AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Jeg har fått min første voksenjobb, og i den forbindelse ønsker jeg å kjøpe nytt undertøy. Rar anledning, tenker kanskje du. Jeg har nemlig hatt samme undertøysgarderobe i over ti år. Jeg har fylt på innimellom, men da typisk billige truser fra h&m eller Cubus. Nå ønsker jeg meg noe ordentlig. Jeg vil helst ha o bomull (eller noe annet som puster godt, for jeg får fort soppinfeksjon). Hva finnes det der ute? Anonymkode: 4a918...ddf 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Jeg bruker kun boxer fra Kari Traa eller Pierre Robert. BH finner jeg på Lindex. Er fornøyd med både passform og kvalitet på alt 😊 Anonymkode: 33715...440
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Jeg bruker ikke noe mer fancy enn bomullshipstere fra Pierre Robert, Lindex og KappAhl, og en del fra Marks & Spencer (den gang vi kunne handle i London, sukk). Det holder seg godt og tåler vask på høy temperatur, jeg kjører alle truser på minst 60 grader. Sikkert ikke så fancy, men det fungerer i hverdagen. Har mer fancy undertøy til de gangene det trengs Anonymkode: 7f65a...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Du har helt rett i at jeg tenker rar anledning. Lurer veldig på hva slags jobb du har fått. 😝 Jeg bruker bare billige truser fra Lindex. Litt ulike typer, men bl.a. bomull. Har mest av den glatte typen da. Synes alle sitter godt og de holder ganske lenge. BH bruker jeg litt mer penger på, så de koster rundt 1000 per stk. Viktigste plagget for å føle seg vel. Anonymkode: 6b1ed...a88 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Hva med Change eller Triumph? Eller, om tilgjengelig, undertøyavdeling på Sten & Strøm. Calida og Wolford er kvalitet, men blir jo ganske dyrt. Anonymkode: 7dd09...a42
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 Liker godt undertøy fra Benny Borg Anonymkode: 69d2c...755 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Mikrofibertruser fra Pierre Robert har dessverre blitt rævva kvalitet. Bomullstrusene holder fortsatt god kvalitet. Anonymkode: 89dc8...bf5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har helt rett i at jeg tenker rar anledning. Lurer veldig på hva slags jobb du har fått. 😝 Jeg bruker bare billige truser fra Lindex. Litt ulike typer, men bl.a. bomull. Har mest av den glatte typen da. Synes alle sitter godt og de holder ganske lenge. BH bruker jeg litt mer penger på, så de koster rundt 1000 per stk. Viktigste plagget for å føle seg vel. Anonymkode: 6b1ed...a88 Jeg har blitt jurist i kommunen, og har således økt fra rent lån og stipend på 10.000 i måneden til lønnsutbetaling på over 30.000 i måneden. Så da tenkte jeg at det var på tide å oppdatere noe jeg aldri tar meg råd til å oppdatere. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva med Change eller Triumph? Eller, om tilgjengelig, undertøyavdeling på Sten & Strøm. Calida og Wolford er kvalitet, men blir jo ganske dyrt. Anonymkode: 7dd09...a42 Sten & Strøm blir litt langt unna. Hvilke merker fører de der? Skal sjekke ut Calida og Wolford. Jeg har ikke så mye imot å bruke litt penger, og jeg må for så vidt ikke bytte ut alt med en gang. Jeg er bare litt lei av det jeg har, føler det sitter dårlig og ikke er så pent, selv om det har vart i åresvis. Anonymkode: 4a918...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mikrofibertruser fra Pierre Robert har dessverre blitt rævva kvalitet. Bomullstrusene holder fortsatt god kvalitet. Anonymkode: 89dc8...bf5 Jeg kan ikke bruke mikrofiber uansett. Har hatt noe av Pierre Robert før, men er ikke helt fornøyd. Det er mulig det var mikrofiber. Anonymkode: 4a918...ddf
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bruker ikke noe mer fancy enn bomullshipstere fra Pierre Robert, Lindex og KappAhl, og en del fra Marks & Spencer (den gang vi kunne handle i London, sukk). Det holder seg godt og tåler vask på høy temperatur, jeg kjører alle truser på minst 60 grader. Sikkert ikke så fancy, men det fungerer i hverdagen. Har mer fancy undertøy til de gangene det trengs Anonymkode: 7f65a...0fb Det trenger ikke nødvendigvis være så fancy, men vil gjerne at det skal være litt pent og samtidig behagelig. Jeg bruker ikke mer fancy undertøy for spesielle anledninger (som mor til to under tre, så hopper vi i høyet når anledningen byr seg, og det er ganske sjeldent 😅 ). Så da har jeg litt lyst til at mannen synes hverdagsundertøyet er fint, samtidig at det er behagelig nok til at jeg føler meg vel. Anonymkode: 4a918...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har blitt jurist i kommunen, og har således økt fra rent lån og stipend på 10.000 i måneden til lønnsutbetaling på over 30.000 i måneden. Så da tenkte jeg at det var på tide å oppdatere noe jeg aldri tar meg råd til å oppdatere. Anonymkode: 4a918...ddf Husker følelsen. Det er så fantastisk! 😃 Anonymkode: 6b1ed...a88 3
Ariana807 Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Jeg er veldig glad i Pierre Robert sine bommulstruser. Skulle ønske de var hakket mer high waist enn de er, men kan ikke få alt. Helt fine greie truser som varer 😄 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Husker følelsen. Det er så fantastisk! 😃 Anonymkode: 6b1ed...a88 Det er helt absurd, faktisk. Jeg har fått to utbetalinger nå, og pengene hoper seg opp på konto. Jeg er så vant til å lave sparsommelig etter mange år som student 😄 Anonymkode: 4a918...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 Ariana807 skrev (10 minutter siden): Jeg er veldig glad i Pierre Robert sine bommulstruser. Skulle ønske de var hakket mer high waist enn de er, men kan ikke få alt. Helt fine greie truser som varer 😄 Det høres ut som jeg bør sjekke ut Pierre Robert sine bomullstruser, siden flere nevner dem. Jeg er dog enig med det du skriver, jeg liker best high waist selv. Anonymkode: 4a918...ddf
Kvalitet Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mikrofibertruser fra Pierre Robert har dessverre blitt rævva kvalitet. Bomullstrusene holder fortsatt god kvalitet. Anonymkode: 89dc8...bf5 Har du merket at de svarte microfibertrusene blir skikkelig grå i vask?
Heihola Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 Jeg er stor tilhenger av undertøy fra Marco Polo og Calvin Klein! Dyrere enn Cubus og H&M, men ikke for stive priser. Veldig komfortabelt undertøy også, om det er det du er ute etter. Om du er ute etter mer sexy undertøy til litt mer spesielle anledninger, så er undertøyet til Bluebella veldig fint. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Kvalitet skrev (41 minutter siden): Har du merket at de svarte microfibertrusene blir skikkelig grå i vask? Hmm, nei. Men ikke kjøpt dem på over et år, og da i andre farger. Anonymkode: 89dc8...bf5
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som jeg bør sjekke ut Pierre Robert sine bomullstruser, siden flere nevner dem. Jeg er dog enig med det du skriver, jeg liker best high waist selv. Anonymkode: 4a918...ddf Jeg har nettopp kjøpt en boxer i bomull fra Jenny Skavlands kolleksjon, den er helt OK. Change sine standard er ganske greie og gode synes jeg. Skal teste truse og fra Skavland, men lurer på om jeg ender på de fra Change. Jeg vil liksom ha seamless cheeky i bomull - akkurat som de fra Sloggi i mikrofiber, men tror ikke det finnes. ALT har merkbar sømkant.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 her går det i Calvin klein-truser og bh'er fra change. Stay-ups og strømpebukser fra HM og Lindex Anonymkode: a2089...5c0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #20 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mikrofibertruser fra Pierre Robert har dessverre blitt rævva kvalitet. Bomullstrusene holder fortsatt god kvalitet. Anonymkode: 89dc8...bf5 Enig. Før var mikrofiberen deres min favoritt. Nå er de ubrukelige. De beste jeg har er bomull fra Bread&boxers. Anonymkode: 7b85d...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå