Gå til innhold

Er doble etternavn med bindestrek harry?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kommer ann på hva slags navn som blir brukt. 1̸̼͋͊̄̔̈́̍͗̈́͆͘͘͝͝͝1̸̢͍̩͌̾̚1̸͓̖̳̩̠̞͈͊̉͛̉̔̔͝0̴̛̛͚̲͖̮͚̘́̃̀́͊̏̈̉̎͑0̴͚͈̟̼̞͉͉̯̣̯͚̠̙͌͋͆͋̀͐̈́͛͒̈́̑̒͜͝͝͠1̵͓̱̰̤͉͙̯̜̇̑̊̀͐̓̂̚1̸͎̰̮̣͖̠͎͛́͛̇̉̎̀̿̋̽͘1̴̢̢̘̟̹̱̬̌̐̈́̈́̕͝ͅ0̸̢̟̃͒̆̈́̇̚͝0̷̰̺̣͙̻̍̎̒̿͑̏̑͆̔͝1̸̨̧̟͓̗̝̻̬͍̺̯̹́̃̎̎̎͐̓́̈́͝1̴̪͋͆̂̈́̎̏̒̏̈́̕̚1̵̢̙̥̭͈̳͖̫̦̬̮̈́̐̓͌̇͋̓̂́͑͑̿͠͠0̷̡̪̲̥͎̻̮̞̩͖̪̪͈̮̼̏͊̂̓̾̔͝0̷̡̦̥͓̠̦̣̙̰͍̻̯̼̜̑̆̃́̆̅̃͠1̴̖̜̳̈́̋̍͛͝͝͝1̴̢̞̻̩͌́̃͗̀̒͗̈́̚͘͠1̶̬̜̯̲̲̀̆̇͋̀͛̐̌̽̽͌̑̋͐0̷͍̺͕̤̊̎̑͛͒͝0̴̦͓͖̠̻̳̱̓͂̉̂̈́̋̀̅́̊͐́͑͝1̵̧͇̝̜̗̗̩̲̟̗͋͒́̏̎̍̏͝ͅ1̶̧̡̡̨̘͇͖̥̦͔͕̭̦̬̿̂̆͛̎̐͂͋͐̃̽͗͘͜͠͠1̸͉̺̞͇̩̮̥̥̠̳͓̹̐̇͑͂̋̿͊̊̐͑͜͜͝0̷̡̢͓̘̝̲͚͉̊͊̎͑͑͂͋͑̉͋̀͜0̸̡̖̻͙͍̼̰̯̫̬̀͒̍͆͜ͅ1̵͙͓̺͍̱͍͕̈́̑̓͂̚͝1̵̞̝̄͠1̷͕̺̙̹̩͑ͅ0̵͓̗͖͆̇̔͐̅̈́͗͂̀̎̊͑̕̕͝0̷̨̢̡̧̢̛͈͖͉̙̣̼̪̅͌̓̆̌̊̓̆͗͜͝1̵̧̢̥̗͍̯̯̻̩̂̓̓͊̆̔̈ͅ1̵̡̢̥̫̣̙͇̩͚͔̬̜͂̃̊̈́́̋͑̈́̕͝͠1̸̛͉̥̓̑̈́̄͝0̷̡̰̋̈́0̸̨̡̬̥͉̿̎̊͑̂̔͂1̵̜̓̉́̌1̸̡̻̜̰̬̗̟̪͔͔̞̤̖̝̜̍̄̍̓̅̑̄͆͊̏̎̚͝1̶̡̡̧̢̭̯̱̼̼̖̤̯̬͇̍͌́͛͜0̴̨̧̧̠͎̲̗̫̥͌̄̑̎̀̓͛̈͐͌͒͝0̵͚͑͂͛̊̿̍͜͝1̶͙̦̮̣͔̀̉͊̆̇̓͒̒̓̾͘̚1̴̡͖͓̤͓͎̻̜͕̞̭̀̑̽̂̃͂͝1̷̧̨̻̮̥̖̠̣̱̞̼̯̉

Anonymkode: c68f4...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som mange sier, jeg synes det virker upraktisk å måtte bruke et så langt etternavn ALLTID, og det vitner om at det er to stabukker som ikke kan bli enige.

Anonymkode: 18fa5...61c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar mannens som mellonnavn, og han tar mitt som mellomnavn. Ingen av oss ønsker å bytte, ha lange etternavn, og måtte stave det hver gang. 

Anonymkode: 256d2...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er harry. 

Og tenk neste genrasjon igjen da 🤦🏼‍♀️ 

Ola Norman-olsen-larsen-hansen. DET BLIR FOR DUMT. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøyamor skrev (6 minutter siden):

Ja, det er harry. 

Og tenk neste genrasjon igjen da 🤦🏼‍♀️ 

Ola Norman-olsen-larsen-hansen. DET BLIR FOR DUMT. 

Enig i at det blir et navnerot hvis alle skal legge til nye etternavn for hver generasjon, så lengden på navn øker eksponentielt for hver generasjon. Men hvordan blir harry en treffende beskrivelse for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bindestreketternavn med -sen høres ut som firmaer for meg, Berg-Hansen, Lie-Nielsen, Westfal-Larsen. Så skal man ha to etternavn med et -sen synes jeg det er best uten bindestrek.

Anonymkode: 8e071...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lag heller deres eget etternavn, eller få to (eller flere) barn og gå for samme løsing som foreldrene til Sigrid Bonde Tusvik og Ane Tusvik Bonde.

Anonymkode: 9988c...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...