AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Skal lage gave til en venninne som snart får baby. Har tenkt å lage en bleiekake, men hva annet er greit å legge med? Tenkte en bamse og body, men er det noen med barn som har tips til noe som man vil ha når man venter baby? Anonymkode: 54ec6...4e7
supernaturalfan Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Jeg lagde bleie kake. Hadde en bamse på toppen. To 2pack med smokk og noe Slevesmekker festet til holder i massevis tenker jeg. Jeg var også arrangør da, så følte litt at hele babyshoweren var gave fra meg 😅 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Jeg har alltid gitt litt "spa-greier" til mor, for å gjøre litt ekstra stas på henne. Det har vært f.eks gode ansiktmasker, kremer, gavekort på hudpleiesalong (hvis vi har vært flere med på spleising). Erfaringen sier at kommende mødre ofte har nok til babyen, og at det derfor er digg med litt luksus til seg selv etter ni måneder med graviditet ☺️ evt gode ammeinnlegg i ull, det blir også godt mottatt 👌🏼 Anonymkode: 4fffb...886 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har alltid gitt litt "spa-greier" til mor, for å gjøre litt ekstra stas på henne. Det har vært f.eks gode ansiktmasker, kremer, gavekort på hudpleiesalong (hvis vi har vært flere med på spleising). Erfaringen sier at kommende mødre ofte har nok til babyen, og at det derfor er digg med litt luksus til seg selv etter ni måneder med graviditet ☺️ evt gode ammeinnlegg i ull, det blir også godt mottatt 👌🏼 Anonymkode: 4fffb...886 Takk for tips. Anonymkode: 54ec6...4e7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 små stellekluter kan være fine å ha i bleiekaka Kjøpes på Kid tror jeg Anonymkode: a9888...285 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 For å være helt ærlig har jeg aldri forstått meninga med denne bleiekaka, den er jo koselig der og da men etterpå står den bare å tar opp plass. Ikke sånn at man kan bruke bleiene etterpå.. Enten er det limt fast eller så er de blitt tørre av å stå ute.. Jeg er muligens alene i mine tanker altså, og det hjelper nok ikke at jeg har flere unger og mer opptatt av det praktiske. Jeg hadde blitt mer glad for en vanlig kake jeg kunne spise 😆 og som en til nevner, litt egenpleie, smekker, sparkebukse, omslagsbody.. Anonymkode: eab42...eab 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 6.35): For å være helt ærlig har jeg aldri forstått meninga med denne bleiekaka, den er jo koselig der og da men etterpå står den bare å tar opp plass. Ikke sånn at man kan bruke bleiene etterpå.. Enten er det limt fast eller så er de blitt tørre av å stå ute.. Jeg er muligens alene i mine tanker altså, og det hjelper nok ikke at jeg har flere unger og mer opptatt av det praktiske. Jeg hadde blitt mer glad for en vanlig kake jeg kunne spise 😆 og som en til nevner, litt egenpleie, smekker, sparkebukse, omslagsbody.. Anonymkode: eab42...eab Laget det før og de kunne brukes fint. Var pakket med strikk og brukt folie rundt. Nå var det dog verdens rareste bleiekake, men den kom godt med 😛 Anonymkode: 54ec6...4e7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Jeg sa tydelig i fra at jeg ikke ville ha babyshower, men fikk likevel gaver fra folk i barselstiden. Det jeg har satt mest pris på om som har blitt mye brukt er barneservice i silikon, gulpesmekker (kan aldri få nok her, går fort 4-5 stykker daglig), myke sett og ullsett med body og bukse i litt større størrelser enn nyfødt (greit å ha litt på lur når baby plutselig har vokst ut av en størrelse), sokker, strømpebukser.. De fineste gavene jeg har fått er hjemmestrikk🥰 Det som vi fikk overraskende mye av men som aldri har blitt brukt er kjoler, bluser/gensere og bukser/klær i stive stoff. Er også gøy med litt fargerike babyleker/bamser og bøker.😄 Anonymkode: 05949...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå