AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #21 Skrevet 13. februar 2021 Wtf. Måtte låne penger til å kjøpe mat i dag. Regjeringen kan kjøsse mæ bag. Anonymkode: a91d8...cd9 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #22 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det fremdeles stengt der du bor? Så rart. De har jo sagt at det er fritt frem i vinterferien nå... Anonymkode: 3ed1d...6bf Er stengt i Oslo ja. Anonymkode: a91d8...cd9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #23 Skrevet 13. februar 2021 De bruer seg om bedrifter mer enn de bryr seg om enkeltpersoner 😡 og jeg hadde tenkt til å stemme høyre i år, men neimen om jeg vet.... Anonymkode: d35f5...ec1 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #24 Skrevet 13. februar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: De bruer seg om bedrifter mer enn de bryr seg om enkeltpersoner 😡 og jeg hadde tenkt til å stemme høyre i år, men neimen om jeg vet.... Anonymkode: d35f5...ec1 Synes egentlig det er motsatt jeg... å verne om bedrifter er til beste for de som jobber der. Men nå stenger de jo ned bedriftene og ofrer de mange for noen få. Jeg skal innrømme jeg sliter selv med hvem jeg skal stemme på til høsten. Jeg kjenner ikke igjen Høyre, men de andre partiene vil jo ha enda strengere tiltak. Med unntak for at de vil la alkoholen flyte fritt i distriktene. Skulle ønske det fantes et parti som turde la tiltak stå i forhold til konsekvenser, også de økonomiske. Anonymkode: a9e55...efb 1
Knirke Skrevet 14. februar 2021 #25 Skrevet 14. februar 2021 Synes de bør ta den helt ut og be folk handle mer på Polet. Da blir det jo mer inntekt for Staten i samme slengen.
ShivaSol Skrevet 14. februar 2021 #26 Skrevet 14. februar 2021 (endret) Folk må få bestemme selv hva de ønsker å bruke penger på. Men det er mange som sliter om dagen som kun har råd til det aller nødvendigste. Noen har ikke det en gang. Og det er greit at man kjøper ting man trenger. Men helt unødvendig med over forbruk. Kjøpte to kubbelys, favoritt te og body lotion til moren min i morsdagsgave i år. Hun har så mye ting og tang fra før. Hun liker å tenne lys og drikke te på kvelden. Og hun sliter mye med tørr hud nå på vinteren. Mulig noen syntes det er en teit gave, men det blir i hvert fall brukt. Har en venninne som har slitt mye med å få nok vakter på jobben sin i år. Så hun fikk gavekort på matbutikk i valentines gave. Laget et kort til henne ved siden av. Vet at hun har det tungt om dagen og føler seg mye ensom.Gidder ikke å kjøpe masse greier som folk ikke får brukt. Ellers støtter jeg Kirkens Bymisjon for de hjelper alle. De ekskluderer ingen. Da vet jeg at pengene blir brukt fornuftig og på de som virkelig trenger det. Man jobber tross alt hardt for de kronene man tjener inn. Syntes at politikerne våre kan gå ned i lønn for å bidra i denne pandemien. Erna snakket om at det skal innskrenkes, da skal det gjelde for alle. Vurderte å stemme Høyre eller Sp i år,men underveis så har begge partiene klart å lire av seg en del ting som jeg ikke helt klarer å stå for. Nei, valget i år blir ikke lett. Skulle nesten ønske at alle stemte blankt så kanskje vi kunne ha fått inn litt frisk pust i politikken. Det hadde vært en skikkelig lærepenge for de. Må oppriktig si at jeg har blitt litt skuffet over alle partiene i det siste. Endret 14. februar 2021 av ShivaSol 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #27 Skrevet 14. februar 2021 ShivaSol skrev (4 timer siden): ... Nei, valget i år blir ikke lett. Skulle nesten ønske at alle stemte blankt så kanskje vi kunne ha fått inn litt frisk pust i politikken. Det hadde vært en skikkelig lærepenge for de. Må oppriktig si at jeg har blitt litt skuffet over alle partiene i det siste. Enig! Anonymkode: cef5c...228 1
ShivaSol Skrevet 14. februar 2021 #28 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enig! Anonymkode: cef5c...228 ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #29 Skrevet 14. februar 2021 Kjøpte blomster til min kjære mamma🌸 Anonymkode: ca62a...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå