AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Vi er inni en turbulent periode nå. Jeg er 20 uker på vei og vi kjefter og smeller på hverandre. Flere som har hatt det slik? Anonymkode: 8d588...9ab
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Nei. Valgte å være i et stabilt forhold, før vi gikk hen å ble gravid. Anonymkode: bdd9a...486 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Har ikke vært sånn hos oss, nei, men det dukker jo opp tråder her om det i ny og ne. Ofte fordi mannen viser liten forståelse for at svangerskap er en påkjenning fysisk og emosjonelt. Anonymkode: 325e3...419 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Ja. Dama var ekstremt dramaqueen når hun var gravid. Anonymkode: 3dc8b...31e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Ja. Som regel var det jeg som tente på alle plugger, og han reagerte tilbake. Nå når hormonene har roet seg noen måneder etter fødsel har også kranglene det. Herregud som jeg angrer på mye av det jeg sa til han underveis, og gjett om jeg prøver alt jeg kan å beklage det nå😅 Anonymkode: f6dc1...9d1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Valgte å være i et stabilt forhold, før vi gikk hen å ble gravid. Anonymkode: bdd9a...486 For det er det likhetstegn mellom? Her hadde vi vært sammen i nesten 10 år da jeg ble gravid, og vi begge taklet graviditeten dårlig. Dvs jeg taklet graviditeten dårlig og han taklet mine reaksjoner dårlig. Nettopp fordi forholdet var stabilt, og vi ikke bare hadde hatt solskinnsdager i løpet av et langt forhold, overlevde forholdet. De første månedene etter fødsel var også kjempetøffe pga kolikkbaby, men igjen gikk det fint etterhvert, selv om vi kranglet masse og hadde null nærhet til ungen var 3 mnd. Vi kjenner hverandre så godt og er så trygge på hverandre at forholdet ikke tok noe skade av graviditeten og det "4.trimesteret" på sikt. Anonymkode: 03091...5cb 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #7 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. Valgte å være i et stabilt forhold, før vi gikk hen å ble gravid. Anonymkode: bdd9a...486 Blir skikkelig fine foreldre av sånne overlegne folk som deg. Anonymkode: e89c3...807 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå