AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Søkte på vippestol på Finn.no og kom over denne annonsen. I annonseteksten stod det at de hadde laget denne flaskegreia fordi «mating tar mye tid og de i en travel hverdag ikke hadde tid til dette». Jeg personlig ble helt satt ut av dette😱 Å gi babyen sin mat er minimum omsorg, så hva i alle dager kan være viktigere enn å ta seg tid til dette? Hvor er nærheten og kontakten mating gir? Det jeg også undrer meg over er hvordan babyen skal kunne regulere matinntaket og få puste ordentlig/ta pause. Hva tenker dere andre mødre? Anonymkode: 119b6...3c8
Heisenberg Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Jesus Christ on a cracker! Jeg er ikke for å være mammapoliti eller legge meg opp i hvordan andre løser hverdagen men dette var drøyt. 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Heisenberg skrev (1 minutt siden): Jesus Christ on a cracker! Jeg er ikke for å være mammapoliti eller legge meg opp i hvordan andre løser hverdagen men dette var drøyt. Godt å høre at jeg ikke er alene om å reagere. Selv om jeg innerst inne ikke regnet med det. Anonymkode: 119b6...3c8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Jeg skal ikke dømme noen for en travel hverdag og finne løsninger, men det der var drøyt ja 😱 Overhodet ikke trygt, også et så lite barn Anonymkode: 74af4...d03
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ikke dømme noen for en travel hverdag og finne løsninger, men det der var drøyt ja 😱 Overhodet ikke trygt, også et så lite barn Anonymkode: 74af4...d03 Enig i det med å finne løsninger. Men så tenker jeg at hvor travelt kan man få det når baby er så liten og man er i permisjon for å nettopp ta seg av baby. Anonymkode: 119b6...3c8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 Det der er ikke greit en plass. Har man ikke tid til å gi babyen mat, så burde man latt være få barn altså. Ungen må vel fikse sin egen mat fra ettårsalder regner jeg med Anonymkode: ff999...1c1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Søkte på vippestol på Finn.no og kom over denne annonsen. I annonseteksten stod det at de hadde laget denne flaskegreia fordi «mating tar mye tid og de i en travel hverdag ikke hadde tid til dette». Jeg personlig ble helt satt ut av dette😱 Å gi babyen sin mat er minimum omsorg, så hva i alle dager kan være viktigere enn å ta seg tid til dette? Hvor er nærheten og kontakten mating gir? Det jeg også undrer meg over er hvordan babyen skal kunne regulere matinntaket og få puste ordentlig/ta pause. Hva tenker dere andre mødre? Anonymkode: 119b6...3c8 De selger jo flaskeholdere i butikk også , synes det er greit i noen tilfeller Anonymkode: 65d3b...438
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det der er ikke greit en plass. Har man ikke tid til å gi babyen mat, så burde man latt være få barn altså. Ungen må vel fikse sin egen mat fra ettårsalder regner jeg med Anonymkode: ff999...1c1 Eller skifte egen bleie🤪 Anonymkode: 119b6...3c8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De selger jo flaskeholdere i butikk også , synes det er greit i noen tilfeller Anonymkode: 65d3b...438 Gjør de? Det har jeg aldri sett. Men da er det kanskje mer vanlig å bruke🤷🏻♀️ Anonymkode: 119b6...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå