Gå til innhold

Hemoroider, eller kreft..?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har AKKURAT samme problem som deg nå, er 21 år. Men har bare vært hos fastlegen og fått en stikkpille/krem jeg ikke tør å bruke siden det gikk over i 3 uker, men er tilbake nå. Har en tykk stripe med friskt blod utenpå avføringen (ganske mye) og freaker helt ut, for føler det er ingen på min alder som sliter med dette. Ikke minst er det utrolig smertefullt. Så slapp av, det er nok helt ufarlig ❤️ 

Er bare glad det ikke bare er meg, føles litt «alene» og skummelt. Vurderer å dra til legen igjen

Anonymkode: 8f9e2...417

Hei☺️ Synes det høres mest ut som hemoroider, siden du har smerter. Men greit å få tatt den turen til legen for å få bekreftet at det er noe ufarlig. 

Kjenner på det samme, aldri hatt slike plager før, og føler jeg er den «eneste» som har det. Føler meg liksom så ung også for at det skal være kreft. Håper på gode nyheter, krysser fingrene for både meg og deg!☺️

Anonymkode: 48b98...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei☺️ Synes det høres mest ut som hemoroider, siden du har smerter. Men greit å få tatt den turen til legen for å få bekreftet at det er noe ufarlig. 

Kjenner på det samme, aldri hatt slike plager før, og føler jeg er den «eneste» som har det. Føler meg liksom så ung også for at det skal være kreft. Håper på gode nyheter, krysser fingrene for både meg og deg!☺️

Anonymkode: 48b98...6b6

Ja, er vel det. Får bare manne meg opp til å ta medisinene.. Veldig betryggende at det ikke bare er meg, sånn sett er denne siden fin.

Tusen takk for at du svarte meg, krysser også fingrene for oss begge❤️

Anonymkode: 8f9e2...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...