AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Vi har Emmaljunga Edge duo, og jeg elsker vogna. Men den er tung og ta med inn og ut av bil. Frem til nå har jeg bare hatt mini i sele på korte ærend, men nå trenger jeg en trille. Vet Babyzen Yoyo er superpopulær, men kan ikke skjønne at den er god å trille med de små hjulene? Og så er den jo innmari dyr for å kun ha liggende i bilen. Noen trille du er fornøyd/misfornøyd med? Noen som har prøvd noen av Yngri-modellene fra Barnas Hus? Vil at den skal kunne legges flatt mtp soving 😊 Anonymkode: 9d038...294
Rosa Dartle Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Vi hadde Babyjogger City Tour 2, jeg syntes den var helt grei. Ikke veldig god på grus osv. den heller, men ikke så lav som BabyZen YoYo. Så på Stokke Beat også som jeg kanskje ville foretrukket, men det er en stor prisforskjell der, så det kommer litt an på hva man er villig til å gi. Babyjoggeren var helt gull å slå sammen og ta med i alle fall, veldig lett og enkel. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Vi har babyzen yoyo og har i grunn vært superfornøyd med den. Den er veldig god å trille på vanlig asfalt og inne i butikker/kjøpesenter. Ekstra pluss at den er så lett å slå sammen og slå opp, og tar veldig liten plass. Anonymkode: d054e...9dd 1
Gjest Ordsmed Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Vi har hatt Babyjogger City Tour til eldste og har vært fornøyd med den som syden- og kjøpesenter-trille, men den takler grus dårlig. Til minstemann har jeg lyst på Stokke Beat, men har avventet med innkjøp siden det antakeligvis ikke blir særlig reising i 2021.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå