Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et ekstremt dårlig forhold som jeg har brutt ut av. Og det gikk godt over et år før jeg var klar til å møte en ny. Plutselig begynte jeg å snakke med en jente først på jodel, deretter la vi hverandre til på snapp. Og etter kun et par dager med mye snakking, møttes vi. Kjemien mellom oss var glimrende og vi møttes allerede tre ganger på kort tid. Føltes ut som vi hadde kjent hverandre mye lenger enn det.. vi koste, kyssa og alt føltes så naturlig. Vi lo masse og koste oss sammen.

Og det er sånn at hun må dra hjem en tur og hun skal være borte i et par måneder. Fordi hun må jobbe, men kommer tilbake igjen senest august. Vi snakket om å få til å treffes uansett, pga avstanden. Men jeg syntes det er så vanskelig? Hadde aldri trodd jeg kom til å møte en jeg klikka så utrolig bra med... 

har dere noen gode råd til meg?....

Anonymkode: fe8d5...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel bare prøve å holde kontakten, evt reise på besøk en gang eller to, og ta opp igjen tråden i august. Og i mellomtiden må du leve livet ditt, ikke sette det helt på vent. 

Anonymkode: 451cf...138

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer så mye. Det unner jeg deg virkelig. Kos deg med din gode og store kjærlighet😇❤️Stor klem

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...