AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Del Skrevet 13. februar 2021 Hvilke merker er det som har gjennomgående bra kvalitet på laminat, utenom Pergo? Anonymkode: bc04c...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. februar 2021 #2 Del Skrevet 13. februar 2021 Berry Alloc skal være veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Del Skrevet 13. februar 2021 ja, jeg kjenner også til Berry Alloc og Pergo. Jeg vil bare fortelle at Mega Flis og Coop obs Bygg kjører hver måned kampagne på to modeller fra Pergo. Du har altså til enhver måned 4 forskjellige gulv å velge imellom til rabattpris, ihvertfall her på østlandet. Megaflis og byggmakker kjører også kampagne på berry alloc, og igjen, flere modeller. Så du kan spare penger hvis du velger mellom modellene som er på tilbud nå, istedenfor å gå for billigere laminat. Vi byttet gulvet i hele rekkehuset, 120 kvm kjøpte jeg, Pergo, og det kostet 22 tusen. Absolutt ikke avskrekkende pris for gulv, synes jeg, vi la gulvet selv. Om du vil legge gulv selv, og kan ta "jumpen" fra prisen til Pergo til Berry Alloc, så gjør det. Det er snakk om 30% økning i pris ca. Gulvet fra BerryAlloc, AluLock - har aluminuimskanter, enklere å legge selv og mindre svin pga ødelagte kanter, når man legger selv. Anonymkode: aabca...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Del Skrevet 13. februar 2021 Vi har tenkt å gå for berry alloc når vi skal skifte. Kjenner flere som er godt fornøyd med kvaliteten selv etter flere år. Følger med på tilbud nå framover våren😉 Anonymkode: c4ffb...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Del Skrevet 13. februar 2021 Noen som kjenner til tarkett? Anonymkode: 2718e...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Del Skrevet 13. februar 2021 Quick Step 😎 Anonymkode: 975f9...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå