AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Hei. Jeg har vært sammen med samme dame siden 2016, vi har fått 2 barn på den tiden og sexlivet har egentlig vært ganske bra med tanke på at vi har fått to barn, vi hadde oss ca 1,2 gang i uken, av og til kunne d gå 2 uker uten sex, men tilhørte skjeldenheten. I oktober ble det slutt mellom oss pga div grunner, økonomi og alt føltes ut som et kaos, hun som forlot meg. Gikk 3 måneder før vi ble sammen igjen, vært sammen i 5 uker nå, tilbake som kjærester egentlig å vi er sammen i en av vårs leiligheter stort sett som vi var før, bare at da bodde vi ilag på fast plass. Hun har hatt sex med andre og samme har jeg etter det ble slutt, jeg brukte en måned, hun brukte 1 uke før det skjedde. Ferdig med det. Etter vi ble sammen igjen, har vi hatt lite sex føler jeg, med tanke på at vi er blitt sammen på nytt, er 1 gang i uken, men vi har nylig hatt 3 ganger denne uken, så jeg klager ikke, men jeg er like vill på henne nå som jeg var første gang jeg møtte henne, da hadde vi sex flere gang daglig, men nå har vi barn så skjønner det ikke blir slikt selfølgelig.. Men ungene legger seg i 1900 tiden, å vi har hele kvelden på oss til kos og pleie forholdet, noe jeg føler vi trenger mer enn noe annet pga bruddet, å vi gjør det, ser film, ligger i sofaen sammen.. Men når det kommer til sex, som jeg nevnte så er jeg like vill på henne nå som første gang vi møttes, jeg vil bare ha sex me henne hver gang ungene har lagt seg, jeg er rett og slett vare veldig kåt på henne, å se henne naken før første gang på 3 måneder er ganske magisk for meg, å jeg klarer ikke la vær bli kåt på henne.. Å når jeg prøver meg på henne, så avviser hun meg ofte, hun sier ikke nå, slutt, jeg vil bare slappe av osv, å vi har kun hatt sex pga jeg er litt på med det, hun tok iniativ for første gang denne uken å det er jo fantastisk. Virker ikke ut som hun akkurat nå iallefall, er noe sexuelt tiltrukket av meg, det er som før det ble slutt, altså hennes interesse for meg.. Da jeg dusjet de første gangene vi var sammen, så prøvde jeg vise meg litt før henne uten at jeg hintet til noe, men hun har bare sett meg i øynene å så aldri på kroppen min, håpet jo hun ville hoppe på meg, men nei. Prøvd litt forskjellige ting før å få henne i humør til det, men jeg blir avvist for det meste, men sex 1 gang i uken er overhode ikke noe problem, trodde bare det ble litt mer spenning siden vi harvært ifra hverandre i 3 måneder.. Jeg er iallefall super gira på henne.. Men det virker ut som det ble som et sexmas, hun bynte me at jeg er sexgal osv, jeg prøvd å forklare til henne at det er fordi vi har møttes på nytt, å at jeg er veldig sexuelt tiltrukket av henne, spesielt nå.. Å det er greit for henne. Men jeg har nå sluttet å nevne sex, jeg hsr sluttet berøre henne sexuelt, å jeg har sagt til henne at det får være opp til henne når vi har sex, men da er jeg redd det blir helt borte, greit når vi er tilbake til gamle vaner osv, at det blir sex 1 gang i uken, hver andre uke som før, men akkurat nå er jeg super gira på henne.. Men har lagt bort sex å nevner det aldri mer til henne, jeg har onanert når hun har sovnet, gått ut i stuen å gjort det, å hun er klar over det å har ikke noe problem med det, ene gangen så var hun våken å fikk det med seg når jeg onanert i sengen, men hun lot som ingenting til jeg var ferdig, å småflirte litt å tøyet med at hun får jo ikke sove når hele sengen rister, så sa jeg kan gå ut i stuen å gjøre det når jeg føler behovet, å alt var ok med det. Onanerer jeg får jeg iallefall utløpt litt sexuell frustrasjon, men jeg ønsker jo helst ha sex med henne.. Å jeg gir henne orgasme hver gang vi har sex, det har jeg alltid gjort, tilfredsstiller henne først, så kan jeg. Spørsmålet mitt er, har dere tips og triks for hva jeg kan gjøre før å få henne i humør for sex? Kom med alt dere tenker kan funke.. Jeg lager middager, rydder opp, gjør nesten alt før henne så hun skal slippe.. Hun er 27, jeg er 30. Mvh TrorJegErSexGal 😅 Anonymkode: 7a630...efa
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Ingen som har noen tips? Anonymkode: 7a630...efa
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ingen som har noen tips? Anonymkode: 7a630...efa Nei, for du har jo egentlig ikke ett reelt problem🤷🏻♀️ Om dette lange slitsomme innlegget speilet deg, så ligger løsningen hos deg selv! Slapp av!!!! Anonymkode: 7a598...cee 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Høres litt ut som med oss. Han oppførte seg på en måte jeg ikke godkjente, det ble slutt, han krøp seg inn igjen. De første dagene hadde vi deilig sex, jeg var kåt etter å ha gått uten orgasmer i 2 måneder. Etter disse første dagene dabbet det helt av, og jeg mistet absolutt all lyst på han pga tidligere oppførsel. I starten prøvde han å ha sex med meg, men etter at han skjønte at jeg ikke var kåt på han sluttet han helt å prøve også. Nå har vi ikke et sexliv, og det blir bare tristere og tristere. Aldri slutt å ha sex og vent på at hun skal ta initiativet, prøv heller å tilnærme deg på en annen måte. Anonymkode: e3595...34e 2
Fioljenta Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Hvis jeg var deg, ville jeg begynte et helt annet sted: Finn ut av hva som er hennes kjærlighetsspråk og lær deg å snakke det flytende! På hennes dialekt. Over noen uker/måneder. Klarer du det, så tror jeg sjansen er mye større for at hun blir lysten på deg. I alle fall hvis hun ligner litt på meg. Min manns tilnærmelser virker bare masete hvis jeg ikke føler meg elsket. Og da går jeg lett i vranglås. 🔒 For meg hører det ut som om ditt kjærlighetsspråk er tjenester siden du gjør en hel haug og tror det skal løse floken. Men det er sannsynligvis ikke hennes språk ut fra det du skriver. Men, altså, ingen på KG kjenner dere. Det kan tenkes at dere bør oppsøke en profesjonell. Endret 24. februar 2021 av Fioljenta 2
MuffinStud Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Setter du pris på henne? Hva synes du om henne som person? Hvordan føler hun om seg selv når hun er sammen med deg? Det er mye detaljer i det første innlegget ditt. Og det virker som om du fører et regnskap som jeg ikke helt ser hensikten med. Det er et visdomsord som sier at "folk glemmer fort hva du sa, men de glemmer ikke hvordan de fikk deg til å føle". 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 15.26): Nei, for du har jo egentlig ikke ett reelt problem🤷🏻♀️ Om dette lange slitsomme innlegget speilet deg, så ligger løsningen hos deg selv! Slapp av!!!! Anonymkode: 7a598...cee Okey... Er vel sikkert jeg som er problemet, jeg blir bare forvirret av meg selv kanskje.. Folk er forskjellige å noen trenger mer tid enn andre. Anonymkode: 7a630...efa 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 21.28): Høres litt ut som med oss. Han oppførte seg på en måte jeg ikke godkjente, det ble slutt, han krøp seg inn igjen. De første dagene hadde vi deilig sex, jeg var kåt etter å ha gått uten orgasmer i 2 måneder. Etter disse første dagene dabbet det helt av, og jeg mistet absolutt all lyst på han pga tidligere oppførsel. I starten prøvde han å ha sex med meg, men etter at han skjønte at jeg ikke var kåt på han sluttet han helt å prøve også. Nå har vi ikke et sexliv, og det blir bare tristere og tristere. Aldri slutt å ha sex og vent på at hun skal ta initiativet, prøv heller å tilnærme deg på en annen måte. Anonymkode: e3595...34e Alt av reaksjon og det hun sier tilsier at vi har et problem akkurat nu, å det er sex, å da har jeg lovet å legge bort sexen å ikke nevnt sex i det hele tatt, det har blitt mindre etter jeg gjorde det valget, men er redd det fortsetter slikt.. Jo mindre sex man har jo mindre lyst har man, selv om jeg er ofte kåt.. Men var det slikt at jo mindre iniativ han tok jo mindre lyst fikk du på han? Jeg håper jo at jo mindre iniativ jeg viser, jo mindre jeg tar på henne så kanskje hun lyster etter det å faktisk blir kåt av seg selv på meg.. Men jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 7a630...efa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 Fioljenta skrev (På 24.2.2021 den 22.16): Hvis jeg var deg, ville jeg begynte et helt annet sted: Finn ut av hva som er hennes kjærlighetsspråk og lær deg å snakke det flytende! På hennes dialekt. Over noen uker/måneder. Klarer du det, så tror jeg sjansen er mye større for at hun blir lysten på deg. I alle fall hvis hun ligner litt på meg. Min manns tilnærmelser virker bare masete hvis jeg ikke føler meg elsket. Og da går jeg lett i vranglås. 🔒 For meg hører det ut som om ditt kjærlighetsspråk er tjenester siden du gjør en hel haug og tror det skal løse floken. Men det er sannsynligvis ikke hennes språk ut fra det du skriver. Men, altså, ingen på KG kjenner dere. Det kan tenkes at dere bør oppsøke en profesjonell. Ja vi skal ringe samlivsterapeut imorgen faktisk for å få hjelp me samlivet, fokuset er ikke sex, overhode ikke, men bare generelt, men pga det er litt dr togså så blir nok det desverre dratt opp av meg.. Å jeg føler meg færl bare av tanken av at jeg skal dra opp sex.. Føler meg bare så rankeløs og færl når det gjelder det.. Liksom jeg føler bare at alt jeg sier og føler angående det me sex legger et stort press på henne, å det er grusomt da jeg elsker henne.. Derfor har jeg valg tå legge bort sex 100%, å vi har absolutt mindre sex etter jeg tok det valget. Mye mindre... Å det dør vel ur fortsetter det slikt.. Håpet jo hun ville bli kåt på meg med dagene og ukene som gikk men neida.. Det blir bare mindre intimitet. Anonymkode: 7a630...efa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #10 Skrevet 25. februar 2021 MuffinStud skrev (1 time siden): Setter du pris på henne? Hva synes du om henne som person? Hvordan føler hun om seg selv når hun er sammen med deg? Det er mye detaljer i det første innlegget ditt. Og det virker som om du fører et regnskap som jeg ikke helt ser hensikten med. Det er et visdomsord som sier at "folk glemmer fort hva du sa, men de glemmer ikke hvordan de fikk deg til å føle". Ja, absolutt.. Hun er fantastisk dama, elsker henne tvers gjennom! Hva hun føler om seg selv når hun er sammen med meg forstår jeg som positiv og bra, uten at jeg vet hva hun direkte tenker... Hele opplegget er bar e veldig forvirrende da jeg ikke har opplevd dette før at det ble slutt å hun forlot meg, så ble vi sammen igjwn å hun utviser total uinteressert for sexuell omgang med meg etter vi møttes.. Men når hun ble singel sa hun bokstavelig talt til meg at hun kan jo ikke være singel, å derfor måtte hun ha sex me andre.. Å det plager meg mye. Å endte med at jeg tok "hevn" å hadde sex av den grunn. Jeg har gått over mine egne grenser selv å forstår ikke hva jeg holde på med. Anonymkode: 7a630...efa
MuffinStud Skrevet 26. februar 2021 #11 Skrevet 26. februar 2021 Jeg tenker at du kan enten jobbe gjennom en fasade og håpe at du finner en formel som hun enten kjøper eller er villig til å spille med. Eller du kan åpne mer opp, kanskje dere trenger profesjonell hjelp, være sårbar og spørre om hun er villig til å gå denne veien med deg. Finne tilbake til noe dere hadde på et tidspunkt hvor ting kunne tatt en bedre retning. Prøv å gjøre det positivt motivert. Ikke bare fordi du er misfornøyd med dagens tilstand. Men at dere kommer tettere og spiller hverandre gode. At forholdet er verdt din tid og din entusiasme. Det kan godt hende hun ikke er så begeistret for fremstillingen av at forholdet slik det er ville vært helt greit for deg hvis det bare ble mer sex, uten annen endring. Så det er opp til deg å skape det rommet hvor også hun kan forme det forholdet hun ønsker. Smålighet og bære nag er en ond sirkel. Et godt forhold gjør at man utvider sine personlige grenser til å innlemme den andre. Man er ikke bare fysisk sammen om ting. Man er en enhet hvor man har felles følelser og tar vare på hverandre som man tar vare på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 14.39): Hei. Jeg har vært sammen med samme dame siden 2016, vi har fått 2 barn på den tiden og sexlivet har egentlig vært ganske bra med tanke på at vi har fått to barn, vi hadde oss ca 1,2 gang i uken, av og til kunne d gå 2 uker uten sex, men tilhørte skjeldenheten. I oktober ble det slutt mellom oss pga div grunner, økonomi og alt føltes ut som et kaos, hun som forlot meg. Gikk 3 måneder før vi ble sammen igjen, vært sammen i 5 uker nå, tilbake som kjærester egentlig å vi er sammen i en av vårs leiligheter stort sett som vi var før, bare at da bodde vi ilag på fast plass. Hun har hatt sex med andre og samme har jeg etter det ble slutt, jeg brukte en måned, hun brukte 1 uke før det skjedde. Ferdig med det. Etter vi ble sammen igjen, har vi hatt lite sex føler jeg, med tanke på at vi er blitt sammen på nytt, er 1 gang i uken, men vi har nylig hatt 3 ganger denne uken, så jeg klager ikke, men jeg er like vill på henne nå som jeg var første gang jeg møtte henne, da hadde vi sex flere gang daglig, men nå har vi barn så skjønner det ikke blir slikt selfølgelig.. Men ungene legger seg i 1900 tiden, å vi har hele kvelden på oss til kos og pleie forholdet, noe jeg føler vi trenger mer enn noe annet pga bruddet, å vi gjør det, ser film, ligger i sofaen sammen.. Men når det kommer til sex, som jeg nevnte så er jeg like vill på henne nå som første gang vi møttes, jeg vil bare ha sex me henne hver gang ungene har lagt seg, jeg er rett og slett vare veldig kåt på henne, å se henne naken før første gang på 3 måneder er ganske magisk for meg, å jeg klarer ikke la vær bli kåt på henne.. Å når jeg prøver meg på henne, så avviser hun meg ofte, hun sier ikke nå, slutt, jeg vil bare slappe av osv, å vi har kun hatt sex pga jeg er litt på med det, hun tok iniativ for første gang denne uken å det er jo fantastisk. Virker ikke ut som hun akkurat nå iallefall, er noe sexuelt tiltrukket av meg, det er som før det ble slutt, altså hennes interesse for meg.. Da jeg dusjet de første gangene vi var sammen, så prøvde jeg vise meg litt før henne uten at jeg hintet til noe, men hun har bare sett meg i øynene å så aldri på kroppen min, håpet jo hun ville hoppe på meg, men nei. Prøvd litt forskjellige ting før å få henne i humør til det, men jeg blir avvist for det meste, men sex 1 gang i uken er overhode ikke noe problem, trodde bare det ble litt mer spenning siden vi harvært ifra hverandre i 3 måneder.. Jeg er iallefall super gira på henne.. Men det virker ut som det ble som et sexmas, hun bynte me at jeg er sexgal osv, jeg prøvd å forklare til henne at det er fordi vi har møttes på nytt, å at jeg er veldig sexuelt tiltrukket av henne, spesielt nå.. Å det er greit for henne. Men jeg har nå sluttet å nevne sex, jeg hsr sluttet berøre henne sexuelt, å jeg har sagt til henne at det får være opp til henne når vi har sex, men da er jeg redd det blir helt borte, greit når vi er tilbake til gamle vaner osv, at det blir sex 1 gang i uken, hver andre uke som før, men akkurat nå er jeg super gira på henne.. Men har lagt bort sex å nevner det aldri mer til henne, jeg har onanert når hun har sovnet, gått ut i stuen å gjort det, å hun er klar over det å har ikke noe problem med det, ene gangen så var hun våken å fikk det med seg når jeg onanert i sengen, men hun lot som ingenting til jeg var ferdig, å småflirte litt å tøyet med at hun får jo ikke sove når hele sengen rister, så sa jeg kan gå ut i stuen å gjøre det når jeg føler behovet, å alt var ok med det. Onanerer jeg får jeg iallefall utløpt litt sexuell frustrasjon, men jeg ønsker jo helst ha sex med henne.. Å jeg gir henne orgasme hver gang vi har sex, det har jeg alltid gjort, tilfredsstiller henne først, så kan jeg. Spørsmålet mitt er, har dere tips og triks for hva jeg kan gjøre før å få henne i humør for sex? Kom med alt dere tenker kan funke.. Jeg lager middager, rydder opp, gjør nesten alt før henne så hun skal slippe.. Hun er 27, jeg er 30. Mvh TrorJegErSexGal 😅 Anonymkode: 7a630...efa Jeg tenner utrolig på kjæresten min, selvom vi har vært sammen i snart 10 år. Kunne tenkt meg sex 2-3 ganger i uken minimum men det blir ikke mer en 1 gang i måneden. Du er heldig Anonymkode: 11b16...46c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 Synes altfor mye av ansvaret legges på deg her. Som mann reagerer jeg på at folk mener dette er noe du må gjøre på en annen måte, eller at de mener at du ikke har et reelt problem. Å bli seksuelt avvist av partneren din gang på gang er utrolig nedverdigende og sårende, ikke minst når man fortsatt har sterke følelser og tenner på vedkommende. Så, til ditt problem TS: Jeg spør meg om hvorfor dere ble sammen igjen. I disse tider er det veldig fort gjort å gjenoppta gamle forhold fordi det gir oss en følelse av trygghet, selv om årsakene til at forholdet tok slutt ikke er løst. Min tolkning er at hun kanskje ikke har følelser eller lyst på deg mer, men ble med i forholdet igjen fordi hun trenger en trygghet i livet sitt. Kan det stemme? Jeg antar at du fortsatt savnet henne og grep sjansen på å gjenoppta forholdet? Trå varsomt her. Ta vare på deg selv og barna. Hun er nok et godt menneske, men det betyr ikke at dere er gode for hverandre. Anonymkode: 2ee28...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #14 Skrevet 28. februar 2021 ^ -- innser at jeg ikke svarte direkte på spørsmålet ditt, men mener det jeg skrev over er av større betydning og den egentlige årsaken til at dere ikke har sex. Anonymkode: 2ee28...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #15 Skrevet 11. mars 2021 Ja, denne uken siden mandag, har jeg laget middag hver dag til oss (som jeg har gjort siden vi ble sammen, så og si hver dag), ryddet opp etter oss, tatt ungene hver dag med mating, bleieskift osv.. I tillegg til å gjøre stort sett alt av hjemme arbeid, så har jeg mandag erotisk massasje på henne, der jeg masserte hele kroppen, inkludert brystet, rumpe og hønemor, til ingen nytte, virket ut som at hun bare ikke ble kåt i det hele tatt på mandag, har massert kroppen hennes hver dag, men da vanelig massasje, men tirsdag og onsdag helkropp uten brystene, høna og sexuelt, men på lår, rumpe og beina, rygg osv.. Men 0 sex, trodde utifra alt jeg har lest at massasje hver dag så ender det opp me sex før eller siden, da jenta ofte blir tenkt av slikt, men neida.. Men jeg har ikke nevnt sex, eller gitt utrykk for at jeg vil da jeg har lagt det bort. Virker som at hun rett å slett bare ikke blir kåt av meg lengere, å det er så tøft når det ikke skjer noe. Men herregud, noen har ikke sex på en måned eller flere så skal ikke klage. Anonymkode: 7a630...efa
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #16 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 14.28): Ingen som har noen tips? Anonymkode: 7a630...efa Du høres ut som en slitsom person. Har du noen interesser i livet utenom sex? Er det kun sex du tenker på? Hva med alt det andre man skal gjøre SAMMEN i et forhold for å ha det fint? Og høres ikke ut som du / dere vet hva kommunikasjon er. SNAKK til henne, med henne, spør henne om ting du lurer på, be henne være ærlig. Et forhold basert på hinting vil ikke vare, en må SNAKKE. Anonymkode: ba990...f87
tangent Skrevet 11. mars 2021 #17 Skrevet 11. mars 2021 Jeg hører mye om deg og lite om hva kjæresten din vil og trenger. Har dere hatt samtaler om det og klarer dere å være åpne rundt det? Jeg er nok litt som kjæresten din, og mannen litt som deg. Det jeg vet min mann ofte undervurderer er hvor sliten jeg er i denne småbarnsfasen. Han er flink til å gjøre ting hjemme, men den mengden ting jeg gjør som han ikke tenker på er overveldende noen ganger. Jeg kan ligge i senga og tenke på når jeg skal få tid til å sortere vekk klærene som har blitt for små for ungene og at jeg glemte å sette på ullvask i dag og at jeg må få lagt ut vippestolen til salgs på finn. Da er det vanskelig å komme i modus for kos. Og spesielt når jeg vet at hvis vi koser forventer han sex og derfor koser vi litt for sjelden fordi jeg ikke orker skuffe ham og ta på meg det ansvaret også. Det har faktisk lite å gjøre for meg om jeg synes han er sexy eller attraktiv eller elsker ham. For alle de tingene er der, men jeg skulle gjerne at han så den mengden ting jeg gjør som er usynlige men som likevel må gjøres og at det ikke ble lagt på meg at jeg har ansvar for at han skal få sex oftere. Jeg vil gjerne ha sex 1-2 ganger i uka, men oftere enn det orker jeg ikke akkurat nå. Vi har snakket om det, men det er work in progress for oss også. Nå kan jo situasjonen deres være en helt annen, men jeg ville bare gi et perspektiv på at det godt kan hende hun synes du er attraktiv og elsker deg, men hun har problemer med å koble på lysten oftere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå