Gå til innhold

Kjæreste som er oversosial med andre jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig veldig sosial kjæreste, noe som egentlig er tipp topp i de aller fleste sammenhenger. Før vi ble kjærester har han nok vært en veldig «pikenes Jens» og flørta med de fleste han kommer over. Det har vært en del tillitsbrudd i forholdet, noe som har påvirket meg i stor grad, han mener det er jeg som må jobbe med meg selv. Han kan feks kommentere hvor fine andre jenter er til de, og kalle de vennen osv, han viser til de hvor mye han setter pris på de osv, mens jeg som faktisk tar støyten for det meste og er med han i tykt og tynt får såvidt en takk.. 

Han mener han ikke legger noen ting i det, og at det er sånn han prater/skriver. Jeg har forklart han hvordan det føles ut for meg og at jeg rett og slett føler meg dum ved siden av disse jentene.. Hvordan nå skikkelig inn til han og få han til å forstå at dette gjør skikkelig vondt? 

Anonymkode: 7523b...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er vel hvorfor du gidder å være med noen som ikke viser takknemlighet eller fokus. 

Anonymkode: 00e2a...e23

• Liker 11
Skrevet

Dump! Han har tydeligvis et stort bekreftelses behov. Kanskje han synes han ikke får nok bekreftelse fra deg på at han er deilig, og må få det fra andre, eller så er han en stor fjortis og da burde han ikke være i et forhold i det hele tatt.

Anonymkode: e5a5b...558

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Før vi ble kjærester har han nok vært en veldig «pikenes Jens» og flørta med de fleste han kommer over. Det har vært en del tillitsbrudd i forholdet, noe som har påvirket meg i stor grad, han mener det er jeg som må jobbe med meg selv.

Nei, det var ikke FØR dere ble sammen. Han er åpenbart slik enda og vil aldri bli en bra kjæreste.

Anonymkode: cd6a5...ab2

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har en veldig veldig sosial kjæreste, noe som egentlig er tipp topp i de aller fleste sammenhenger. Før vi ble kjærester har han nok vært en veldig «pikenes Jens» og flørta med de fleste han kommer over. Det har vært en del tillitsbrudd i forholdet, noe som har påvirket meg i stor grad, han mener det er jeg som må jobbe med meg selv. Han kan feks kommentere hvor fine andre jenter er til de, og kalle de vennen osv, han viser til de hvor mye han setter pris på de osv, mens jeg som faktisk tar støyten for det meste og er med han i tykt og tynt får såvidt en takk.. 

Han mener han ikke legger noen ting i det, og at det er sånn han prater/skriver. Jeg har forklart han hvordan det føles ut for meg og at jeg rett og slett føler meg dum ved siden av disse jentene.. Hvordan nå skikkelig inn til han og få han til å forstå at dette gjør skikkelig vondt? 

Han er umoden og ikke klar for et ekte forhold. Er ikke du som må jobbe med din usikkerhet, er han som må jobbe for å bli en mann klar for et forhold. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det nytter neppe med og nå inn til han, når han ikke forstår dette som kjæreste er det bare ikke håp! Kvinner og menn som må dyrke kontakt med samme kjønn på den måten der? De er ikke seriøse, og de bare venter på at den rette skal dukke opp. Gjøre dette med når man er sammen med en kjæreste er ren drittsekk oppførsel. Det skaper usikkerhet, og det er han som gjør det. Viktig at du ser dette, og ikke tar på deg noe skyld for dette. Hadde selv vurdert forholdet med en slik person med en slik oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Min mann var også veldig sosial med alle, også jenter, og han ble ofte oppfattet som flørtende, uten at han så det selv. Men han tok tak når jeg sa ifra og han begynte å se seg selv, og gjorde noe med det. For han er det viktig at jeg vet at jeg er hans viktige person, den som betyr noe. Hadde han forsatt som før, så spørs det hvor lenge vi hadde vært sammen, det er jo lite kjekt å være sammen med en som ikke setter kjæresten først.

Anonymkode: 8ba53...1b8

• Liker 3
Skrevet

Det det er overhodet ikke greit. Typen din har tydeligvis veldig stort bekreftelsesbrev hos andre jenter. Han høres i grunn ganske ung ut. 
Som kjæreste så er det viktigste du gjør å få kjæresten din til å føle seg som den viktigste der ute. Og selvfølgelig ikke ha flørtete kontakt med masse andre av motsatt kjønn. 

Det er ikke rart at du sliter med å stole på han. Jeg hadde ikke funnet meg i slik oppførsel fra typen min. Her ville jeg ha gitt et ultimatum.. fordi dette forholdet kommer til å såre deg i lang tid fremover om du lar det fortsette slik. Det er destruktivt for begge. Fordi du blir ekstra usikker og sjalu, og han vil bli sint pga han føler at han ikke gjør noe galt. Dette burde du ta tak i veldig fort. 

Anonymkode: 3b946...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...