Gå til innhold

Venninne som sitter med nesa si i telefon-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt irriterrende, hun satt i flere minutterm,

Syk frekt , hva er det som foregår i hode deres når dere oppfører dere så resekptløs og sitter å melder stor del av avtalen?

Anonymkode: e6efb...d7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du var omtrent like kommunikativ da som du er her, så gir det en viss mening.

• Liker 6
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (1 minutt siden):

Hvis du var omtrent like kommunikativ da som du er her, så gir det en viss mening.

Jeg hinta ved å begynne å titte i en bok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hinta ved å begynne å titte i en bok.

Jeg er mann. Glem hint. Hva er det vil si?

• Liker 2
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (2 minutter siden):

Jeg er mann. Glem hint. Hva er det vil si?

Jeg tok å boka mi og leste.

Gadd ikke sitte der uten å ha noe å gjøre

Skrevet

burde ikke å måtte å si ifra.

Skrevet

Ring henne, kanskje hun vil prate med deg da. ;) 

Anonymkode: 0b7c3...071

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

eg tok å boka mi og leste.

Gadd ikke sitte der uten å ha noe å gjøre

Jeg skjønte det, men hva vil du med tråden? Hva skjedde og hva ønsker du hjelp til? Hun ga deg ingen oppmerksomhet, trolig. Kan du ikke prøve å forklare det? 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet

Ja sånt er sykt irriterende og uhøflig. Hvert fall om det ikke er noe viktig. Hadde en venninne som satt å leste nyheter på mobilen blant annet når vi traff hverandre, og vi så hverandre ikke så ofte. Følte ikke akkurat at jeg var så spennende å være med. Og en eks av meg satt hele tiden og styrte med mobilen sin, chattet random med bekjente osv. Syns han burde prioritert å prate med meg når vi var sammen. Vi bodde ikke sammen eller noe. Forholdet varte ikke lenge. Har ikke kontakt med noen av de i dag🙄De får kose seg videre i mobilverdenen sin. Jeg ønsker å leve i virkeligheten. 

Anonymkode: ea21d...0a5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, jeg snappet faktisk eksen min under frokost sammen, hvor han satt å stirret på mobilen heeele tiden snappen varte🥵 Og sendte den til han! Tok ikke hintet gitt... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hHh

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, jeg snappet faktisk eksen min under frokost sammen, hvor han satt å stirret på mobilen heeele tiden snappen varte🥵 Og sendte den til han! Tok ikke hintet gitt... 

😅

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Slikt kan være veldig irriterende😇

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja sånt er sykt irriterende og uhøflig. Hvert fall om det ikke er noe viktig. Hadde en venninne som satt å leste nyheter på mobilen blant annet når vi traff hverandre, og vi så hverandre ikke så ofte. Følte ikke akkurat at jeg var så spennende å være med. Og en eks av meg satt hele tiden og styrte med mobilen sin, chattet random med bekjente osv. Syns han burde prioritert å prate med meg når vi var sammen. Vi bodde ikke sammen eller noe. Forholdet varte ikke lenge. Har ikke kontakt med noen av de i dag🙄De får kose seg videre i mobilverdenen sin. Jeg ønsker å leve i virkeligheten. 

Det er slik jeg føler det å. hVa med å være her i virkeligheten med meg.

Skrevet
The Rosestarwoman skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner deg veldig godt. Slikt kan være veldig irriterende😇

Ja, jeg har settet va tid til deg, da regner med at du gjør det samme-

• Liker 1
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (30 minutter siden):

Jeg skjønte det, men hva vil du med tråden? Hva skjedde og hva ønsker du hjelp til? Hun ga deg ingen oppmerksomhet, trolig. Kan du ikke prøve å forklare det? 

Gidller ikke å sitte i tvinne tommer liksom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg har settet va tid til deg, da regner med at du gjør det samme-

Den er jeg enig i, man bør ha en levende samtale med hverandre via tente lys også. Å snakke med noen som ser på mobilen er det samme som å snakke til et dødt gjenstand

• Liker 1
Skrevet

Den er jeg enig i, man bør ha en levende samtale med hverandre via tente lys også. Å snakke med noen som ser på mobilen er det samme som å snakke til et dødt gjenstand

Enig, tror jeg dropper personen på en stund. synes det er skikkelig dårlig oppførsel OG at man burde å skjønne det.

Skrevet

Burde å skjønne at man mister lysten å være sammen med de med den type oppførsel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Burde å skjønne at man mister lysten å være sammen med de med den type oppførsel.

Jo, det forstår jeg godt. Kanskje man også kan si ifra til den personen det gjelder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...