Gå til innhold

Har du gått fra et destruktivt forhold til et sunt og stabilt et?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tidligere vært i et forhold som var veldig usunt og destruktivt? For så å gå til et forhold som er trygt og stabilt etterpå?

Hvordan var det?

Anonymkode: 7e6b3...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å komme til himmelen. Jeg kan være meg selv og merker godt at min mann gjør meg bedre, han løfter opp. Den forrige dyttet ned, var ondsinnet så fort vi var alene. Sa i diskusjoner at han hatet meg og at jeg var vanskelig og kranglete. Jeg har en unnvikende personlighet og unngår krangler så til de grader 😂 Når jeg tok ut separasjon tok han helt av med drittslengning, skulle tro han var glad for å bli kvitt meg og kunne roe ned men han var tydelig bitter (og 17 år etter fortsatt slik). Den nye og jeg krangler sjeldent, vi snakker aldri stygt til hverandre og støtter hverandre i alt. Men, vi tør også stille spørsmål for å få den andre til å vurdere sin rolle i konflikter på jobb etc dersom det oppstår. Slik gode venner skal gjøre.

Anonymkode: 80481...1c7

• Liker 3
Skrevet

Jepp :)

Det tok tid før jeg ble trygg, og stolte på at det han sa var sant. Han visste om dette, og var tålmodig.

Etter en stund innså jeg at ord og handlinger samsvarte. Han gjorde det han sa han skulle. Han lurte meg ikke, han ville at jeg skulle ha det bra, og litt etter litt falt veggene mine.

3 år senere er vi snart gift, og jeg er glad jeg turte å følge magefølelsen som sa at han her, han er god og trygg. Han setter meg først alltid, og han er rett og slett trygghet for meg ❤ det var fantastisk å finne han. Føler meg hel igjen etter å ha følt meg tom og ødelagt.

Ikke gi opp, ikke nøy deg med noen som er helt ok. Vent til du finner personen du skal være med. Det er verd det😊

Anonymkode: 7660f...2b1

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det var deilig å senke skuldrene mine. Være meg selv uten å høre at jeg burde vært annerledes. Ikke grine på vei hjem fra jobb. Bli GLAD når jeg så bilen hans (min nåværende) i innkjørselen. Hvis jeg ikke ønsker sex en kveld han er lysten, så stryker han på meg og så koseprater vi i stedet for kjefting og klaging.  Magefølelsen sier mye. Og når jeg tenker tilbake på det forrige forholdet, så vet jeg at jeg har ignorert når magen omtrent har brølt til meg: "Du har det ikke bra!!!"

Anonymkode: 958b0...88d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...