok også kunne finne noen i en ikke alt for høy prisklasse. Jeg for min del får råd til mine ved å leve på knekkebrød i en uke etterpå.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #15 Skrevet 21. august 2005 Ja det er mange lekre støvletter, men hva hjelper det når man ikke får dem over leggene. Sukk, det får bli ankelhøye boots i år og. ← Det finnes jo mange støvletter av den typen som ikke er trange i skaftet, også. Og i tillegg kan du få blokket dem ut hos en skomaker.
Hilde Skrevet 21. august 2005 #16 Skrevet 21. august 2005 (endret) Bianco sine er forholdsvis store i skaftet, jeg passer "aldri" inn i støvletter, men fant et par der jeg er storfornøyd med. (Tre venninner har gått hjem uten støvletter etter å ha vært på Bianco, de har mer normale legger..) Endret 21. august 2005 av Newt
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #17 Skrevet 21. august 2005 Det finnes jo mange støvletter av den typen som ikke er trange i skaftet, også. Og i tillegg kan du få blokket dem ut hos en skomaker. ← Man kan ofte få gjort det hos skobutikker også. Og ja, støvletter som ikke er trange i skaftet dominerer nesten nå. De fleste ser ut til å være beregnet på at man skal kunne ha bukse nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå