AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Noen som bruker en av disse mascaraene? Er alle lette å fjerne? Hvilken er din favoritt? Anonymkode: 6bb1d...cbc
Khadira Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Jeg bruker extra black. Har kun testen den, den helt til venstre og helt til høyre. Styr unna den lilla. Den fungerte iallfall svært dårlig for meg. De er ganske lette å fjerne med sminkefjerner.
Mikasa Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Jeg brukte alltid den ekstra black i tenårene. Må prøve den igjen.
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Prøvd den svarte og den lilla. Likte den lilla men den lager som med alle lorealmaskaraene en skygge under øyet etter få timer. Så brukte den først og la en annen maskara over. Er egentlig få maskaraer som ikke drysser eller smitter og lager skygge under øynene.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Peonjenta skrev (3 minutter siden): Prøvd den svarte og den lilla. Likte den lilla men den lager som med alle lorealmaskaraene en skygge under øyet etter få timer. Så brukte den først og la en annen maskara over. Er egentlig få maskaraer som ikke drysser eller smitter og lager skygge under øynene. Jeg er som regel mer fornøyd med Loreal sine mascaraer enn f.eks. Maybelline sine generelt. Den eneste jeg liker fra Maybelline er vel egentlig Sky High. Den er også enkel å fjerne. Jeg gir den nesten full pott, men er fremdeles på jakt etter noe som er bedre 😛 Jeg bruker bare mascaraer på de øvre vippene, så at de smitter av er sjeldent et problem for meg. Mitt største problem er hvis mascaraer er vanskelige å fjerne og jeg ser ut som en panda etter sminkefjerningen. ELsker de som går av med vann eller bare litt ansiktsrens mens jeg vasker over ansikt og øyne. Jeg har kjøpt flere av disse mascaraene i dag like etter innlegget mitt, da det er salg på sminke, så får se i kveld hva dommen blir på de jeg har på nå (har ulike på hvert av øynene), så fortsetter jeg å prøve ut i morgen. Spenning i hverdagen 🤣 Anonymkode: 6bb1d...cbc
Mikasa Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er som regel mer fornøyd med Loreal sine mascaraer enn f.eks. Maybelline sine generelt. Den eneste jeg liker fra Maybelline er vel egentlig Sky High. Den er også enkel å fjerne. Jeg gir den nesten full pott, men er fremdeles på jakt etter noe som er bedre 😛 Jeg bruker bare mascaraer på de øvre vippene, så at de smitter av er sjeldent et problem for meg. Mitt største problem er hvis mascaraer er vanskelige å fjerne og jeg ser ut som en panda etter sminkefjerningen. ELsker de som går av med vann eller bare litt ansiktsrens mens jeg vasker over ansikt og øyne. Jeg har kjøpt flere av disse mascaraene i dag like etter innlegget mitt, da det er salg på sminke, så får se i kveld hva dommen blir på de jeg har på nå (har ulike på hvert av øynene), så fortsetter jeg å prøve ut i morgen. Spenning i hverdagen 🤣 Anonymkode: 6bb1d...cbc åååh, gi en tilbakemelding på hvilken av mascarene som smitter minst da? 😄
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #7 Skrevet 13. februar 2021 Mikasa skrev (1 minutt siden): åååh, gi en tilbakemelding på hvilken av mascarene som smitter minst da? 😄 Har på den røde og den lilla nå, ingen som har smittet av enda iallfall, enda jeg har sovet og greier etter jeg tok de på, men bruker som nevnt ikke mascara på de nedre vippene. Anonymkode: 6bb1d...