AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Har en valp på 10 mnd som vi har prøvd litt forskjellig fortyper på. Han har nå gått på Acana grass fed lamb, som har fungert fint. Vi ønsker dog å bytte ut dette foret etter å ha lest at ingridiensene i foret kan gi hjerteproblemer. Vi har prøvd noen dager nå med vom&hundemat puppy, og nå har han begynt å klø seg igjen. Vi mistenker at det er kyllingen som er problemet. Finnes det en annen type vom som passer til valp, og som ikke inneholder kylling? Har sett på vom med bare laks feks. Kan det gis til valp? Da må han vel i så fall ha tilleggsfor, og hva skal det være? Anonymkode: 6e26e...978
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Kan jeg gi feks fish4dogs valp og smaak salmon (vom med bare laksekjøtt) 50/50? Anonymkode: 6e26e...978
Tabris Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Taste-serien til Vom har bare èn proteintype og det er flere smaker å velge mellom som ikke er kylling. Hvis du ønsker, så kan du delfore med et valpefor (tørrfor) i tillegg. Hvilken rase er det? Hvis det er en liten rase, så hadde jeg ikke bekymret meg så mye over det og bare gått over til vanlig Vom uten kylling. Er det en stor rase så ville jeg vurdert delforing med valpefor noen måneder til. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Tabris skrev (4 minutter siden): Taste-serien til Vom har bare èn proteintype og det er flere smaker å velge mellom som ikke er kylling. Hvis du ønsker, så kan du delfore med et valpefor (tørrfor) i tillegg. Hvilken rase er det? Hvis det er en liten rase, så hadde jeg ikke bekymret meg så mye over det og bare gått over til vanlig Vom uten kylling. Er det en stor rase så ville jeg vurdert delforing med valpefor noen måneder til. Han er en golden retriever😊 men supert at det går fint å delfore med valpetørrfor. Da prøver jeg 50/50 med vom med én proteinkilde samt tørrfor for valp. Det er jo en jungel der ute😄 Anonymkode: 6e26e...978
Arx Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 På 10 mnd ville jeg ikke bekymret meg for å droppe valpeforet. Taste serien til vom og hundemat er fin om du vil unngå kylling. Smaak med laks inneholder ikke vitaminer etc, så den ville jeg ikke foret 50%. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 Arx skrev (1 time siden): På 10 mnd ville jeg ikke bekymret meg for å droppe valpeforet. Taste serien til vom og hundemat er fin om du vil unngå kylling. Smaak med laks inneholder ikke vitaminer etc, så den ville jeg ikke foret 50%. Takk for tips. Er det mer vitaminer i taste til v&h, slik at det kan brukes 50/50? Eller bør det og gis i mindre mengde, feks 20/80? Anonymkode: 6e26e...978
Arx Skrevet 13. februar 2021 #7 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips. Er det mer vitaminer i taste til v&h, slik at det kan brukes 50/50? Eller bør det og gis i mindre mengde, feks 20/80? Anonymkode: 6e26e...978 Ja vom taste er tilsatt vitaminer osv, så det kan du gi 50/50.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå