Gå til innhold

Nå er jeg så sint på samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker snart ikke dette mer... verdens mest barnslige og minst opplyste idiot! 

jeg går på p-pillen men pga. mangel på denne sorten på apoteket så ble det ett opphold etter nyttår. Jeg hadde egebtlig tenkt å slutte på pillen, men etter mye sutring fra samboer så bestemte jeg meg for å begynne påen igjen. eget innlegg om dette 🙈
Denne uken fikk jeg mensen. I dag sutrer han fordi jeg?? har «gjort sånn» at «vi» bruker en av helgene på å ha mensen... han sutrer og sutrer og ville ikke engang gi meg ett kyss i dagtidlig.. 

han klager over at vi ikke kan ha sex i helga, vi kunne jo det men siden han sutrer sånn så gidder jo ikke jeg,  og samtidig så sammenligner han vår sexliv med hans sønn på 20 år sitt sexliv 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️  Han er så jævlig barnslig.. han klager over en helg med mensen.. hva med den hele uken jeg går å er kvalm pga. p-pillene da? 
Er det bare jeg som er teit og hormonell her? Jeg må bare sjekke!

Anonymkode: 4ad36...c72

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en dust, ja! 👌🏻

Anonymkode: 2679a...2e0

• Liker 40
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Tuller du? Hvor fant du denne bøtteknotten her? :ler:

Skrevet

Tja... Er han urimelig og sutrete ellers også? Eller er det kun knyttet til sex, og unntaksvis? 

Noen enkelte tilfeller av mannsen etterfulgt av en unnskyldning kan jeg godt overse i et forhold, men at mannen oppfører som et barnehagebarn på det jevne, det hadde jeg ikke orket. 

Anonymkode: 19f38...ceb

• Liker 15
Skrevet

Hadde foreslått en kompis å spleise han med siden han ikke takler det som følger med en dame.

Som om det er han mensen er kjip for...

Skrevet

Hadde han veldig store forventninger til Valentine, liksom?

Anonymkode: 98fdc...89f

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

verdens mest barnslige og minst opplyste idiot! 

Du sier det selv ja ;) makan til oppførsel! 

Skrevet (endret)

Jeg trodde først det var snakk om en tenåringsgutt, men så så jeg at han har en sønn på 20 år, så det betyr jo at han er en voksen mann.

Selv for en tenåring, så hadde dette vært umodent, men for en godt voksen mann, så er det faktisk uakseptabelt!

Dette er vel ikke det eneste området han oppfører seg som en bortskjemt guttunge på?

Hadde faktisk ikke giddet å bruke noe mer energi i et forhold med en sånn mann, vil råde deg til å revurdere hele greia. Det finnes mye bedre der ute!

Endret av veronicalake
  • Liker 29
Skrevet

Dere kan ha sex selv om du har mensen?

Men nei, ingen sutring her når vi ikke har sex et par dager... Mannen sutrer generelt ikke, han finner en løsning på det som er et problem og det som ikke kan løses nytter det ikke sutre over. 

Anonymkode: fc185...7c0

• Liker 4
Skrevet

Er du seriøs? Blir han sur fordi du fikk mensen? Under hvilken stein fant du den fjotten der? Regner med at siden han har en voksen sønn, så er han godt voksen. Det er overhodet ikke normalt at et godt voksent menneske sutrer og klager fordi de går ei helg uten sex. 

Anonymkode: a87df...4ca

• Liker 11
Skrevet

Er han tolv år?! Damer har mensen!

• Liker 6
Skrevet

Jeg får ikke helt tak i hva han er sur for... er det at du ikke har timet den pillefrie uka sånn at mensen bare falt på hverdager?

Anonymkode: 7ed60...d32

Skrevet

Han hadde daua av å være med meg. Jeg har ikke hatt lyst i et halvt år

Anonymkode: 8d20e...445

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere kan ha sex selv om du har mensen?

Anonymkode: fc185...7c0

Det er ikke alle som syntes det er noe særlig da

• Liker 4
Skrevet

Han har en sønn på 20? Ergo han er 38 år eller eldre sånn ca? Tipper du kan finne noe bedre

Anonymkode: c0d5b...79c

• Liker 6
Skrevet

Ha sex med han og sats på at det blir blod?

Anonymkode: f04c5...7dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ha sex med han og sats på at det blir blod?

Anonymkode: f04c5...7dc

Ha sex med en mann som sutrer som en gutt over at dama har mensen? Nei takk. 

Anonymkode: 508b3...817

• Liker 15
Skrevet

Han hørest deprimert ut. Det er en epedemi og oppå det så kan han ikke ha sex på valentines. Kan det bli værre. Huff a meg!!

Anonymkode: 1037c...9fd

Skrevet

Det høres ut som du har funnet deg en tenåring.

Anonymkode: b5293...282

• Liker 2
Skrevet

Barnslig og umoden oppførsel. Voksne folk oppfører seg bare ikke slik. Syns du burde ta skikkelig nedi han. 

Anonymkode: 524e2...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...