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #8 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er som regel mer fornøyd med Loreal sine mascaraer enn f.eks. Maybelline sine generelt. Den eneste jeg liker fra Maybelline er vel egentlig Sky High. Den er også enkel å fjerne. Jeg gir den nesten full pott, men er fremdeles på jakt etter noe som er bedre 😛 Jeg bruker bare mascaraer på de øvre vippene, så at de smitter av er sjeldent et problem for meg. Mitt største problem er hvis mascaraer er vanskelige å fjerne og jeg ser ut som en panda etter sminkefjerningen. ELsker de som går av med vann eller bare litt ansiktsrens mens jeg vasker over ansikt og øyne. Jeg har kjøpt flere av disse mascaraene i dag like etter innlegget mitt, da det er salg på sminke, så får se i kveld hva dommen blir på de jeg har på nå (har ulike på hvert av øynene), så fortsetter jeg å prøve ut i morgen. Spenning i hverdagen 🤣 Anonymkode: 6bb1d...cbc Er Sky High like bra som hypen skal ha det til? Vurderer den neste gang etter all positiv omtale den har fått. Nå har jeg Camilla Pihl sin maskara og ble veldig positivt overrasket over den. Har sverget til Le Volume fra Chanel i mange år, men den har blitt vanskelig å få tak i her jeg bor. Anonymkode: a6d1f...b88
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Skrevet 13. februar 2021 Bruker den vanlige (den som bare er i gull). Har brukt denne siden jeg var i tenårene (27 nå) og har aldri funnet en mascara som jeg liker bedre😊 Har relativt lange vipper naturlig, og den gjør de både litt lenger og jeg synes den gir masse volum. Den smitter ikke for meg, og jeg har flere ganger tatt en lur etter jobb uten at mascaraen har rørt på seg. Synes den er helt grei å fjerne også. De gangene jeg ikke har funnet mascaraen på butikk er det helt krise her hjemme... synes ingen andre fungerer så bra som den vanlige😂 Anonymkode: ebcc1...a56 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er Sky High like bra som hypen skal ha det til? Vurderer den neste gang etter all positiv omtale den har fått. Nå har jeg Camilla Pihl sin maskara og ble veldig positivt overrasket over den. Har sverget til Le Volume fra Chanel i mange år, men den har blitt vanskelig å få tak i her jeg bor. Anonymkode: a6d1f...b88 Ja, jeg liker den. Den er lett å påføre, sitter greit og veldig enkel å vaske bort. Gir ikke masse volum, men jeg liker en litt mer naturlig look, og kan jo bygge flere lag hvis man foretrekker det Anonymkode: 6bb1d...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker den vanlige (den som bare er i gull). Har brukt denne siden jeg var i tenårene (27 nå) og har aldri funnet en mascara som jeg liker bedre😊 Har relativt lange vipper naturlig, og den gjør de både litt lenger og jeg synes den gir masse volum. Den smitter ikke for meg, og jeg har flere ganger tatt en lur etter jobb uten at mascaraen har rørt på seg. Synes den er helt grei å fjerne også. De gangene jeg ikke har funnet mascaraen på butikk er det helt krise her hjemme... synes ingen andre fungerer så bra som den vanlige😂 Anonymkode: ebcc1...a56 Hvordan fjerner du mascaraen? Har du egen mascarafjerner eller går den av sammen med den vanlige rensen eller bare varmt vann? Anonymkode: 6bb1d...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan fjerner du mascaraen? Har du egen mascarafjerner eller går den av sammen med den vanlige rensen eller bare varmt vann? Anonymkode: 6bb1d...cbc Varierer litt, noen ganger bruker jeg vanlig sminkefjerner, men som oftest bruker jeg micellear water (har flere typer). Bruker bomullspad med micellear og legger de litt over øynene mine før jeg fjerner mascaraen. Har faktisk ikke testet med varmt vann😅 Anonymkode: ebcc1...a56 1
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2021 #13 Skrevet 13. februar 2021 Jeg klarer ikke fjerne vanlig maskara med annet en to-fase sminkefjerene som Nivea sin. Brukt denne i mange år. Drøy, mild og billig. https://www.vita.no/nivea/nivea-double-effect-makeup-remover?gclid=CjwKCAiAjp6BBhAIEiwAkO9Wur1ys3K2Oc35hSwmtLpZU2NRurUUwhBzx-HnSXau70Jea-dzxV1ocBoCGaIQAvD_BwE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå