AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg leser at temping er det beste, men jeg jobber 4 nattevakter i mnd - to om gangen, to ganger med ca 2 ukers mellomrom. I ukedagene jobber jeg 0730-1530. Kan jeg få dette til å funke på noe vis? Anonymkode: 3d026...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. februar 2021 #2 Del Skrevet 13. februar 2021 Det er ikke optimalt, men jeg har vært vitne til flere turnusarbeidere som fint har klart å tempe og kartlegge EL slik. For det første er det egentlig ikke slik at man må tempe hver dag. Det viktigste er et helhetsbilde, og et par hull i charten her og der har ofte ikke mye å si. Så sant det ikke er akkurat rundt EL da. Men man kan også forsøke å tempe etter søvnen sin. Bare temp når du våkner på formiddagen og plott inn tempen på et annet klokkeslett. Da får du bare en hvit firkant i charten din, så den tar da litt hensyn til at den er tatt på et annet tidspunkt. Velkommen inn i tempetråden vår er du 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå