AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Sykt irriterrende, hun satt i flere minutterm, Syk frekt , hva er det som foregår i hode deres når dere oppfører dere så resekptløs og sitter å melder stor del av avtalen? Anonymkode: e6efb...d7e 1
MortenMinstelønn Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Hvis du var omtrent like kommunikativ da som du er her, så gir det en viss mening. 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 MortenMinstelønn skrev (1 minutt siden): Hvis du var omtrent like kommunikativ da som du er her, så gir det en viss mening. Jeg hinta ved å begynne å titte i en bok. Anonymkode: e6efb...d7e
MortenMinstelønn Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hinta ved å begynne å titte i en bok. Jeg er mann. Glem hint. Hva er det vil si? 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 MortenMinstelønn skrev (2 minutter siden): Jeg er mann. Glem hint. Hva er det vil si? Jeg tok å boka mi og leste. Gadd ikke sitte der uten å ha noe å gjøre Anonymkode: e6efb...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 burde ikke å måtte å si ifra. Anonymkode: e6efb...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #7 Skrevet 13. februar 2021 Ring henne, kanskje hun vil prate med deg da. Anonymkode: 0b7c3...071
MortenMinstelønn Skrevet 13. februar 2021 #8 Skrevet 13. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): eg tok å boka mi og leste. Gadd ikke sitte der uten å ha noe å gjøre Jeg skjønte det, men hva vil du med tråden? Hva skjedde og hva ønsker du hjelp til? Hun ga deg ingen oppmerksomhet, trolig. Kan du ikke prøve å forklare det? Endret 13. februar 2021 av MortenMinstelønn 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Skrevet 13. februar 2021 Ja sånt er sykt irriterende og uhøflig. Hvert fall om det ikke er noe viktig. Hadde en venninne som satt å leste nyheter på mobilen blant annet når vi traff hverandre, og vi så hverandre ikke så ofte. Følte ikke akkurat at jeg var så spennende å være med. Og en eks av meg satt hele tiden og styrte med mobilen sin, chattet random med bekjente osv. Syns han burde prioritert å prate med meg når vi var sammen. Vi bodde ikke sammen eller noe. Forholdet varte ikke lenge. Har ikke kontakt med noen av de i dag🙄De får kose seg videre i mobilverdenen sin. Jeg ønsker å leve i virkeligheten. Anonymkode: ea21d...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ring henne, kanskje hun vil prate med deg da. Anonymkode: 0b7c3...071 Haha, jeg snappet faktisk eksen min under frokost sammen, hvor han satt å stirret på mobilen heeele tiden snappen varte🥵 Og sendte den til han! Tok ikke hintet gitt... Anonymkode: ea21d...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ring henne, kanskje hun vil prate med deg da. Anonymkode: 0b7c3...071 hHh Anonymkode: e6efb...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, jeg snappet faktisk eksen min under frokost sammen, hvor han satt å stirret på mobilen heeele tiden snappen varte🥵 Og sendte den til han! Tok ikke hintet gitt... Anonymkode: ea21d...0a5 😅 Anonymkode: e6efb...d7e
The Rosestarwoman Skrevet 13. februar 2021 #13 Skrevet 13. februar 2021 Jeg skjønner deg veldig godt. Slikt kan være veldig irriterende😇 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #14 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja sånt er sykt irriterende og uhøflig. Hvert fall om det ikke er noe viktig. Hadde en venninne som satt å leste nyheter på mobilen blant annet når vi traff hverandre, og vi så hverandre ikke så ofte. Følte ikke akkurat at jeg var så spennende å være med. Og en eks av meg satt hele tiden og styrte med mobilen sin, chattet random med bekjente osv. Syns han burde prioritert å prate med meg når vi var sammen. Vi bodde ikke sammen eller noe. Forholdet varte ikke lenge. Har ikke kontakt med noen av de i dag🙄De får kose seg videre i mobilverdenen sin. Jeg ønsker å leve i virkeligheten. Anonymkode: ea21d...0a5 Det er slik jeg føler det å. hVa med å være her i virkeligheten med meg. Anonymkode: e6efb...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #15 Skrevet 13. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner deg veldig godt. Slikt kan være veldig irriterende😇 Ja, jeg har settet va tid til deg, da regner med at du gjør det samme- Anonymkode: e6efb...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #16 Skrevet 13. februar 2021 MortenMinstelønn skrev (30 minutter siden): Jeg skjønte det, men hva vil du med tråden? Hva skjedde og hva ønsker du hjelp til? Hun ga deg ingen oppmerksomhet, trolig. Kan du ikke prøve å forklare det? Gidller ikke å sitte i tvinne tommer liksom. Anonymkode: e6efb...d7e
The Rosestarwoman Skrevet 13. februar 2021 #17 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har settet va tid til deg, da regner med at du gjør det samme- Anonymkode: e6efb...d7e Den er jeg enig i, man bør ha en levende samtale med hverandre via tente lys også. Å snakke med noen som ser på mobilen er det samme som å snakke til et dødt gjenstand 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #18 Skrevet 13. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (Akkurat nå): Den er jeg enig i, man bør ha en levende samtale med hverandre via tente lys også. Å snakke med noen som ser på mobilen er det samme som å snakke til et dødt gjenstand Enig, tror jeg dropper personen på en stund. synes det er skikkelig dårlig oppførsel OG at man burde å skjønne det. Anonymkode: e6efb...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #19 Skrevet 13. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (Akkurat nå): Den er jeg enig i, man bør ha en levende samtale med hverandre via tente lys også. Å snakke med noen som ser på mobilen er det samme som å snakke til et dødt gjenstand Burde å skjønne at man mister lysten å være sammen med de med den type oppførsel. Anonymkode: e6efb...d7e
The Rosestarwoman Skrevet 13. februar 2021 #20 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Burde å skjønne at man mister lysten å være sammen med de med den type oppførsel. Anonymkode: e6efb...d7e Jo, det forstår jeg godt. Kanskje man også kan si ifra til den personen det gjelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå