Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere klarsynte og dere med god intuisjon. Kan noen vær så snill hjelpe meg litt? Jeg har det tøft for tiden og har mistet håpet, hadde sårt trengt å høre noe positivt om fremtiden. Jeg har fysiske utfordringer som hindrer meg i å gå ut, og sitter bare hjemme alene. Alt føles ensomt, mørkt og leit.

Jeg lurer på hvordan helsen min vil være utover våren og sommeren? 
Og jeg lurer på kjærlighet? Og om hvordan familie og venner ser på meg nå? Om jeg vil føle på glede og samhold igjen?

På forhånd tusen takk til dere som vil hjelpe❤️

Anonymkode: e731a...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Velg en farge først

p5140182_kopi-1795738-3-1526326642260.jp

Anonymkode: 515ea...af5

• Liker 4
Skrevet

Veldig morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville kontaktet en ekte klarsynt, TS! ❤️

Anonymkode: bc3e7...fbf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror jeg ville kontaktet en ekte klarsynt, TS! ❤️

Anonymkode: bc3e7...fbf

Har du noen å anbefale? 

Skrevet

Dette besvarer kanskje ikke alt du lurte på, men det stakk seg ut to kort for deg.

Et av kortene handlet mye om isolasjon og selvreflektering. Er noe av isolasjonen selvpåført, eller er det kun denne fysiske utfordringen som stopper deg fra å gå ut? Har du få eller lite kontakt med mennesker i livet ditt akkurat nå? Distanserer du deg fra andre? Kortet viser til at du ikke må henge deg så mye opp i dine egne tanker, følelser og problemer. Ikke bli for selvopptatt i dine egne problemer at du stenger andre ute.

Det andre kortet viser at du kan finne støtte i familie eller venner, og oppfordrer deg til å ikke sitte så mye alene. Dette er et positivt kort, som viser at du absolutt kan finne glede. Men det kommer ikke av seg selv. Håper at dette var noe til hjelp

Anonymkode: 1e677...97d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette besvarer kanskje ikke alt du lurte på, men det stakk seg ut to kort for deg.

Et av kortene handlet mye om isolasjon og selvreflektering. Er noe av isolasjonen selvpåført, eller er det kun denne fysiske utfordringen som stopper deg fra å gå ut? Har du få eller lite kontakt med mennesker i livet ditt akkurat nå? Distanserer du deg fra andre? Kortet viser til at du ikke må henge deg så mye opp i dine egne tanker, følelser og problemer. Ikke bli for selvopptatt i dine egne problemer at du stenger andre ute.

Det andre kortet viser at du kan finne støtte i familie eller venner, og oppfordrer deg til å ikke sitte så mye alene. Dette er et positivt kort, som viser at du absolutt kan finne glede. Men det kommer ikke av seg selv. Håper at dette var noe til hjelp

Tusen hjertelig takk❤️
Det første kortet stemmer helt, jeg er isolert, og har vært det lenge. Det er bare det fysiske som gjør at jeg ikke kommer meg ut, men jeg har også venner og familie som har nok med sitt eget, og de har ikke kapasitet til å være en slags støtte for meg. Jeg snakker med en venn eller to en sjelden gang på tlf, men andre venner er ikke tilstede i det hele tatt. Familie har sine egne utfordringer, og jeg merker dem holder seg unna meg. Jeg føler meg lite verdt. Og det stemmer helt at jeg henger meg opp i egne tanker og refleksjoner, det er kanskje ikke så rart når man blir sittende helt alene i lang tid. 

Det andre kortet har jeg litt vanskelig for å se for meg, at jeg skal finne støtte i venner og familie, for som sagt, så har de mer enn nok med sitt eget. De vet jeg sliter, men tar ikke kontakt. Jeg tar kontakt iblant, men føler ikke jeg har noe å bidra med nå når alt føles så tungt, så da ender det med at jeg dropper det. Jeg føler ikke det er selvforskyldt at jeg sitter alene, det er fysiske utfordringer gjennom mange år mest av alt, deretter korona, og generelt at venner og familie altså har mer enn nok med sitt eget. Sykdom har fjernet meg fra samfunnet, på en måte, ufrivillig. Men kanskje dette andre kortet ligger litt lenger frem, at jeg på et senere tidspunkt kan klare å ta kontakt igjen.

