Gå til innhold

Dagmamma pris?

Gjest nanny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi betalte pr mnd når datteren vår var der heltid. Da betalte vi 4500, dette inkluderte mat, frukt og drikke. (Vi tok kun med bleier.)

Etter en stund endret min arbeidssituasjon seg så da gikk vi ned til 4 dg i uken. Da endret vi det til at vi betalte 1000 kr mnd pr dag hun var der i uken. Altså 4000 for 4 dager pr. uke og 3000 for 3 dager pr. uke osv. Dette synes jeg var helt greie priser. Kontantstøtten hjalp trods alt en del :)

(Men jeg har skjønt at dette både var dyrt og billig. Har søkt den del på nettet og funnet ut at priser varierer fra 2600,- - 6400,- pr. mnd. Alt etter som dagmamman jobber svart eller ikke.)

Hvis barnet ditt skal være hos dagmamma på heltid, eller til faste dager hadde jeg ville betalt pr.mnd eller pr. uke. Det er alltid dyrere på timesbasis, da foreldrene også har større frihet på en måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 4500,- for fulltid. Men vi bruker bare deltid, så da har vi en avtale på 2500,-. Pr. mnd. 250,- pr. dag. Det er med mat og bleier.

Endret av 14062003
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 4500 kroner per måned for vår hvite dagmamma. Da holdt hun lunsj, mens vi hadde med bleier, våtservietter og yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 200 kroner dagen for min (hvite) dagmamma. Da holder hun mat og frukt, og vi bleier og youghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det kan være store forskjeller på "hvit" og "svart" dagmamma. Benytter du "hvit" dagmamma kan du trekke fra både kostnader til dagmamma`n og kostnader til kjøring på skatten. Dette bør tas med i beregningen når man skal se på pris.

"Hvit" dagmamma til 4000,- er derfor ganske gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...