Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir skuffet om noen gir meg blomster, liker ikke å få det. er jeg normal? Føler alle blir så glad når de får blomster. 

Anonymkode: aea4c...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Jeg blir ikke skuffet, men jeg misliker sterkt å ikke egentlig få hlst på gjestene mine, men måtte bruke den første delen av besøk på å lete etter og prøve vaser, snitte, plukke av blader og rydde opp etter det, ofte samtidig med at jeg lager og passer mat eller annen servering. Blomster passer rett og slett temmelig dårlig å få som gave. 

Anonymkode: ab02e...f51

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg blir skuffet om noen gir meg blomster, liker ikke å få det.

Hva vil du ha? En Ferrari?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker det heller ikke. Jeg blir ikke skuffet, men jeg misliker sterkt å ikke egentlig få hlst på gjestene mine, men måtte bruke den første delen av besøk på å lete etter og prøve vaser, snitte, plukke av blader og rydde opp etter det, ofte samtidig med at jeg lager og passer mat eller annen servering. Blomster passer rett og slett temmelig dårlig å få som gave. 

Da er vin bedre. Den ser jeg. Aldri kom på besøk med blomster!

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (1 minutt siden):

Hva vil du ha? En Ferrari?

Nei. 🙄

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i det selv, men har egentlig aldri vært noe glad i blomster. 

Jeg blir ikke sur eller noe sånt og setter pris på gaven, men det er ikke noe jeg er opptatt av. 

Skrevet

Syns det er koselig å få blomster av gjester, men liker ikke å få det av kjæresten. Syns det blir litt kleint liksom. Setter heller pris på at han planlegger en aktivitet el lager en bedre middag sånn plutselig. 

Anonymkode: 1085f...357

Skrevet

Liker det heller ikke, de dør så fort og drysser overalt. Gi meg hellee vin eller sjokolade. 

Anonymkode: 053e3...45c

Skrevet (endret)

Elsker blomster 💐 og tar kanskje for gitt at andre også blir glad for det. Men er ikke alle som blir glad for vin heller, så tror uansett ikke man kan finne en gave garantert alle blir glad for. Men nei, du er nok ikke unormal, selv om mange blir glad for blomster da. 

Endret av Faulkner
  • Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg blir skuffet om noen gir meg blomster, liker ikke å få det. er jeg normal? Føler alle blir så glad når de får blomster. 

Da syntes jeg du skal si dette så du ikke får flere. Det er jo dumt at folk skal bruke penger på blomster til deg når du ikke vil ha. 

Skrevet
theTitanic skrev (1 minutt siden):

Da syntes jeg du skal si dette så du ikke får flere. Det er jo dumt at folk skal bruke penger på blomster til deg når du ikke vil ha. 

Har gjort det, men da blir jeg sett på som utakknemlig. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker det heller ikke, de dør så fort og drysser overalt. Gi meg hellee vin eller sjokolade. 

Anonymkode: 053e3...45c

Og jeg hadde blitt meget skuffet hvis noen gav meg vin eller sjokolade da jeg ikke spiser eller drikker det.

Anonymkode: 6275d...0aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker heller ikke blomster.... hater å vaske vaser🙈 setter mer pris på en klem🥰

Anonymkode: 1b5f4...70f

• Liker 2
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Jeg syns det er veldig hyggelig å få blomster. Men jeg fortrekker at de blir levert på døren før selskapet/besøket kommer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Anonymkode: ab02e...f51

Men snitt blomstene etter gjestene har dratt, eller dagen etterpå. Blomstene tåler det. Let frem noen vaser før selskapet, sånn i tilfelle. Må du ta av noen blader, så går det rimelig raskt. Du trenger ikke å gjøre det skikkelig før du får tid. Så null stress. Eventuelt kan du også be om hjelp til å snitte blomstene. 

Jeg liker å få blomster, syns det er kjempekoselig. Skal jeg gi blomster til andre, må jeg kjenne dem litt så jeg vet at de ikke er allergiske. 

Anonymkode: 29592...1b3

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke å få blomster av menn, syns det er så påtatt. Men kan hende det er fordi jeg fikk blomster av eksen og så fant jeg ut rett etterpå at han hadde vært utro. Så jeg forbinder blomster fra menn med alt annet enn kjærlighet.

De eneste gangene jeg blir ordentlig glad for blomster er når jeg kjøper de til meg selv. Da helst tulipaner eller planter, ikke roser..

Anonymkode: d8abe...c10

Skrevet

Jeg liker heller ikke å få det. Syns det er bortkastede penger. De varer jo ikke og gir heller ingen spesiell nytte, for meg.

Anonymkode: 2ffad...68c

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke liker å få blomster, er fordi den som gir blomstene føler seg utrolig snill som bruker penger på noe såpass unødvendig til et annet menneske, og forventer at jeg skal bli utrolig glad og takke det mennesket i flere år etterpå. Typ.

Hadde heller ville ha en gulblomst fra grøfta av et barn, som av ren kjærlighet, enn de baktankene som ligger bak en dyr rosebukett.

Anonymkode: d8abe...c10

Skrevet

Tja, jeg syns det er veldig koselig å få blomster.  Blir ekstra glad hvis de er snittet på forhånd, så jeg slipper. Blir egentlig mer glad for blomster enn diverse andre gaver som jeg aldri får bruk for. 

Skrevet

Jeg liker egentlig godt å få blomster, men får migrene av veldig mange blomster, så foretrekker faktisk å få en plante som kan stå i hagen eller på balkongen fremfor snittblomster. Folk synes jeg er skikkelig kravstor når jeg hinter pent om at jeg får migrene av blomster. 

Anonymkode: 7f877...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...