Tusen takk for hjelpen❤️

Setter stor pris på om andre vil prøve også❤️

Skrevet

Takk for tilbakemelding.
Du kan få en lengre forklaring på kort nr.2 som takk for at du ga meg et svar!

Du må utvide din horisont. Du må også utvikle kjærligheten til deg selv. Du føler deg kanskje misforstått og til bry. Kommunikasjon mellom mennesker kan bli konfliktfyllt derav. Emosjonellt kan du utvikle deg ved å ha mer kontakt med andre mennesker. Enten med de som du nå allerede har i livet ditt, eller fremtidens nye bekjentskap. Du må klare å formidle følelsene og tankene dine på en klar måte til din egen familie og dine venner om du ønsker mer kontakt. Hva ønsker du?

Du må samtidig tørre å be om hjelp, i tillegg til å motta hjelp. Du trenger andre, men de trenger at du er klar i din tale om hva du ønsker. Kanskje det av og til har blitt for mye fokus på dine egne problemer, og at de derfor har trukket seg unna. Bli flinkere til å uttrykke glede og nysgjerrighet ovenfor andre. Prøv å fokusere på mer lysbetonte og positive ting i livet ditt, selv om du føler det er vanskelig. Med positivitet kommer også kjærlighet, glede og et bedre liv. For at du skal klare dette må du først ha overskudd til å gi mer av deg selv, i tillegg til å forstå at du er verdt mer enn du føler at du er. Det viktigste akkurat nå er å gi deg selv kjærlighet!! Lykke til, ønsker deg alt godt

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for tilbakemelding.
Du kan få en lengre forklaring på kort nr.2 som takk for at du ga meg et svar!

Du må utvide din horisont. Du må også utvikle kjærligheten til deg selv. Du føler deg kanskje misforstått og til bry. Kommunikasjon mellom mennesker kan bli konfliktfyllt derav. Emosjonellt kan du utvikle deg ved å ha mer kontakt med andre mennesker. Enten med de som du nå allerede har i livet ditt, eller fremtidens nye bekjentskap. Du må klare å formidle følelsene og tankene dine på en klar måte til din egen familie og dine venner om du ønsker mer kontakt. Hva ønsker du?

Du må samtidig tørre å be om hjelp, i tillegg til å motta hjelp. Du trenger andre, men de trenger at du er klar i din tale om hva du ønsker. Kanskje det av og til har blitt for mye fokus på dine egne problemer, og at de derfor har trukket seg unna. Bli flinkere til å uttrykke glede og nysgjerrighet ovenfor andre. Prøv å fokusere på mer lysbetonte og positive ting i livet ditt, selv om du føler det er vanskelig. Med positivitet kommer også kjærlighet, glede og et bedre liv. For at du skal klare dette må du først ha overskudd til å gi mer av deg selv, i tillegg til å forstå at du er verdt mer enn du føler at du er. Det viktigste akkurat nå er å gi deg selv kjærlighet!! Lykke til, ønsker deg alt godt

Tusen takk for den lengre forklaringen.

Det er mye som stemmer her, med situasjonen jeg står i og har stått i en stund. Jeg vet jeg trenger å utvide horisonten, utvide bekjentskapskretsen. Dette har jeg prøvd på i flere år, før koronaen og før helsen ble så ille som nå. Men uten hell. Jeg må også si at jeg alltid gjør mitt beste for å være positiv og interessert i andre, når jeg først er sosial. Jeg får høre at jeg er en god lytter, og jeg har vært til stede for venner i deres tøffe perioder mang en gang. Det er vel derfor jeg er ekstra skuffet nå, nå når det er jeg som trenger at noen lytter og stikker innom. Jeg sier at jeg savner dem når jeg snakker med dem, og håper vi snart kan sees igjen. Det er jeg som tar initiativ og spør hvordan de har det, og jeg lytter og gir så engasjerte svar jeg kan. Men når spørsmålet snus mot meg, og jeg sier at det er tøft nå, så får jeg en kort setning tilbake, om at det er leit, og god bedring. Så stopper kommunikasjonen opp, inntil jeg tar kontakt igjen. Jeg er skuffet og lei meg over dette.

Du har rett i så mye her, jeg føler meg misforstått og til bry, og lite verdt. Du har rett i at jeg må ta tak i dette, og komme meg opp igjen ved egen hjelp. Men jeg har vært positiv og sterk i så mange år, og nå har jeg nok møtt bunnen, der jeg føler det ikke er verdt å kjempe lenger. Det er vanskelig å fortsette å være lyttende og engasjert i andre, nå når jeg har erfart at de ikke viser at de bryr seg om meg. Det rokkes ved et eller annet grunnleggende i meg nå, vennskap jeg trodde var gode, viser seg å være overfladiske. Og den problemstillingen i tillegg til det fysiske jeg sliter med, gjør alt veldig vanskelig. Derfor håper jeg at jeg møter en mann jeg kan få til et godt forhold til, en å være der for, og en som kan være der for meg, for som singel i min situasjon, er det håpløst ensomt.

Hadde du kunnet trekke et kort på kjærlighet? Skjønner at det vil ta tid, men fins det noe håp der ute? ❤️

Skrevet

En av lærdommene fra mitt eget liv, var at jeg ikke mottok respekt eller ekte kjærlighet fra andre, om jeg ikke hadde respekt og kjærlighet til meg selv. Dette var et gjentakende problem i livet mitt at det oppstod situasjoner og møter med mennesker som påminte meg om akkurat dette. Jeg måtte riste og ta tak i meg selv.

Ble jeg behandlet respektløst, sa jeg takk og farvel. Fordi jeg fortjener det beste for meg selv (og jeg tror på det - viktig). Jeg er verdt noe, det er du også. Universet kan gjerne utfordre deg på dette helt til du har lært det du skal lære. Som jeg sa så må kjærligheten og respekten for deg selv være på plass før det andre kan komme. Akkurat nå er du i dypet, og hva hjelper det ved å gi opp? Kan dessverre ikke forvente å finne ekte kjærlighet til andre om du selv er i dypet. Man kan ikke gi opp, man må fortsette å kjempe for seg selv. Reise seg gang på gang de gangene det går skeis. Men man må skifte spor, man kan ikke fortsette i de samme gamle traltene - det fører ingensteds.

Når jeg økte kjærligheten og respekten for meg selv, åpnet det for gode og sterke vennskap med likesinnede. Ikke bare ha klart for deg selv hva du ønsker, men også utad. Ekte kjærlighet kommer når du er klar. Man velger heller ikke hvem som blir ens egen familie. Men man kan velge sine venner. Det er ikke alltid sånn at man får tilbake det man gir. Får man ikke tilbake det man gir, har du en lærdom som det gir deg. Vennskap med feil mennesker kommer ikke til å gi deg noe positivt. Gå videre og søk etter det du fortjener.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En av lærdommene fra mitt eget liv, var at jeg ikke mottok respekt eller ekte kjærlighet fra andre, om jeg ikke hadde respekt og kjærlighet til meg selv. Dette var et gjentakende problem i livet mitt at det oppstod situasjoner og møter med mennesker som påminte meg om akkurat dette. Jeg måtte riste og ta tak i meg selv.

Ble jeg behandlet respektløst, sa jeg takk og farvel. Fordi jeg fortjener det beste for meg selv (og jeg tror på det - viktig). Jeg er verdt noe, det er du også. Universet kan gjerne utfordre deg på dette helt til du har lært det du skal lære. Som jeg sa så må kjærligheten og respekten for deg selv være på plass før det andre kan komme. Akkurat nå er du i dypet, og hva hjelper det ved å gi opp? Kan dessverre ikke forvente å finne ekte kjærlighet til andre om du selv er i dypet. Man kan ikke gi opp, man må fortsette å kjempe for seg selv. Reise seg gang på gang de gangene det går skeis. Men man må skifte spor, man kan ikke fortsette i de samme gamle traltene - det fører ingensteds.

Når jeg økte kjærligheten og respekten for meg selv, åpnet det for gode og sterke vennskap med likesinnede. Ikke bare ha klart for deg selv hva du ønsker, men også utad. Ekte kjærlighet kommer når du er klar. Man velger heller ikke hvem som blir ens egen familie. Men man kan velge sine venner. Det er ikke alltid sånn at man får tilbake det man gir. Får man ikke tilbake det man gir, har du en lærdom som det gir deg. Vennskap med feil mennesker kommer ikke til å gi deg noe positivt. Gå videre og søk etter det du fortjener.

Dette var kloke ord, som man egentlig vet innerste inne, og som jeg kjente var veldig viktig å bli påminnet om. Tusen takk! Og tusen takk for tiden og engasjementet ditt, det betyr mye mer enn du tror! Du er et godt menneske❤️ Jeg skal ta vare på ordene dine og lese de igjen og igjen. Tusen takk! 
Ønsker deg alt godt❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette var kloke ord, som man egentlig vet innerste inne, og som jeg kjente var veldig viktig å bli påminnet om. Tusen takk! Og tusen takk for tiden og engasjementet ditt, det betyr mye mer enn du tror! Du er et godt menneske❤️ Jeg skal ta vare på ordene dine og lese de igjen og igjen. Tusen takk! 
Ønsker deg alt godt❤️

Bare hyggelig ♥️ Lykke til, og ikke vær så hard mot deg selv.

Skrevet

Det finnes ingen klarsynte, vi lever i 2021 kanskje på tide at man slutter å tro på slikt tøv.

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden):

Det finnes ingen klarsynte, vi lever i 2021 kanskje på tide at man slutter å tro på slikt tøv.

Vi lever i 2021, så kanskje på tide å åpne sinnet sitt? 

Anonymkode: 5c129...819

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden):

Egentlig skjønner jeg ikke hva du er så redd for. Ser deg stadig her på dette underforumet, hvor du prøver å presse din tro på andre. Om det er slik at du ikke tror på noe rundt det åndelige, så finnes det andre forum som burde være mer attraktivt for deg. Likevel er du stadig inne på tråder her, hvor du til prøver å få frem at du iallfall ikke tror på det åndelige. Som regel i tråder som denne, hvor andre medlemmers personlige tro ikke er et tema engang. Det er rimelig spesielt at det er så viktig for deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi lever i 2021, så kanskje på tide å åpne sinnet sitt? 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Egentlig skjønner jeg ikke hva du er så redd for. Ser deg stadig her på dette underforumet, hvor du prøver å presse din tro på andre. Om det er slik at du ikke tror på noe rundt det åndelige, så finnes det andre forum som burde være mer attraktivt for deg. Likevel er du stadig inne på tråder her, hvor du til prøver å få frem at du iallfall ikke tror på det åndelige. Som regel i tråder som denne, hvor andre medlemmers personlige tro ikke er et tema engang. Det er rimelig spesielt at det er så viktig for deg.

Aragorn sitter klar på dette underforumet og slenger inn lignende kommentarer hver gang noen starter en klarsynt-tråd🙃 Jeg velger å overse sånne kommentarer. Hadde jeg ønsket å diskutere hvorvidt klarsynte fins eller ei, så hadde jeg heller starten en egen tråd for det emnet. Men det har jeg ingen interesse av, jeg vet hva jeg selv har erfart, og vet hva jeg tror på, det holder for meg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...