Gå til innhold

Selge noe på Finn? Sende i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å selge et nettbrett som nesten er ubrukt, men lurer på hvordan man kan gjøre det på en mest mulig trygg måte? 

Jeg kan satse på å møte vedkommende, men dette er et lite sted så mulig det ikke er et alternativ. 

Tidligere har jeg bare solgt klær og sko, men her er det noen tusenlapper så vil ikke bli lurt. 

Bare lurer på hvordan man kan gjøre det på en mest mulig trygg måte? Leste at postoppkrav ikke nødvendigvis var en god måte siden det kunne gjøre at kjøper ikke gadd å hente pakken, men det kan selvfølgelig være et alternativ. 

Anonymkode: 4bd00...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller det at kjøper ikke vil hente pakken så du må betale for returen enn at du blir svindlet for flere tusen. Evt krev forskuddsbetaling, men der må du belage deg på at folk ikke stoler på at du sender det du skal.

Anonymkode: c8575...558

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Heller det at kjøper ikke vil hente pakken så du må betale for returen enn at du blir svindlet for flere tusen. Evt krev forskuddsbetaling, men der må du belage deg på at folk ikke stoler på at du sender det du skal.

Anonymkode: c8575...558

Ja, det har du rett i. Kanskje det er det beste om det ikke er en som vil kjøpe i nærheten. 

Anonymkode: 4bd00...cf2

Skrevet

Jeg sender kun mot forhåndsbetaling, det er ganske vanlig. Om folk ikke er villige til å stole på meg så venter jeg heller til det dukker opp en kjøper i nærheten som kan hente.

Anonymkode: a674b...bcb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...