Gå til innhold

Gifte seg nå i april under coronareglene eller vente på ubestemt tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du valgt? Regner jo ikke med at det blir noen særlig lettelser på to måneder. Klarer ikke helt bestemme meg 😅

Anonymkode: 8f91d...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke synes det er nødvendig med flere enn omtrent 5-10 gjester i bryllupet, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymkode: b43e1...2c3

Skrevet

Vi gifter oss i april, og har tenkt å invitere maks 15 om det er lov pr da. Men vi er også helt inneforstått med at det kanskje bare blir oss og forlovere, og det er helt greit :)

Viktigere å bli gift for oss enn å ha fest. Dette må dere vurdere også, hva er viktigst for dere? Her er det ekteskap som er viktigere enn fest :)

Anonymkode: f4695...0fe

• Liker 3
Skrevet

Mai, bare oss og forlovere. Vi vil være gift, ikke ha mange rundt oss :)

Anonymkode: 44e9b...d54

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg tatt bryllupet nå, og en solid fest senere, når det er trygt mtp korona. 

Anonymkode: 4d8c5...f4b

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hvor du bor enn, men noen steder i landet nå er det forbudt å holde seremonier for bryllup. Kun tillat med begravelser. Jo mer det muterte viruset går spredd seg jo flere kommuner kommer det til å bli det samme reglene i..

Skrevet

Vi gifter oss i april, med kun forlovere. Fest med familie og venner neste år. Dersom det er viktig for deg å ha mange gjester, anbefaler jeg at du utsetter til det er mulig. For oss er det ikke så viktig at vi ønsker å utsette det.

Anonymkode: 3eb83...16e

• Liker 1
Skrevet

Er jo ikke lett å si hva antallet blir fremover. Er det ikke noe problem å ha vielse med null gjester, men kun forlovere etc. så go for it, men ønsker dere størrelse på bryllupet ville jeg utsatt til 2022. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...