Gå til innhold

Dårlig selvtillit og det jeg fryktet skjedde, han dro hjem kort tid etter møtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en fyr i to uker nå og vi har hatt en fin samtale både på chat og tlf. I går drakk jeg litt med noen venner og han ville så gjerne komme etter de hadde dratt, selvom det er langt mellom oss (over en time kjøretur) han hadde heller ikke lappen for den hadde han mistet så han fikk noen til å kjøre han den lange strekningen klokken 3 om natten. Han kom hit klokken 4.

Da han kom var jeg veldig nervøs, jeg sliter litt med angst og kan virke litt avvisende, distraherte meg litt med å sitte på tlf, men jeg så jo opp og snakket osv. Jeg var jo interessert, bare klarte ikke å vise det!!! Fordi jeg var så sykt nervøs. Hele stemningen ble klein. Men jeg følte jo ikke at han likte meg utseendemessig. Han ville kysse litt men det ble jo ikke så mye av... Men etterhvert la vi oss fordi det begynte å bli så sent. Han lå å strøk litt på meg også endtr vi opp med å ligge sammen når jeg ble litt mer komfortabel. Men jeg følte på en måte at han egentlig ikle tok noe særlkg på meg heller. Men Etter vi var fereig  la jeg meg for å sove. 

Når jeg sover liker  jeg jo å ligge med ryggen til personen fordi jeg hater at folk skal se meg sove så jeg gjorde det. Da begynte han å sitte på tlf og den plinga hele tiden. Han hadde hørt med kompisen som fortsatt var i område fordi han kjørte andre om å komme å kjørr han hjem igjen. Ble vekt til at han pirka meg på skuldern og sa at han skulle hjem fordi det var bedre han dro nå da han "fortsatt var i område og han kom seg hjem". Planen var jo at han skulle overnatte.  

Jeg er veldig usikker på meg selv og har en forventning til at ingen vil like meg utseendemessig. Og jeg tok det som at han bare var her noen timer og så vidt ville ta på meg eller kysse meg som nettopp det. Nå våknet jeg opp alene og vi har ikke snakket siden. Alt dette styrker jo bare troen på at jeg er så stygg osv.

Noen som kan analysere litt? 

Anonymkode: 00a34...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har snakket med en fyr i to uker nå og vi har hatt en fin samtale både på chat og tlf. I går drakk jeg litt med noen venner og han ville så gjerne komme etter de hadde dratt, selvom det er langt mellom oss (over en time kjøretur) han hadde heller ikke lappen for den hadde han mistet så han fikk noen til å kjøre han den lange strekningen klokken 3 om natten. Han kom hit klokken 4.

Da han kom var jeg veldig nervøs, jeg sliter litt med angst og kan virke litt avvisende, distraherte meg litt med å sitte på tlf, men jeg så jo opp og snakket osv. Jeg var jo interessert, bare klarte ikke å vise det!!! Fordi jeg var så sykt nervøs. Hele stemningen ble klein. Men jeg følte jo ikke at han likte meg utseendemessig. Han ville kysse litt men det ble jo ikke så mye av... Men etterhvert la vi oss fordi det begynte å bli så sent. Han lå å strøk litt på meg også endtr vi opp med å ligge sammen når jeg ble litt mer komfortabel. Men jeg følte på en måte at han egentlig ikle tok noe særlkg på meg heller. Men Etter vi var fereig  la jeg meg for å sove. 

Når jeg sover liker  jeg jo å ligge med ryggen til personen fordi jeg hater at folk skal se meg sove så jeg gjorde det. Da begynte han å sitte på tlf og den plinga hele tiden. Han hadde hørt med kompisen som fortsatt var i område fordi han kjørte andre om å komme å kjørr han hjem igjen. Ble vekt til at han pirka meg på skuldern og sa at han skulle hjem fordi det var bedre han dro nå da han "fortsatt var i område og han kom seg hjem". Planen var jo at han skulle overnatte.  

Jeg er veldig usikker på meg selv og har en forventning til at ingen vil like meg utseendemessig. Og jeg tok det som at han bare var her noen timer og så vidt ville ta på meg eller kysse meg som nettopp det. Nå våknet jeg opp alene og vi har ikke snakket siden. Alt dette styrker jo bare troen på at jeg er så stygg osv.

Noen som kan analysere litt? 

Det er nok mye annet som er feil her, enn utseendet ditt. 

Anonymkode: 8a041...4a2

• Liker 44
Skrevet

Du må bare eksponere deg for det. Dere har jo pratet sammen og han har vist interesse. Veldig uhøflig å stirre ned i mobilen når du har besøk. For å unngå det kan du legge telefonen et annet sted. 

At du snur ryggen mot han kan jo han lett misforstå. 

Nå kan det hende at han tenker at du ikke er interessert eller så kan det hende han kun var ute etter sex..

Du burde skrive eller ringe og fortelle at du syntes det var koselig med besøk, og at du fikler litt mye med telefonen når du er nervøs. 

• Liker 38
Skrevet

Om du nesten ikke tør å se mannen i øynene, burde du droppe daiting og sex foreløpig 

Anonymkode: 3033a...bd9

• Liker 42
Skrevet (endret)

Om du hadde sittet på telefonen mens jeg var på date med deg, så hadde jeg dratt hjem etter du tok opp mobilen.

Om mobilen din er mere viktigere en din date, så kan du like gjerne drite i å date.

Om du ikke er sikker på deg selv, så ikke gå ut på date.

Personligheten din og din selvsikkerhet er en stor turn off, fiks den.

at stemingen ble klein er jo helt din egen feil her.

Skjjønner godt at mannen dro hjem da du var mere opptatt av mobil en han.

Endret av Revenmann29
  • Liker 35
Skrevet

Lurere å møtes på dagtid. Da kunne dere ha lagd mat sammen osv.

• Liker 5
Skrevet

Fra hans perspektiv virket det nok som om du ikke var særlig interessert i ham.

Vær ærlig med at du oppførte deg som du gjorde fordi du var veldig nervøs, skriv det til han på melding.

Anonymkode: 7891e...e70

• Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, Revenmann29 said:

For noe tull! 
For det første, det er mange som er usikre på seg selv som får seg partner.
For det andre, man kan utvikle selvsikkerhet samtidig som man dater. Nytter ikke å bure seg inne inntil man har god selvtillit. Denne må utvikles samtidig som man lever livet.

Anonymkode: dfaad...e3c

• Liker 8
Skrevet

Jeg opplevde en gang en fyr på date som virka nervøs og ambivalent, som du. Og grunnen til at jeg kjapt ga opp å date ham, var at han ikke var åpen og ærlig. Jeg gidder ikke måtte gjette meg til at folk har sosial angst og at det er derfor de opptrer uhøflig.

Anonymkode: 012f1...0e9

• Liker 12
Skrevet

Hadde trodd du var arrogant og merkelig....

Anonymkode: 8dc2d...c6c

• Liker 11
Skrevet

Ikke ha første møte kl. 4 på natta, sier jeg bare. Hva tenkte du med? Men, nå har du lært det, og gjør ikke det igjen ;)

Anonymkode: 92a66...f23

• Liker 36
Skrevet

Han tolket det nok som et booty call da? Midt på natta, snur ryggen avvisende til etterpå.

Anonymkode: 431c3...e8e

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

For noe tull! 
For det første, det er mange som er usikre på seg selv som får seg partner.
For det andre, man kan utvikle selvsikkerhet samtidig som man dater. Nytter ikke å bure seg inne inntil man har god selvtillit. Denne må utvikles samtidig som man lever livet.

Anonymkode: dfaad...e3c

Åh, så feil!

Ingen har sagt at usikre mennesker ikke kan få seg kjærester.

Problemet er at usikre mennesker i mye større grad enn andre, utøver vold.

Derfor må man vente. 

Anonymkode: 379ef...722

• Liker 2
Skrevet
got2go skrev (57 minutter siden):

Tror du har en god del jobbing med deg selv som må gjøres før du kan begynne å date. Det kommer aldri til å funke ellers, du har altfor mye issues.

Dette. 

Anonymkode: 379ef...722

• Liker 4
Skrevet
Revenmann29 skrev (3 timer siden):

Om du hadde sittet på telefonen mens jeg var på date med deg, så hadde jeg dratt hjem etter du tok opp mobilen.

Om mobilen din er mere viktigere en din date, så kan du like gjerne drite i å date.

Personligheten din og din selvsikkerhet er en stor turn off, fiks den.

at stemingen ble klein er jo helt din egen feil her.

Skjjønner godt at mannen dro hjem da du var mere opptatt av mobil en han.

Det er ikke det at jeg var uinteressert, men er bare at jeg fikler mye når jeg er nervøs.. Jeg så jo på han også, men han la merke til den fiklingen min. Jeg vet at personligheten min kan være en turn off, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slappe av rundt gutter og spesielt når jeg møter de for første gang, så jeg kan virke veldig avvisende. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke det at jeg var uinteressert, men er bare at jeg fikler mye når jeg er nervøs.. Jeg så jo på han også, men han la merke til den fiklingen min. Jeg vet at personligheten min kan være en turn off, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slappe av rundt gutter og spesielt når jeg møter de for første gang, så jeg kan virke veldig avvisende. 

Fortell daten din om hvordan du føler det! Vær heller ærlig og si hvordan du er, hvordan du føler det, at du er nervøs og ikke vet hvordan du skal slappe av. 

Si at du ikke mener å være avvisende, men at du har vanskelig for å slappe av. Og ikke møt noen kl 4 om natta for første gang! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

1 - ikke møt folk midt på natta om du er interessert i noe annet enn uforpliktende sex

2- ikke sitt på mobilen selv om du er nervøs

3- ha dates utendørs, f.eks på fjelltur eller en annen aktivitet slik at du har noe å holde på med

Anonymkode: 1848d...fc5

• Liker 21
Skrevet

Du gjorde jo alt galt da, så skjønner ikke helt at du gadd å møte han egentlig.

Sitte på mobilen? Fikle med håret ditt hvis du er nervøs. Å sitte på mobilen sammen med kjæresten sin gjør man ikke før det har gått et par år. Jeg har vært ilag med typen i over 10år og vi fikler ikke på mobilen når vi er sammen.

Anonymkode: 36a1a...969

• Liker 9
Skrevet

Beklager men når en gutt kommer midt på natta er det kun for sex. At han valgte å dra tidlig betyr også kun sex. Man inviterer aldri noen på natta på første møte. 

Anonymkode: 91ecc...8e5

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...