Vhgj Skrevet 19. august 2022 #21 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 23.48): Det er nok ikke objektiviteten som snakker der du. Anonymkode: 15daa...304 1. Meninger om at noe er pent/stygt er alltid subjektivt 2. Personen brukte "jeg" Du er dum. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #22 Skrevet 19. august 2022 Trondheim er vel ikke noe styggere enn for eksempel Oslo. Anonymkode: 375fe...4ef 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #23 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 19.44): Jeg kan ikke la være å merke til hvor forfallen og stygg bygningene er, når jeg sitter i bussen in til sentrum fra sirkus. Jeg har bod i byen i 8 år og det har ikke blitt bedre. Jeg ser de bygger haugevis med blokkleiligheter i lade. Du blir nesten klaustrofobisk av å se på det. Jeg må innrømme jeg synes Trondheim er en stygg by. Anonymkode: d8354...e10 Ja Trondheim blir bare styggere og styggere. Flere tiår med rødgrønnn vandalisme setter sitt preg på byen. Helt utrolig blanding av stygg moderne arkitektur og fine gamle bygninger. Veiene ser ut som de er fra andre verdenskrig. Gjelder over alt egentlig. Spesielt Ila, Byåsen og Innherredsveien, men også Risvollan og Jakobsli er spesielt grusomme. Det ser virkelig ut som et fattigkvarter over alt her. Hakon VII er nå også fullstendig ødelagt med sinnsyk regulering med kollektivfelt i slalåm gjennom en haug med trafikklys. Inn og ut hele tiden for å kjøre lovlig. På toppen av det hele er det ingen by i Norge, og heller ikke hele verden, som har så mange fartshumper pr innbygger som Trondheim. Det er humper i alle størrelser og former, de færrest merket, og utallige fremdeles skadet av vinterplogen. Dessverre forblir nok Trondheim blakk i årevis framover, pga alle milliardene som er brukt på stygge lange kostbare busser og sykkelveier som de færreste bruker. Bare trist egentlig. Det gjør det ikke bedre at byen har landets dårligste klima, med noe som ligner sommer hvert 5. år. Anonymkode: 73f1e...bad 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #24 Skrevet 19. august 2022 every woman skrev (På 14.2.2021 den 18.44): Jeg orker snart ikke å bo her lenger. Heller mot dette jeg også. Det er trist å se en så flott by forfalle til de grader. Tenk hvilket flott utgangspunkt byen har med sin beliggenhet og flotte gamle bygninger. Alt innbygd og nedgrodd nå. Og alle disse miljøklossene, og den evige gravingen og lappingen over alt. Nå er i tillegg byen full av innvandrere. Ikke mye som holder meg igjen her nå. Anonymkode: 73f1e...bad 2
Nusket Skrevet 19. august 2022 #25 Skrevet 19. august 2022 Trondheim har tapt seg veldig, syns ikke byen er fin lenger. Koselige områder som Bakklandet o.l, men bykjernen generelt har blitt upersonlig og usjarmerende. Synes faktisk Oslo er en langt finere by, ville heller bodd der (sånn minus prisene). 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #26 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trondheim er vel ikke noe styggere enn for eksempel Oslo. Anonymkode: 375fe...4ef Jo, visst pokker er den det. Mye styggere enn både Oslo og Bergen. Den helt klart styggeste av våre største byer. Anonymkode: 41675...77b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #27 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det gjør det ikke bedre at byen har landets dårligste klima, med noe som ligner sommer hvert 5. år. Enig med alt du sier, unntatt dette. Der tar nok Bergen kaka. Anonymkode: 41675...77b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #28 Skrevet 19. august 2022 Hva prater dere om? Trondheim er jo Norges vakreste og koseligste by! Anonymkode: 4f2c0...6b3 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #29 Skrevet 30. august 2022 Det nye Torget i Trondheim er blitt flott da. Med det nye dekket, masse benker og uterestauranter! Anonymkode: 4ac9a...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #30 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 13.15): Trondheim er vel ikke noe styggere enn for eksempel Oslo. Anonymkode: 375fe...4ef Oslo er styggere, om det er en konkurranse Anonymkode: ceb24...192 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #31 Skrevet 30. august 2022 Jeg syns deler av Trondheim er fint, men det er som du skriver masse utbygging som foregår. Men det er jo helt vanlig i byer, bare se hvor stygt det er i Oslo. Syns Bergen er hakket mer sjarmerende enn Trondheim. Anonymkode: 40237...4fb 1
Gjest Ghostface Skrevet 30. august 2022 #32 Skrevet 30. august 2022 Jeg synes ikke det. Sentrum kunne ha vært bedre, men synes Trondheim er en trivelig by. Har sett styggere byer i verden.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #33 Skrevet 31. august 2022 Stavanger er den vakreste av landets storbyer. Anonymkode: 4ac9a...9f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #34 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 19.44): Jeg kan ikke la være å merke til hvor forfallen og stygg bygningene er, når jeg sitter i bussen in til sentrum fra sirkus. Jeg har bod i byen i 8 år og det har ikke blitt bedre. Jeg ser de bygger haugevis med blokkleiligheter i lade. Du blir nesten klaustrofobisk av å se på det. Jeg må innrømme jeg synes Trondheim er en stygg by. Anonymkode: d8354...e10 Oslo er styggere med strømprisene de operere med..Like før rike osloensere kommer flyttende til trivelige trøndelag i desperasjon. Anonymkode: ddb8f...7b7
FrøkenFarao Skrevet 31. august 2022 #35 Skrevet 31. august 2022 Da er d godt Byneset drar opp Trondheim flere hakk❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #36 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det nye Torget i Trondheim er blitt flott da. Med det nye dekket, masse benker og uterestauranter! Anonymkode: 4ac9a...9f9 Fin asfalt dekker ikke over resten av landskapet. Når torget består av en grå kloss med kjøpesenter og noen treskur så hjelper det liksom ikke. Hvorfor er det så mange treskur i trondheim? Det ser helt malplassert ut. Gamle stygge, slitte fiskebrygger og to etasjers treskur som tar opp alt av areal. Dette er jo gamle varehus egentlig. Tenk om vi skal bevare dagens varehus i framtiden fordi de er gamle. Hjelp! Trondheim er et misfoster av en by. Ser ut som en gammel middelalder landsby i forfall og fattigdom. Anonymkode: 15daa...304
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #37 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Oslo er styggere, om det er en konkurranse Anonymkode: ceb24...192 Den er jo ikke det. Oslo har jo en helhet i seg. Det er ikke masse forskjellige etasjehøyder og ting i hulter og bulter som i trondheim. I trondheim er det mest forfalte små treskur, også har du noen semistore murblokker mellom. Ikke en gate i trondheim der det er samme arkitektur og like etasjehøyder. Uff blir helt deppa av å tenke på å fortsette å bo i trondheim . Det er altså så stygt her, utrolig at så mange bor her. Anonymkode: 15daa...304
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #38 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 13.15): Trondheim er vel ikke noe styggere enn for eksempel Oslo. Anonymkode: 375fe...4ef Vel, jeg mener Trondheim er noe styggere enn Oslo. Betydelig mye styggere og. Anonymkode: 15daa...304 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #39 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 19.53): Det er jo bare strekningen fra rønningsbakken og frem til Lademoen kirke hvor det er litt slitt. Det vil allitid være mer forfalne området i en by, og huseiere som gir f. Midtbyen er full av historie og fine bygninger, Nidarosdomen, omkranset av Nidelva. Nede på piren er det superfint bort til Skansen videre over til Ila og Øya. Du har fjord og høyder som gir flott utsikt i forhold til flatt landskap. Og man ser fjella på Fosen. Veldig mange fine kirker rundt omkring og grøntområder. Trondheim sør er et annet kapittel.... er bare myr der. Kaller det ghetto og holder meg unna 😂 det vil alltid være dårlige områder i en by. Anonymkode: caa4c...e41 Heldigvis har jeg ikke hørt på folk som deg på dette punktet. Og heldigvis mener mange andre det samme som deg. Så her sitter jeg i enebolig i Trondheim sør, med et mål tomt og utsikt til Fosen, alt sammen for godt under 4 mill😃 Anonymkode: 8b7f6...759
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #40 Skrevet 31. august 2022 Det er en by. Har vært i de aller fleste byene i Norge, og ingen av dem er fine. Sjarmerende nabolag, joda, men fler stygge områder. Trondheim skårer allikevel bedre enn byer som Drammen og Oslo hvor det aller meste er skjemmende. Anonymkode: e78a7...1ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå